W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamówienia na przeprowadzenie szkoleń dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie oraz w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu w zakresie następujących części: cz. I – Kurs podstawowy księgowości wspomaganej komputerem z modułem języka angielskiego (poziom podstawowy lub średniozaawansowany – do wyboru) + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin; cz. II – Kurs profesjonalnego sprzedawcy z modułem języka angielskiego na poziomie podstawowym + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin; cz. III – Kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin; cz. IV – Kurs podstawowy grafiki komputerowej z modułem języka angielskiego branżowego.

XML

Treść

Szczegóły

zamówienie naPrzeprowadzenie szkoleń dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie oraz w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu w zakresie następujących części: cz. I – Kurs podstawowy księgowości wspomaganej komputerem z modułem języka angielskiego (poziom podstawowy lub średniozaawansowany – do wyboru) + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin; cz. II – Kurs profesjonalnego sprzedawcy z modułem języka angielskiego na poziomie podstawowym + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin; cz. III – Kurs magazyniera z obsługą wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin; cz. IV – Kurs podstawowy grafiki komputerowej z modułem języka angielskiego branżowego.

Status zamówieniarozstrzygnięte

nr sprawyDPZ.271.2.2017

zamawiającyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

tryb zamówieniaprzetarg nieograniczony

wartość szacunkowaponiżej 209 000 euro

termin składania ofert

Rozstrzygnięcie

Dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie I, II, III i IV części postępowania - szczegóły podano poniżej

Ogłoszenie o zamówieniu
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 
  1. Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
  2. Załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia
  3. Załącznik nr 3 do SIWZ – Wykaz sprzętu
  4. Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
  5. Załącznik nr 5 do SIWZ – Program szkolenia
  6. Załącznik nr 5a do SIWZ – Oświadczenie pracodawcy dot. przyjęcia na praktykę
  7. Załącznik nr 6 do SIWZ – Harmonogram
  8. Załącznik nr 7 do SIWZ – Preliminarz kosztów
  9. Załącznik nr 8 do SIWZ – Wykaz doświadczenia Wykonawcy w realizacji szkoleń
  10. Załącznik nr 9 do SIWZ – Wykaz kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej
  11. Załącznik nr 10 do SIWZ – Oświadczenie Wykonawcy dot. prowadzenia analiz skuteczności i efektywności przeprowadzanych szkoleń
  12. Załącznik nr 11 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
  13. Załącznik nr 12 do SIWZ – Wykaz dokumentów/ oświadczeń
  14. Załącznik nr 13 do SIWZ – Wzór umowy

___________________________________________________________________________________

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
(informacja została opublikowana dnia 14.03.2017 r.)

Informacja z otwarcia ofert

______________________________________________________________________________________

WYNIK POSTĘPOWANIA - CZ. IV

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - cz. IV

______________________________________________________________________________________

WYNIK POSTĘPOWANIA - CZ. I, CZ. II

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - cz. I

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - cz. II

______________________________________________________________________________________

WYNIK POSTĘPOWANIA - CZ. III

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - cz. III

_______________________________________________________________________________________

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - CZ. I, II, III, IV

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia


Załączniki