Organizacja szkoleń przeznaczonych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy
XMLTreść
Rodzaj ogłoszenia: |
usługi |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego |
Nazwa: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Izabela Burzawa Izabela Grygiel |
Adres: ul. Szymanowskiego 15 |
Kod pocztowy: 42-217 |
Miejscowość: Częstochowa |
Województwo: śląskie |
Telefon: 034 370-61-36 lub 56 |
Faks: 034 324-31-30 |
Poczta elektroniczna (e-mail): kacz@praca.gov.pl |
Adres internetowy (URL): |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje |
Nazwa: |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: |
Adres: |
Kod pocztowy: |
Miejscowość: |
Województwo: |
Telefon: |
Faks: |
Poczta elektroniczna (e-mail): brak |
Adres internetowy (URL): brak |
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia | ||||||||||
|
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu | ||||||||||
|
I.5) Rodzaj zamawiającego |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Opis | |||||||||||
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Organizacja szkoleń przeznaczonych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy | |||||||||||
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia 1. kurs prawa jazdy kat. - przewidziano do przeszkolenia 40 osób, 2. kurs prawa jazdy kat. E do C - Przewidziano do przeszkolenia 14 osób 3. kurs prawa jazdy kat. D dla osób posiadających prawo jazy kat. B oraz kat. D. dla osób posiadających prawo jazdy kat.C Przewidziano do przeszkolenia 6 osób 4. kurs kierowcy wózka jezdniowego (obejmujący wymianę butli gazowych w wózkach) - Przewidziano do przeszkolenia 40 osób 5. kurs spawania podstawowego (metody: G, E, MAG, TIG) . Przewidziano do przeszkolenia 40 osób 6. kursy nauki języka angielskiego na poziomie podstawowym . Przewidziano do przeszkolenia - 40 osób 7. kursy nauki języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym. Przewidziano do przeszkolenia - 30 osób 8. kursy nauki języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym metodą SITA - Przewidziano do przeszkolenia - 10 osób 9. kurs sekretarki - Przewidziano do przeszkolenia - 10 osób 10. kurs obsługi komputera (WORD, EXCEL, POWER POINT, OUTLOOK oraz pakiet Open Office) . Przewidziano do przeszkolenia 50 osób 11. kurs przedstawiciela handlowego (obsługa komputera, kurs prawa jazdy kat. B) Przewidziano do przeszkolenia 30 osób 12. kurs kroju i szycia - Przewidziano do przeszkolenia - 20 osób 13. kurs magazyniera (obsługa komputera, obsługa kas fiskalnych, obsługa wózka jezdniowego z wymianą butli gazowych) - Przewidziano do przeszkolenia - 20 osób , 14. kurs księgowości wspomaganej komputerem - Przewidziano do przeszkolenia 50 osób 15. kurs specjalisty ds. kadr i płac Przewidziano do przeszkolenia 35 osób 16. kurs pracownika remontowo -budowlanego wraz z uprawnieniami SEP - Przewidziano do przeszkolenia - 20 osób 17. kurs opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych - Przewidziano do przeszkolenia - 10 osób 18. kurs obsługi programu AUTOCAD - Przewidziano do przeszkolenia 10 osób 19. kurs grafiki komputerowej (obsługa programu Adobe Photoshop i Corel Draw ) - Przewidziano do przeszkolenia 10 osób 20. kurs opieki nad dziećmi (w tym opieka nad dziećmi z ADHD) - Przewidziano do przeszkolenia - 10 osób | |||||||||||
II.1.7) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Częstochowa | |||||||||||
kod NUTS: | |||||||||||
II.1.8) Nomenklatura:
| |||||||||||
II.1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/ NACE/ CPC): | |||||||||||
II.1.9) Podział zamówienia na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do: | |||||||||||
II.1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie | |||||||||||
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia | |||||||||||
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy): 768 100,00 PLN czyli 175 085,47 EURO | |||||||||||
II.2.2) Opcje (o ile możliwe): | |||||||||||
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) Wymagane wadium |
Nie wymagane wadium |
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne |
1.oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 i o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.oryginalne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy lub z przepisów prawa. 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4.aktual. zaśw. z US o braku zaległości podatkowych lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. aktualne zaświadczenie z ZUS-u o braku zaległości w opłatach składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 6.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.zaparafowany na każdej stronie przez osoby uprawnione wzór umowy. 8.wykonawca wyłoniony w drodze postępowania na realizację zamówienia składa najpóźniej w dniu podpisania umowy aktualne(ważne w 2007 r.) zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do Rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez WUP. 9.aktualne zezwolenie na prowadzenie szkoleń wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997 r. - Prawo o ruchu drogowym w przypadku składania ofert częściowych na części: I, II, III i XI. Ważne minimum do 31.12.2007 r. 10.certyfikat wydany przez ODK w Mysłowicach potwierdzający uzyskanie Wykonawcy uprawnień do prowadzenia kursów oraz wydawania zaświadczeń w zakresie "Wózki jezdniowe z napędem silnikowym" w przypadku składania oferty częściowej: IV, XIII część. Ważny minimum do 31.12.2007 r. 11.atest Inst. Spaw. w Gliwicach informujący o uprawnieniach Wykonawcy do szkolenia oraz egzaminowania spawaczy w przypadku składania oferty częściowej: V część. Ważny minimum do 31.12.2007 r. 12. na mocy art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa z osobna dokumenty określone w pkt. 6,8,9,10. 13.wykaz wykorzystywanych do wykonania zamówienia narzędzi, sprzętu i materiałów 14.Wypełniony załącznik nr 10 do SIWZ dla każdego z wykładowcy i instruktora z osobna. 15.zaparafowany przez osoby uprawnione załącznik nr 11 do SIWZ. 16.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dok., o których mowa w ust. 8, ust. 9 oraz ust. 10 składa dok., wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli się takich nie wydaje to składa dok. w zakresie art.24 ust.1 pkty 4-8 zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. |
SEKCJA IV: PROCEDURA | ||||||||||||||
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia | ||||||||||||||
Przetarg nieograniczony | ||||||||||||||
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy): | ||||||||||||||
Numer ogłoszenia w spisie BZP Nr poz. z dnia | ||||||||||||||
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy):
| ||||||||||||||
IV.2) Kryteria oceny ofert | ||||||||||||||
| ||||||||||||||
IV.3) Informacje administracyjne | ||||||||||||||
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: | ||||||||||||||
Dostępne do 2007-04-15 Cena (o ile dotyczy) Warunki i sposób płatności: | ||||||||||||||
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: | ||||||||||||||
2007-04-16 | ||||||||||||||
IV.3.3) Termin związania ofertą: | ||||||||||||||
| ||||||||||||||
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: | ||||||||||||||
Data 2007-04-16 Miejsce Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie ul. Szymanowskiego 15 42-217 Częstochowa p. 217 |
SEKCJA V: INNE INFORMACJE V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków ue? |
tak |
Jeśli tak, wskazać projekt/program oraz wszelkie pomocne odniesienia Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich |
V.2) Data wysłania ogłoszenia: |
Data 2007-04-03 |
zalacznik1011.doc
zalacznik1.doc
zalacznik8.doc
zalacznik9.doc
zalacznik12.doc
zalacznik2.doc
zalacznik3.doc
zalacznik6.doc
zalacznik7.doc
SIWZ.doc
wyjSIWZ.doc
zalacznik4.doc
zalacznik5.doc