W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Organizacja szkoleń przeznaczonych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy

XML

Treść

Rodzaj ogłoszenia:
usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
  I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
  Nazwa:
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
  Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Izabela Burzawa
Izabela Grygiel
  Adres:
ul. Szymanowskiego 15
  Kod pocztowy:
42-217
  Miejscowość:
Częstochowa
  Województwo:
śląskie
  Telefon:
034 370-61-36 lub 56
  Faks:
034 324-31-30
  Poczta elektroniczna (e-mail):
kacz@praca.gov.pl
  Adres internetowy (URL):
  I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
  Nazwa:
  Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
  Adres:
  Kod pocztowy:
  Miejscowość:
  Województwo:
  Telefon:
  Faks:
  Poczta elektroniczna (e-mail):
brak
  Adres internetowy (URL):
brak
  I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
  Nazwa:
  Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
  Adres:
  Kod pocztowy:
  Miejscowość:
  Województwo:
  Telefon:
  Faks:
  Poczta elektroniczna (e-mail):
brak
  Adres internetowy (URL):
brak
  I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
  Nazwa:
  Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
  Adres:
  Kod pocztowy:
  Miejscowość:
  Województwo:
  Telefon:
  Faks:
  Poczta elektroniczna (e-mail):
brak
  Adres internetowy (URL):
brak
  I.5) Rodzaj zamawiającego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
  II.1) Opis
  II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego:
Organizacja szkoleń przeznaczonych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy
  II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
1. kurs prawa jazdy kat. - przewidziano do przeszkolenia 40 osób,
2. kurs prawa jazdy kat. E do C - Przewidziano do przeszkolenia 14 osób
3. kurs prawa jazdy kat. D dla osób posiadających prawo jazy kat. B oraz kat. D. dla osób posiadających prawo jazdy kat.C Przewidziano do przeszkolenia 6 osób
4. kurs kierowcy wózka jezdniowego (obejmujący wymianę butli gazowych w wózkach) - Przewidziano do przeszkolenia 40 osób
5. kurs spawania podstawowego (metody: G, E, MAG, TIG) . Przewidziano do przeszkolenia 40 osób
6. kursy nauki języka angielskiego na poziomie podstawowym . Przewidziano do przeszkolenia - 40 osób
7. kursy nauki języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym. Przewidziano do przeszkolenia - 30 osób
8. kursy nauki języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym metodą SITA - Przewidziano do przeszkolenia - 10 osób
9. kurs sekretarki - Przewidziano do przeszkolenia - 10 osób
10. kurs obsługi komputera (WORD, EXCEL, POWER POINT, OUTLOOK oraz pakiet Open Office) . Przewidziano do przeszkolenia 50 osób
11. kurs przedstawiciela handlowego (obsługa komputera, kurs prawa jazdy kat. B) Przewidziano do przeszkolenia 30 osób
12. kurs kroju i szycia - Przewidziano do przeszkolenia - 20 osób
13. kurs magazyniera (obsługa komputera, obsługa kas fiskalnych, obsługa wózka jezdniowego z wymianą butli gazowych) - Przewidziano do przeszkolenia - 20 osób ,
14. kurs księgowości wspomaganej komputerem - Przewidziano do przeszkolenia 50 osób
15. kurs specjalisty ds. kadr i płac Przewidziano do przeszkolenia 35 osób
16. kurs pracownika remontowo -budowlanego wraz z uprawnieniami SEP - Przewidziano do przeszkolenia - 20 osób
17. kurs opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych - Przewidziano do przeszkolenia - 10 osób
18. kurs obsługi programu AUTOCAD - Przewidziano do przeszkolenia 10 osób
19. kurs grafiki komputerowej (obsługa programu Adobe Photoshop i Corel Draw ) - Przewidziano do przeszkolenia 10 osób
20. kurs opieki nad dziećmi (w tym opieka nad dziećmi z ADHD) - Przewidziano do przeszkolenia - 10 osób
  II.1.7) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw:
Częstochowa
  kod NUTS:
  II.1.8) Nomenklatura:
  II.1.8.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
  Główny przedmiot 80.42.30.00
  Dodatkowe przedmioty
80.42.33.20
80.42.60.00
80.42.00.00
  II.1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/ NACE/ CPC):
  II.1.9) Podział zamówienia na części:
tak

  Oferty można składać w odniesieniu do:
  II.1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie

  II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
  II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy):
768 100,00 PLN czyli 175 085,47 EURO
  II.2.2) Opcje (o ile możliwe):
  II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
w miesiącach:   7  i/lub w dniach:  15  (licząc od momentu udzielenia zmówienia)
lub
Data rozpoczęcia   
 i/lub data zakończenia 
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
  III.1) Wymagane wadium
Nie wymagane wadium
  III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
1.oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 i o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.oryginalne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy lub z przepisów prawa. 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4.aktual. zaśw. z US o braku zaległości podatkowych lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. aktualne zaświadczenie z ZUS-u o braku zaległości w opłatach składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 6.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7.zaparafowany na każdej stronie przez osoby uprawnione wzór umowy. 8.wykonawca wyłoniony w drodze postępowania na realizację zamówienia składa najpóźniej w dniu podpisania umowy aktualne(ważne w 2007 r.) zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do Rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez WUP. 9.aktualne zezwolenie na prowadzenie szkoleń wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997 r. - Prawo o ruchu drogowym w przypadku składania ofert częściowych na części: I, II, III i XI. Ważne minimum do 31.12.2007 r. 10.certyfikat wydany przez ODK w Mysłowicach potwierdzający uzyskanie Wykonawcy uprawnień do prowadzenia kursów oraz wydawania zaświadczeń w zakresie "Wózki jezdniowe z napędem silnikowym" w przypadku składania oferty częściowej: IV, XIII część. Ważny minimum do 31.12.2007 r.
11.atest Inst. Spaw. w Gliwicach informujący o uprawnieniach Wykonawcy do szkolenia oraz egzaminowania spawaczy w przypadku składania oferty częściowej: V część. Ważny minimum do 31.12.2007 r. 12. na mocy art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa z osobna dokumenty określone w pkt. 6,8,9,10. 13.wykaz wykorzystywanych do wykonania zamówienia narzędzi, sprzętu i materiałów
14.Wypełniony załącznik nr 10 do SIWZ dla każdego z wykładowcy i instruktora z osobna. 15.zaparafowany przez osoby uprawnione załącznik nr 11 do SIWZ.
16.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dok., o których mowa w ust. 8, ust. 9 oraz ust. 10 składa dok., wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli się takich nie wydaje to składa dok. w zakresie art.24 ust.1 pkty 4-8 zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
  IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony

  IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy):
Numer ogłoszenia w spisie BZP
Nr   poz.
z dnia

  IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy):
Liczba  
lub
Min/Max  
Minimum   / Maksimum 
  IV.2) Kryteria oceny ofert
A) nie Najniższa cena
lub
B) Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
1. koszt szkolenia : 40

2. warunki lokalowe, sprzęt i materiały : 30

3. kwalifikacje kadry dydaktycznej : 30

4. :

5. :

6. :

7. :

8. :

9. :

  IV.3) Informacje administracyjne
  IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:
Dostępne do 2007-04-15 Cena (o ile dotyczy)

Warunki i sposób płatności:


  IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
2007-04-16
  IV.3.3) Termin związania ofertą:
Data   
do dnia   (rrrr/mm/dd)
lub
Ilość
 miesięcy i/lub  30  dni od ostatecznego terminu składania ofert
  IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
Data 2007-04-16 Miejsce
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
ul. Szymanowskiego 15
42-217 Częstochowa
p. 217
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
  V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków ue?
tak
Jeśli tak, wskazać projekt/program oraz wszelkie pomocne odniesienia
Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich
  V.2) Data wysłania ogłoszenia:
Data 2007-04-03

zalacznik1011.doc
zalacznik1.doc
zalacznik8.doc
zalacznik9.doc
zalacznik12.doc
zalacznik2.doc
zalacznik3.doc
zalacznik6.doc
zalacznik7.doc
SIWZ.doc
wyjSIWZ.doc
zalacznik4.doc
zalacznik5.doc

Załączniki

SIWZ.doc doc, 187 kB
wyjSIWZ.doc doc, 102 kB