W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamówienia na prowadzenie bankowej obsługi Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, w zakresie środków Funduszu Pracy, programów oraz funduszy związanych z realizacją projektów unijnych, łącznie z obsługą elektroniczną i innymi rodzajami usług.

XML

Treść

Szczegóły

zamówienie naProwadzenie bankowej obsługi Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, w zakresie środków Funduszu Pracy, programów oraz funduszy związanych z realizacją projektów unijnych, łącznie z obsługą elektroniczną i innymi rodzajami usług.

Status zamówieniaunieważnione

nr sprawyDPZ-271-10/2015

zamawiającyPowiatowy Urząd Pracy

tryb zamówieniaprzetarg nieograniczony

wartość szacunkowaponiżej 207 000 euro

termin składania ofert

Rozstrzygnięcie

Unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Ogłoszenie o zamówieniu
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 
Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 3a, 3b, 3c do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik nr 4 do SIWZ – Wykaz dokumentów
Załącznik nr 5 do SIWZ – Wykaz placówek i/ lub bankomatów, terminali płatniczych, stanowisk kasowych w których możliwe będzie bezpłatne pobieranie środków płatniczych na warunkach wynikających ze specyfikacji
Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz części zamówienia przekazanych do realizacji przez podwykonawców

_____________________________________________________________________________

TREŚĆ ZAPYTAŃ I WYJAŚNIEŃ ORAZ MODYFIKACJA SIWZ

UWAGA! ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT

Treść zapytań i wyjaśnień oraz modyfikacja SIWZ

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

______________________________________________________________________________

TREŚĆ ZAPYTAŃ ORAZ WYJAŚNIENIA DO SIWZ

Treść zapytań oraz wyjaśnienia do SIWZ

______________________________________________________________________________

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Zawiadomienie o unieważnieniu postepowania

Załączniki