Zakup i dostawa sprzętu komputerowego , akcesoriów komputerowych, oprogramowania systemowego i użytkowego.
XMLTreść
Rodzaj ogłoszenia: |
dostawy |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego |
Nazwa: Powiatowy Urząd Pracy |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Wanda Rudy |
Adres: ul. Szymanowskiego 15 |
Kod pocztowy: 42-217 |
Miejscowość: Częstochowa |
Województwo: Śląskie |
Telefon: 034 3706100 |
Faks: 034 3243130 |
Poczta elektroniczna (e-mail): kacz@praca.gov.pl |
Adres internetowy (URL): |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje |
Nazwa: |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: |
Adres: |
Kod pocztowy: |
Miejscowość: |
Województwo: |
Telefon: |
Faks: |
Poczta elektroniczna (e-mail): brak |
Adres internetowy (URL): brak |
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia | ||||||||||
|
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu | ||||||||||
|
I.5) Rodzaj zamawiającego |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Opis | |||||||||||
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego , akcesoriów komputerowych, oprogramowania systemowego i użytkowego. | |||||||||||
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia Część I - dotyczy zakupu i dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym i pakietem biurowym oraz akcesoriów komputerowych. Część II - dotyczy zakupu i dostawy oprogramowania użytkowego. | |||||||||||
II.1.7) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Częstochowa | |||||||||||
kod NUTS: | |||||||||||
II.1.8) Nomenklatura:
| |||||||||||
II.1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/ NACE/ CPC): | |||||||||||
II.1.9) Podział zamówienia na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do: | |||||||||||
II.1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie | |||||||||||
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia | |||||||||||
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy): Część I - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym i pakietem biurowym oraz akcesoriów komputerowych. Część II - Zakup i dostawa oprogramowania użytkowego. | |||||||||||
II.2.2) Opcje (o ile możliwe): | |||||||||||
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) Wymagane wadium |
nie dotyczy |
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne |
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki : 1.Udzielą minimum 36-miesięcznej rękojmi i 36-miesięcznej gwarancji na sprzęt komputerowy oraz dyski twarde, procesory, a na pozostałe akcesoria komputerowe - zgodnie z gwarancjami określonymi przez ich producentów, 2.Wykonawca złoży ofertę odpowiadającą treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych składając stosowne oświadczenie stanowiące załącznik numer 11 do niniejszej specyfikacji. 4.W celu potwierdzenia spełnienia wymogów określonego w art. 22 ust 1 pkt 2 Wykonawca składa : wykaz dostaw o charakterze i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik numer 12 do niniejszej specyfikacji wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania od zamawiających (Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, zrealizowaną w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jedną dostawę o podobnym charakterze, zakresie i wartości), 5.Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty, określonych w Rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
SEKCJA IV: PROCEDURA | ||||||||||||||
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia | ||||||||||||||
Przetarg nieograniczony | ||||||||||||||
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy): | ||||||||||||||
Numer ogłoszenia w spisie BZP Nr poz. z dnia | ||||||||||||||
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy):
| ||||||||||||||
IV.2) Kryteria oceny ofert | ||||||||||||||
| ||||||||||||||
IV.3) Informacje administracyjne | ||||||||||||||
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: | ||||||||||||||
Dostępne do 2006-09-12 Cena (o ile dotyczy) Warunki i sposób płatności: | ||||||||||||||
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: | ||||||||||||||
2006-09-12 | ||||||||||||||
IV.3.3) Termin związania ofertą: | ||||||||||||||
| ||||||||||||||
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: | ||||||||||||||
Data 2006-09-12 Miejsce Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie ul .K.Szymanowskiego 15 42-217 Częstochowa pokój 217 |
SEKCJA V: INNE INFORMACJE V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków ue? |
nie |
Jeśli tak, wskazać projekt/program oraz wszelkie pomocne odniesienia |
V.2) Data wysłania ogłoszenia: |
Data 2006-08-28 |
Zalacznik4.doc
Zalacznik3.doc
Zalacznik7.doc
Zalacznik6.doc
Zalacznik5.doc
Zalacznik2.doc
Zalacznik1.doc
Zalacznik11.doc
pytania_wyjasnienia_odpowiedzi.doc
SIWZ.doc
Zalacznik8.doc
Zalacznik12.doc
Zalacznik10.doc
Zalacznik9.doc