W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamówienia na prowadzenie bankowej obsługi Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, w zakresie środków Funduszu Pracy, programów oraz funduszy związanych z realizacją projektów unijnych, łącznie z obsługą elektroniczną i innymi rodzajami usług

XML

Treść

Szczegóły

zamówienie naProwadzenie bankowej obsługi Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, w zakresie środków Funduszu Pracy, programów oraz funduszy związanych z realizacją projektów unijnych, łącznie z obsługą elektroniczną i innymi rodzajami usług

Status zamówieniarozstrzygnięte

nr sprawyDPZ.271.2.2018

zamawiającyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

tryb zamówieniaprzetarg nieograniczony

wartość szacunkowaponiżej 221 000 euro

termin składania ofert

Rozstrzygnięcie

Dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty - szczegóły wyniku postępowania podano poniżej

Ogłoszenie o zamówieniu
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 
  1. Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
  2. Załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia
  3. Załącznik nr 3 do SIWZ – Wykaz placówek i/lub bankomatów, terminali płatniczych, stanowisk kasowych w których możliwe będzie bezpłatne pobieranie środków płatniczych na warunkach wynikających ze specyfikacji
  4. Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
  5. Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
  6. Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz dokumentów/ oświadczeń
  7. Załącznik nr 7 do SIWZ – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

__________________________________________________________________________________

TREŚĆ ZAPYTAŃ I WYJAŚNIEŃ ORAZ MODYFIKACJA SIWZ

UWAGA! ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT


Treść zapytań i wyjaśnień oraz modyfikacja SIWZ
 

__________________________________________________________________________________

TREŚĆ ZAPYTAŃ I WYJAŚNIEŃ DO SIWZ



__________________________________________________________________________________

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
(informacja została opublikowana dnia 16.10.2018 r.)



__________________________________________________________________________________

WYNIK POSTĘPOWANIA


_______________________________________________________________________________________

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia




Załączniki