W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamówienia na zakup i dostawa materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie: cz. I – zakup i dostawa materiałów biurowych, cz. II – zakup i dostawa niszczarek, cz. III – zakup i dostawa materiałów biurowych.

XML

Treść

Szczegóły

zamówienie naZakup i dostawa materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie: cz. I – zakup i dostawa materiałów biurowych, cz. II – zakup i dostawa niszczarek, cz. III – zakup i dostawa materiałów biurowych.

Status zamówieniarozstrzygnięte

nr sprawyZPZ-271-9/2014

zamawiającyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

tryb zamówieniaprzetarg nieograniczony

wartość szacunkowaponiżej 207 000 euro

termin składania ofert

Rozstrzygnięcie

Dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty - szczegóły wyniku postępowania podano poniżej.

Ogłoszenie o zamówieniu
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 2 do SIWZ – Oferta cenowa wraz z opisem przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3a, 3b, 3c do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik nr 4 do SIWZ – Wykaz dokumentów
Załącznik nr 5 do SIWZ – Wzór umowy
Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz części zamówienia przekazanych do realizacji przez podwykonawców

____________________________________________________________________________________

WYNIK POSTĘPOWANIA

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie I części przedmiotu zamówienia

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie II części przedmiotu zamówienia

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie III części przedmiotu zamówienia

____________________________________________________________________________________

Dnia 26.06.2014 r. dokonano ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie I i III części przedmiotu zamówienia:

Ogłoszenie o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie I części przedmiotu zamówienia

Ogłoszenie o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie III części przedmiotu zamówienia

____________________________________________________________________________________

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w zakresie I, II i III części przedmiotu zamówienia

Załączniki