Zamówienia na usługi szkolenia zawodowego dla osób zarejestrowanych w PUP w Częstochowie: cz. I – kurs opieki nad osobami starszymi, chorymi z modułem języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie podstawowym + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin; cz. II – kurs podstawowy księgowości wspomaganej komputerem z modułem języka angielskiego (poziom podstawowy lub średniozaawansowany – do wyboru) + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin; cz. III – kurs specjalisty ds. kadr i płac z programem Symfonia i Płatnik + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin; cz. IV – kurs operatora koparko – ładowarki kl. III, ładowarki kl. III, koparki kl. III (do wyboru 2 z 3 w/w)
XMLTreść
Szczegóły
zamówienie naUsługi szkolenia zawodowego dla osób zarejestrowanych w PUP w Częstochowie: cz. I – kurs opieki nad osobami starszymi, chorymi z modułem języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie podstawowym + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin; cz. II – kurs podstawowy księgowości wspomaganej komputerem z modułem języka angielskiego (poziom podstawowy lub średniozaawansowany – do wyboru) + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin; cz. III – kurs specjalisty ds. kadr i płac z programem Symfonia i Płatnik + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin; cz. IV – kurs operatora koparko – ładowarki kl. III, ładowarki kl. III, koparki kl. III (do wyboru 2 z 3 w/w)
Status zamówieniarozstrzygnięte
nr sprawyDPZ-271-2/2016
zamawiającyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
tryb zamówieniaprzetarg nieograniczony
wartość szacunkowaponiżej 209 000 euro
termin składania ofert
Rozstrzygnięcie
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia PO MODYFIKACJI
- Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz oferty
- Załącznik nr 3a, 3b, 3c do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
- Załącznik nr 4a, 4b, 4c do SIWZ – Wykaz doświadczenia, wykaz kadry dydaktycznej, wykaz sprzętu
- Załącznik nr 5 do SIWZ – Program szkolenia
- Załącznik nr 6 do SIWZ – Harmonogram
- Załącznik nr 7 do SIWZ – Preliminarz kosztów
- Załącznik nr 8 do SIWZ – Wykaz dokumentów
- Załącznik nr 9 do SIWZ – Wzór umowy
- Załącznik nr 10 do SIWZ – Wykaz części zamówienia przekazanych do realizacji przez podwykonawców
- Załącznik nr 11 do SIWZ – Oświadczenie Wykonawcy o prowadzeniu analiz skuteczności i efektywności przeprowadzanych szkoleń
_____________________________________________________________________________________
MODYFIKACJA SIWZ ORAZ OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU
Modyfikacja SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
______________________________________________________________________________________
WYNIK POSTĘPOWANIA
Dnia 12.04.2016 r. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie II, III i IV części przedmiotu zamówienia:
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - cz. II postępowania
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - cz. III postępowania
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - cz. IV postępowania
Dnia 13.04.2016 r. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie I części przedmiotu zamówienia:
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - cz. I postępowania
_______________________________________________________________________________________
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - cz. I, cz. II, cz. III, cz. IV