W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamówienia na przeprowadzenie badań lekarskich, psychologicznych dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie oraz w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu oraz przeprowadzenie badań lekarskich dla pracowników i kandydatów na pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie na rok 2016

XML

Treść

Szczegóły

zamówienie naPrzeprowadzenie badań lekarskich, psychologicznych dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie oraz w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu oraz przeprowadzenie badań lekarskich dla pracowników i kandydatów na pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie na rok 2016

Status zamówieniarozstrzygnięte

nr sprawyDPZ-271-14/2015

zamawiającyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

tryb zamówieniaprzetarg nieograniczony

wartość szacunkowaponiżej 207 000 euro

termin składania ofert

Rozstrzygnięcie

Dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie I i III części postępowania oraz unieważniono II część postępowania - szczegóły podano poniżej

Ogłoszenie o zamówieniu
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 
Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 3a, 3b, 3c do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik nr 4 do SIWZ – Wykaz zrealizowanych zamówień
Załącznik nr 5a, 5b i 5c do SIWZ – Wzór umowy
Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz części zamówienia przekazanych do realizacji przez podwykonawców
Załącznik nr 7 do SIWZ – Informacja o miejscu i terminie oraz godzinach wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia
Załącznik nr 8 do SIWZ – Wykaz dokumentów
_____________________________________________________________________________________
  WYNIK POSTĘPOWANIA - cz. I , cz. III

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - cz. I postępowania

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - cz. III postępowania
______________________________________________________________________________________
OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU II CZĘŚCI POSTĘPOWANIA

Ogłoszenie o unieważnieniu II części postępowania
______________________________________________________________________________________
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - cz. I, cz. III

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - cz. I , cz. III

Załączniki