Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego dwóch odrębnych projektów realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie wraz z Filią PUP w Koniecpolu współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego: 1/ Zacz
XMLTreść
Rodzaj ogłoszenia: |
usługi |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego |
Nazwa: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Wanda Rudy |
Adres: ul. K.Szymanowskiego 15 |
Kod pocztowy: 42-217 |
Miejscowość: Częstochowa |
Województwo: Śląskie |
Telefon: 034 324-40-61 |
Faks: |
Poczta elektroniczna (e-mail): kacz@praca.gov.pl |
Adres internetowy (URL): |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje |
Nazwa: |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: |
Adres: |
Kod pocztowy: |
Miejscowość: |
Województwo: |
Telefon: |
Faks: |
Poczta elektroniczna (e-mail): brak |
Adres internetowy (URL): brak |
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia | ||||||||||
|
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu | ||||||||||
|
I.5) Rodzaj zamawiającego |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Opis | |||||||||||
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego dwóch odrębnych projektów realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie wraz z Filią PUP w Koniecpolu współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego: 1/ Zaczynam od Stażu - SPO RZL priorytet 1 działanie 1.2 schemat a) 2/ Lepsza przyszłość - SPO RZL priorytet 1 działanie 1.3 schemat a) | |||||||||||
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego dwóch odrębnych projektów realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie wraz z Filią PUP w Koniecpolu współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego: 1/ Zaczynam od Stażu SPO RZL priorytet 1 działanie 1.2 schemat a) 2/ Lepsza przyszłość SPO RZL priorytet 1 działanie 1.3 schemat a) | |||||||||||
II.1.7) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Częstochowa, Koniecpol | |||||||||||
kod NUTS: | |||||||||||
II.1.8) Nomenklatura:
| |||||||||||
II.1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/ NACE/ CPC): | |||||||||||
II.1.9) Podział zamówienia na części: nie Oferty można składać w odniesieniu do: | |||||||||||
II.1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie | |||||||||||
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia | |||||||||||
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy): | |||||||||||
II.2.2) Opcje (o ile możliwe): | |||||||||||
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
|
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) Wymagane wadium |
nie dotyczy |
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania. Na potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w SIWZ Rozdziale VI ust 6. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają odpowiednie umiejętności w zakresie przeprowadzania audytów tj.: a)posiadają uprawnienia do badań sprawozdań finansowych określonych w art. 10 ust 1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (t.j. Dz. U. z 2001 roku, nr 31, poz. 359, z późn. zm.), b)zatrudniają osoby posiadające: uprawnienia biegłego rewidenta, odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydawane przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants międzynarodowe uprawnienia audytora wewnętrznego (CIA Certified Internal Auditor), spełniają wymagania, o których mowa w art. 58 ustawy z dnia 30 czerwiec 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104) w skład zespołu przeprowadzającego audyt powinna wchodzić co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta . Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy złożyć dokumenty określone w SIWZ Rozdziale VI ust. 12 i 13. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w SIWZ Rozdziale VI ust. 15. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn.zm.). Na potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w SIWZ Rozdziale VI ust. 8, 9, 10, 11. 5.Osoby uczestniczące w przeprowadzeniu audytu spełniają wymóg bezstronności i niezależności od badanego projektodawcy, zgodnie z art. 66 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (t. j. Dz. U. z 2002 r. nr 76, poz. 694 z późn zm.). - oświadczenie należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 6.Wykonawcy muszą zapoznać się z treścią i warunkami umowy oraz dokonać jej akceptacji (wzór umowy do zapoznania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) -oświadczenie znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 7.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku ubiegania się o wspólne zamówienie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.W przypadku gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, każdy z nich powinien spełnić warunki formalne, które dotyczą Wykonawców, a wynikają z przepisów prawa i są określone w ogłoszeniu i SIWZ. |
SEKCJA IV: PROCEDURA | ||||||||||||||
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia | ||||||||||||||
Przetarg nieograniczony | ||||||||||||||
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy): | ||||||||||||||
Numer ogłoszenia w spisie BZP Nr poz. z dnia | ||||||||||||||
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy):
| ||||||||||||||
IV.2) Kryteria oceny ofert | ||||||||||||||
| ||||||||||||||
IV.3) Informacje administracyjne | ||||||||||||||
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: | ||||||||||||||
Dostępne do Cena (o ile dotyczy) Warunki i sposób płatności: | ||||||||||||||
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: | ||||||||||||||
2006-11-16 | ||||||||||||||
IV.3.3) Termin związania ofertą: | ||||||||||||||
| ||||||||||||||
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: | ||||||||||||||
Data 2006-11-16 Miejsce Powiatowy Urząd Pracy ul. Szymanowskiego 15 42-217 Częstochowa pokój 217 |
SEKCJA V: INNE INFORMACJE V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków ue? |
tak |
Jeśli tak, wskazać projekt/program oraz wszelkie pomocne odniesienia 1/ Zaczynam od Stażu - SPO RZL priorytet 1 działanie 1.2 schemat a) 2/ Lepsza przyszłość - SPO RZL priorytet 1 działanie 1.3 schemat a) |
V.2) Data wysłania ogłoszenia: |
Data 2006-11-03 |