Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Marcin Biernat, Częstochowa

stanowiskoZastępca Dyrektora ds. Ewidencji i Świadczeń

miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Pan Marcin Biernat spełnił wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na ww. stanowisko pracy. Pan Marcin Biernat otrzymał maksymalną liczbę punktów oraz posiada kwalifikacje i doświadczenie zawodowe adekwatne do stanowiska na jakie została przeprowadzona procedura konkursowa.

 DO.001.1.2020
 
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
ul. Szymanowskiego 15
42-217 Częstochowa    
Ogłasza nabór na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze :
Zastępca Dyrektora ds. Ewidencji i Świadczeń
 
1.Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe, (preferowane: administracja, prawo, zarządzanie lub studia podyplomowe o takich kierunkach),
3)  minimum 3-letni staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia lub co najmniej
5-letni staż pracy w innych instytucjach rynku pracy,
4) minimum 5 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
5) doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
6) doświadczenie w realizacji projektów unijnych,
7) brak skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) korzystanie z pełni praw publicznych,
9) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
10) posiadanie stanu zdrowia umożliwiającego pracę na ww. stanowisku,
11) nieposzlakowana opinia.
 
2.Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
2) znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
3) znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
4) znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
5) znajomość przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
6) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
7) znajomość przepisów ustawy kodeks pracy,
8) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
9) znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy wraz z aktami wykonawczymi,
10)  znajomość przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
11) znajomość przepisów ustawy o zatrudnieniu socjalnym,
12) znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej,
13) znajomość przepisów ustawy o pomocy państwa w spłacie niektórych kredytów mieszkaniowych udzielonych osobom, które utraciły pracę,
14) znajomość przepisów ustawy o repatriacji,
15) znajomość przepisów ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z ochroną miejsc pracy,
16) znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
17) znajomość Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy
w Częstochowie,
18) umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
19) umiejętność działania w warunkach dużego obciążenia stresem,
20) zdolności organizacyjne,
21) umiejętność kierowania zespołem,
22) dyspozycyjność,
23) komunikatywność.
 
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
1) koordynowanie i nadzorowanie wykonania zadań Urzędu w zakresie wynikającym z dyspozycji i poleceń Prezydenta Miasta oraz Dyrektora Urzędu;
2) organizacja pracy podległych komórek organizacyjnych, w tym planowanie
i wytyczanie kierunków ich działania;
3) wydawanie pism okólnych i poleceń służbowych dla zapewnienia należytego funkcjonowania podległych komórek organizacyjnych Urzędu;
4) rozpatrywanie wniosków pracowników w sprawach podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
5) promocja usług Urzędu oraz reprezentowanie PUP na zewnątrz;
6) zawieranie umów cywilnoprawnych w zakresie i w celu wykonania zadań Urzędu,
w tym niezbędnych do jego funkcjonowania;
7) realizacja zadań ustawowych; 
8) planowanie i dysponowanie środkami Funduszu Pracy i innymi funduszami celowymi oraz pozyskanymi z Unii Europejskiej na realizację projektów i programów;
9) inicjowanie programów specjalnych oraz projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej;
10) współpraca z organami jednostek samorządu terytorialnego, z Powiatową Radą Rynku Pracy w Częstochowie, władzami szkolnymi, instytucjami szkolącymi, ośrodkami pomocy społecznej, Państwową Inspekcją Pracy, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami wymienionymi w § 5 Regulaminu Organizacyjnego PUP;
11) wydawanie decyzji, postanowień, zaświadczeń i innych aktów administracyjnych
w zakresie wynikającym z odrębnego upoważnienia Prezydenta Miasta.
 
4.Warunki pracy na stanowisku:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych,
2) praca trwa w godzinach od 700 do 1500 od poniedziałku do piątku,
3) wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.
5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  wynosi 6 %
6.Informacje dodatkowe:
.................................................................................................................................................
7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym, odręcznym podpisem,
2) kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
3) kopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, w tym:
    1) dokumenty potwierdzające posiadanie minimum 3-letniego stażu pracy
        w publicznych służbach zatrudnienia lub co najmniej 5-letniego stażu pracy
        w innych instytucjach rynku pracy,
    2) dokumenty potwierdzające posiadanie minimum 5 letniego stażu pracy
        na stanowisku kierowniczym,
    3) dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia w pracy w jednostkach sektora         finansów publicznych,
    4) dokumenty potwierdzające doświadczenie w realizacji projektów unijnych,
    5) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym podjęcie pracy na stanowisku   kierowniczym - opatrzone własnoręcznym, odręcznym podpisem,
    6) kwestionariusz osobowy - kompletnie wypełniony i opatrzony własnoręcznym, odręcznym  podpisem na druku zamieszczonym na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/  Druki do pobrania,
    7) oświadczenia kandydata: o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne    przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych - wszystkie opatrzone własnoręcznym, odręcznym podpisem (wzór do pobrania na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/ Druki do pobrania),
   8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy - opatrzone własnoręcznym, odręcznym podpisem (wzór do pobrania na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/  w zakładce:  Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/ Druki do pobrania).
 
INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

(na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1), w skrócie „RODO”)
 
1) Administratorem danych osobowych kandydata przetwarzanych w  Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie jest Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie z siedzibą przy ul. Szymanowskiego 15 w Częstochowie (42-217).
2) We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie pod adresem iod@czestochowa.praca.gov.pl
3) Przetwarzanie danych osobowych zgromadzonych w procesie rekrutacji odbywać się będzie na podstawie „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych(Dz. U. poz. 1000).
4) Dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na ww. stanowisko pracy na podstawie art. 221 ustawy Kodeks pracy i art. 6 ust.1 lit. „a”  RODO.
5) Podanie danych wynikających z art. 221 Kodeksu pracy jest wymogiem ustawowym. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
6) Kandydat ma prawo wycofać zgodę w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody (dotyczy danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „a” RODO).
7) Dane osobowe będą przetwarzane w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż zostało to określone w Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, który stanowi załącznik do Zarządzenia nr 1.2018 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie z dnia 22 stycznia 2018 r.
(z późn. zm.), dostępny na stronie internetowej BIP http://pup.bip.czestochowa.pl w zakładce: ”Oferty pracy na stanowisko urzędnicze”.
8) Kandydat ma prawo do żądania od  Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
 
8. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą do Powiatowego Urzędu Pracy
w Częstochowie; 42-217 Częstochowa, ul. Szymanowskiego 15 lub dostarczyć osobiście po ustaleniu terminu i godziny przyjścia do Urzędu pod numerem telefonu: 34 3706160 albo zaklejoną kopertę wrzucić do skrzynki w siedzibie Urzędu (wejście przez podjazd dla osób niepełnosprawnych – bez możliwości potwierdzenia złożenia dokumentów) do dnia 4 maja 2020 roku, do godz. 15.00.  Na kopercie należy wskazać cel jej złożenia: „ Oferta pracy na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Ewidencji i Świadczeń ” pod rygorem  otwarcia koperty przed wyżej wskazanym terminem, określonym do składania dokumentów na nowo utworzone stanowisko pracy.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Powiatowego Urzędu Pracy
w  Częstochowie).
Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dołączania do oferty dokumentów w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.
 
9. Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną poinformowani o szczegółach procedury konkursowej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 34 3706160. Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie  stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 1.2018 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy
w Częstochowie  z dnia 22 stycznia 2018 r.(z póź.zm.) dostępny  na stronie internetowej BIP https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: " Oferty pracy na stanowisko urzędnicze” .
 
10.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce „ Oferty pracy na stanowiska urzędnicze ” oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w  Częstochowie w budynku przy ul. Szymanowskiego 15.
 
*   niewłaściwe skreślić
 
     Częstochowa, dnia  22 kwiecień 2020r.