Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Kinga Pawełkiewicz, Częstochowa2. Dorota Bartnik, Częstochowa

stanowiskoReferent

miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

1.Pani Kinga Pawełkiewicz spełniła wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na ww. stanowisko pracy. Pani Kinga Pawełkiewicz uzyskała najwyższy wynik ogółem spośród wszystkich kandydatów uczestniczących w postępowaniu konkursowym. 2.Pani Dorota Bartnik spełniła wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na ww. stanowisko pracy. Pani Dorota Bartnik podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się niezbędną wiedzą konieczną do wykonywania zadań na stanowisku pracy o które się ubiegała.
DO.111.2.2019
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
ul. Szymanowskiego 15
 42-217 Częstochowa    
Ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze : Referent                             
w Dziale Organizacyjno-Administracyjnym (kancelaria ogólna)
1.  Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) wykształcenie wyższe,
3)  minimum sześciomiesięczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego
4)  brak  skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) korzystanie z pełni praw publicznych,
6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) nieposzlakowana opinia,
8) znajomość języka polskiego – wymagana dla obywateli Unii Europejskiej nieposiadających obywatelstwa polskiego lub obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
 
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
2) znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
3) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
4) znajomość przepisów o ochronie danych osobowych, 
5) znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
6) znajomość obsługi  komputera oraz urządzeń biurowych,
7) umiejętność pracy w zespole,
8) komunikatywność.
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) przyjmowanie korespondencji w formie papierowej składanej w kancelarii ogólnej przez klientów urzędu,
2) rejestrowanie wpływającej korespondencji,
3) odbiór korespondencji wpływającej do urzędu na konta poczty elektronicznej,
4) wprowadzenie do sytemu obiegu dokumentów korespondencji wpływającej
do urzędu oraz przekazywanie jej pracownikom PUP zgodnie z dekretacją,
5) ewidencjonowanie listów w książce nadawczej i przekazywanie ich  zleceniobiorcy usług pocztowych,
6) archiwizacja dokumentacji związanej z wykonywanymi obowiązkami oraz innej dokumentacji dotyczącej funkcjonowania Urzędu.
 
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych,
2) praca trwa w godzinach od 700 do 1500 od poniedziałku do piątku,
3) wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  wynosi 6 %
 
6.Informacje dodatkowe:
.................................................................................................................................................
7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym, odręcznym podpisem,
2) kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
3) kopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
w tym:
dokumenty potwierdzające posiadanie minimum sześciomiesięcznego stażu pracy
w jednostkach  samorządu terytorialnego
Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane
są  dołączyć do oferty jeden z niżej wymienionych dokumentów, potwierdzających znajomość języka polskiego:
- certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydanym przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
- dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
- świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
- świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości;
4)kwestionariusz osobowy - kompletnie wypełniony i opatrzony własnoręcznym, odręcznym podpisem na druku zamieszczonym na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/  Druki do pobrania,
5) oświadczenia kandydata: o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności
do czynności prawnych - wszystkie opatrzone własnoręcznym, odręcznym podpisem (wzór do pobrania na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/ Druki do pobrania),
6) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy - opatrzone własnoręcznym, odręcznym podpisem
(wzór do pobrania na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/  w zakładce:  Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/ Druki do pobrania).
 
INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

(na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1), w skrócie „RODO”)
 
1) Administratorem danych osobowych kandydata przetwarzanych w  Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie jest Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie z siedzibą przy ul. Szymanowskiego 15 w Częstochowie (42-217).
2) We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie pod adresem iod@czestochowa.praca.gov.pl
3) Przetwarzanie danych osobowych zgromadzonych w procesie rekrutacji odbywać się będzie na podstawie „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych(Dz. U. poz. 1000).
4) Dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na ww. stanowisko pracy na podstawie art. 221 ustawy Kodeks pracy i art. 6 ust.1 lit. „a”  RODO.
5) Podanie danych wynikających z art. 221 Kodeksu pracy jest wymogiem ustawowym. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
6) Kandydat ma prawo wycofać zgodę w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody (dotyczy danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „a” RODO).
7) Dane osobowe będą przetwarzane w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż zostało to określone w Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, który stanowi załącznik do Zarządzenia nr 1.2018 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie z dnia 22 stycznia 2018 r.
(z późn. zm.), dostępny na stronie internetowej BIP http://pup.bip.czestochowa.pl w zakładce: ”Oferty pracy na stanowisko urzędnicze”.
8) Kandydat ma prawo do żądania od  Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.
10)  Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
 
8.Wymagane dokumenty można składać pocztą lub bezpośrednio w kancelarii ogólnej (pok.3) Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie; 42-217 Częstochowa
ul. Szymanowskiego 15,  z dopiskiem „ Oferta pracy na stanowisko referent  w Dziale Organizacyjno-Administracyjnym (kancelaria ogólna) ” do dnia 16.08.2019 roku,
do godz. 15.00. 


Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Powiatowego Urzędu Pracy
w  Częstochowie).
Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dołączania do oferty dokumentów w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.
 
9. Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną poinformowani o jego terminie.  Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 34 3706162. Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie  stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 1.2018 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie  z dnia 22 stycznia 2018 r.(z póź.zm.) dostępny  na stronie internetowej BIP https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: " Oferty pracy na stanowisko urzędnicze” .
 
10.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce „ Oferty pracy na stanowiska urzędnicze ” oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w  Częstochowie w budynku przy ul. Szymanowskiego 15.