Szczegóły

stanowiskoinspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Kandydaci, którzy przesłali oferty na stanowisko urzędnicze : Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy nie spełnili wszystkich wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze na ww. stanowisko pracy.

DO. 111.4.2018                                                                                                  
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
 ul. Szymanowskiego 15
 42-217 Częstochowa
Ogłasza nabór na 1 wolne stanowisko urzędnicze:
inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy w wymiarze ¼ etatu
 
1.  Wymagania niezbędne:
 

1) obywatelstwo polskie lub państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) wykształcenie: technik bezpieczeństwa i higieny pracy lub wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
3) minimum trzyletni staż pracy w służbie BHP,
4) brak skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) korzystanie z pełni praw publicznych,
6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) nieposzlakowana opinia,
8) znajomość języka polskiego - wymagana dla obywateli Unii Europejskiej nieposiadających obywatelstwa polskiego lub obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
 
2. Wymagania dodatkowe:
 
1) znajomość przepisów rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i    higieny pracy z dnia 2 września 1997 r. (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z póź. zm.),
2) praktyczna znajomość przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i znajomość oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach,
3) znajomość  przepisów Kodeksu pracy,
4) znajomość  przepisów ustawy o pracownikach  samorządowych
5) znajomość  przepisów  ustawy o ochronie danych osobowych,
6) znajomość obsługi  komputera oraz urządzeń biurowych,
7) komunikatywność
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
Zakres zadań określa rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 2 września 197 r. (Dz. U. nr 109, poz. 704 z póź. zm.)
 
4. Warunki pracy na stanowisku:
 
-  praca w 1/4 wymiaru czasu pracy z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych,
-  godziny pracy będą ustalone z pracodawcą,
-  wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Powiatowego   Urzędu Pracy w Częstochowie.
 
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  wynosi/ nie wynosi* 6 %.
 
6. Informacje dodatkowe:
------------------------------------------------

7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 
1) list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym, odręcznym podpisem,
2) kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom ukończenia technikum bezpieczeństwa i higieny pracy lub dyplom ukończenia studiów wyższych o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo dyplom ukończenia studiów podyplomowych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy),
3) kopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
w tym:
-  dokumenty potwierdzające posiadanie minimum trzyletniego stażu pracy
w służbie BHP (świadectwo pracy, zaświadczenie o obecnym zatrudnieniu)

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są
do dołączenia do oferty jednego z niżej wymienionych dokumentów, potwierdzających     znajomość języka polskiego:
- certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydanym przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
- dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
- świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
- świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.
 
4) kwestionariusz osobowy - kompletnie wypełniony i opatrzony własnoręcznym, odręcznym podpisem na druku zamieszczonym na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/  Druki do pobrania,
5) oświadczenia kandydata: o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o korzystaniu z pełni praw publicznych, oraz o posiadaniu pełnej zdolności
do czynności prawnych - wszystkie opatrzone własnoręcznym, odręcznym podpisem (wzór do pobrania na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/ Druki do pobrania),
6)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy - opatrzone własnoręcznym, odręcznym podpisem (wzór do pobrania na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/  w zakładce:  Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/ Druki do pobrania).
 
8. Wymagane dokumenty można składać pocztą lub bezpośrednio w kancelarii ogólnej (pok.3) Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie; 42-217 Częstochowa ul. Szymanowskiego 15,
w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko inspektora BHP” do dnia 
20 kwietnia 2018 roku, do godz. 15:00. 

 
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Powiatowego Urzędu Pracy
w  Częstochowie).

Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dołączania do oferty dokumentów w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.
 

9.  Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną poinformowani o jego terminie.   Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 34 370 61 71.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie  stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 1.2018 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy
w Częstochowie  z dnia 22 stycznia 2018 r. dostępny  na stronie internetowej BIP https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: "Oferty pracy na stanowisko urzędnicze”.
 
10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP  https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce „ Oferty pracy na stanowiska urzędnicze ” oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w  Częstochowie w budynku przy ul. Szymanowskiego 15.