Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Marta Woźniczko, Częstochowa

stanowiskospecjalista ds. programów

miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Pani Marta Wożniczko spełniła wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na ww. stanowisko pracy. Pani Marta Woźniczko uzyskała maksymalną liczbę punktów ze wszystkich etapów postępowania dotyczącego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze.

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
 ul. Szymanowskiego 15
 42-217 Częstochowa
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. programów
w  Dziale Programów i Analiz

1.      Wymagania niezbędne:
 
1) obywatelstwo polskie lub państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) wykształcenie wyższe,
3) minimum trzyletnie doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską,
4) minimum 1 rok stażu pracy w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania realizacji programów rynku pracy,
5) minimum 1 rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
6) brak skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) korzystanie z pełni praw publicznych,
8) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
9) nieposzlakowana opinia,
10) znajomość języka polskiego - wymagana dla obywateli Unii Europejskiej nieposiadających obywatelstwa polskiego lub obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
 
2.      Wymagania dodatkowe:
 
1) znajomość  przepisów ustawy o pracownikach  samorządowych,
2) znajomość  przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
3) znajomość  przepisów ustawy kodeks postępowania  administracyjnego,
4) znajomość  przepisów  ustawy o ochronie danych osobowych,
5) znajomość  dokumentów programowych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego,
6) znajomość obsługi  komputera oraz urządzeń biurowych,
7) umiejętność pracy w zespole,
8) samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań,
9) obowiązkowość, sumienność, uczciwość, komunikatywność,
10) umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz pracy pod presją czasu.
 
3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów i programów
ze środków       Unii     Europejskiej, Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej
oraz innych dostępnych źródeł,
2) nadzór nad   realizacją projektu we współpracy z koordynatorem projektu,
3) bieżący monitoring i kontrola projektu dot. form wsparcia, efektywności
oraz osiąganych rezultatów,
4) ocenianie realizacji projektów i podejmowanie działań korygujących mających
na celu  jak najpełniejszą realizację projektu,
5) przygotowywanie zmian do wniosku o dofinansowanie projektu,
6) realizacja działań promocyjnych  projektu,
7) przygotowywanie wniosków o płatność,
8) przygotowywanie monitoringu działań projektowych,
9) przygotowywanie i sporządzanie korespondencji związanej z realizacją projektu,
10)  archiwizacja dokumentów zgodnie z przepisami.
 
4. Warunki pracy na stanowisku:

- praca w pełnym wymiarze czasu pracy z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych,
- praca trwa w godzinach od 700 do 1500 od poniedziałku do piątku,
- wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.
 
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  wynosi 6 %.
 
6. Informacje dodatkowe:
 
Pracownik jest odpowiedzialny służbowo i dyscyplinarnie za prawidłowość merytoryczną i formalną przygotowanych dokumentów oraz ponosi odpowiedzialność materialną za skutki podejmowanych działań lub zaniechanie działania.

7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 
1) list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym, odręcznym podpisem,
2) kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
3) kopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

w tym:
- dokumenty potwierdzające posiadanie minimum trzyletniego doświadczenia zawodowego przy realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską,
- dokumenty potwierdzające posiadanie minimum 1 roku stażu pracy w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania realizacji programów rynku pracy (świadectwo/a pracy, zaświadczenie od pracodawcy),
- dokumenty potwierdzające posiadanie minimum 1 roku stażu pracy
w jednostkach samorządu terytorialnego (świadectwo/a pracy, zaświadczenie od pracodawcy).
 
Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są do dołączenia do oferty jednego z niżej wymienionych dokumentów, potwierdzających znajomość języka polskiego:

- certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydanym przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
- dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
- świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
- świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.
 
4) kwestionariusz osobowy - kompletnie wypełniony i opatrzony własnoręcznym, odręcznym podpisem na druku zamieszczonym na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/  Druki do pobrania,
5) oświadczenia kandydata: o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o korzystaniu z pełni praw publicznych, oraz o posiadaniu pełnej zdolności
do czynności prawnych - wszystkie opatrzone własnoręcznym, odręcznym podpisem (wzór do pobrania na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/ Druki do pobrania),
6) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy - opatrzone własnoręcznym, odręcznym podpisem (wzór do pobrania na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/  w zakładce:  Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/ Druki do pobrania).
 
8. Wymagane dokumenty można składać pocztą lub bezpośrednio w kancelarii ogólnej (pok.3) Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie; 42-217 Częstochowa
ul. Szymanowskiego 15, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko specjalista ds. programów” do dnia  29 marca 2018 roku, do godz. 15:00. 
 
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Powiatowego Urzędu Pracy w  Częstochowie).
Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dołączania do oferty dokumentów w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.
 
9. Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną poinformowani o jego terminie.    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 34 3706162. Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie  stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 1.2018 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie  z dnia 22 stycznia 2018 r. dostępny  na stronie internetowej BIP https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: "Oferty pracy na stanowisko urzędnicze”.
 
10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce „ Oferty pracy na stanowiska urzędnicze ” oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w  Częstochowie w budynku przy ul. Szymanowskiego 15.