Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Ewa Stegnerska , Częstochowa2. Katarzyna Mikołajczyk, Częstochowa

stanowiskoReferent

miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

1. Pani Ewa Stegnerska spełniła wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu na ww. stanowisko pracy. Pani Ewa Stegnerska uzyskała najwyższy wynik ogółem spośród wszystkich kandydatów uczestniczących w postępowaniu konkursowym. 2. Pani Katarzyna Mikołajczyk spełniła wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na ww. stanowisko pracy. Pani Katarzyna Mikołajczyk podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się niezbędną wiedzą konieczną do wykonywania zadań na stanowisku pracy, o które się ubiegała.

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
ul. Szymanowskiego 15
42-217 Częstochowa
Ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze : Referent 
 w Dziale Organizacyjno-Administracyjnym (kancelaria ogólna)

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie lub państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) wykształcenie wyższe,
3) minimum 6-cio miesięczne doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego,
4) brak skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) korzystanie z pełni praw publicznych,
6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) nieposzlakowana opinia,
8) znajomość języka polskiego - wymagana dla obywateli Unii Europejskiej nieposiadających obywatelstwa polskiego lub obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
2) znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach runku pracy,
3) znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
4) znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
5) znajomość  rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
6) znajomość obsługi komputera, oraz urządzeń biurowych,
7) umiejętność pracy w zespole,
8) komunikatywność.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) przyjmowanie korespondencji składanej w kancelarii ogólnej przez klientów urzędu,
2) wpisywanie korespondencji do książki korespondencyjnej,
3) odbiór korespondencji wpływającej do urzędu na konta poczty elektronicznej,
4) wprowadzenie do sytemu obiegu dokumentów korespondencji wpływającej
do urzędu oraz przekazywanie jej pracownikom PUP zgodnie z dekretacją,
5) ewidencjonowanie listów w książce nadawczej i przekazywanie ich  zleceniobiorcy usług pocztowych,
6) archiwizacja dokumentacji związanej z wykonywanymi obowiązkami oraz innej dokumentacji dotyczącej funkcjonowania Urzędu.

4. Warunki pracy na stanowisku:

1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych,
2) praca trwa w godzinach od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku,
3) wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  wynosi 6 %

6. Informacje dodatkowe:
.................................................................................................................................................

7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1) list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym, odręcznym podpisem,
2) kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
3) kopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
w tym:
dokumenty potwierdzające posiadanie minimum 6-cio miesięcznego doświadczenia zawodowego w jednostkach samorządu terytorialnego (świadectwo pracy, zaświadczenie o odbytym stażu).
Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są
do dołączenia do oferty jednego z niżej wymienionych dokumentów, potwierdzających znajomość języka polskiego:
- certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydanym przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
- dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
- świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
- świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości;

4) kwestionariusz osobowy - kompletnie wypełniony i opatrzony własnoręcznym, odręcznym podpisem na druku zamieszczonym na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce:/Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/Druki do pobrania,
5) oświadczenia kandydata: o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o korzystaniu z pełni praw publicznych, oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych - wszystkie opatrzone własnoręcznym, odręcznym podpisem (wzór do pobrania na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: /Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/ Druki do pobrania),
6) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy - opatrzone własnoręcznym, odręcznym podpisem (wzór do pobrania na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/  w zakładce: BIP/ Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/ Druki do pobrania).

8. Wymagane dokumenty można składać pocztą lub bezpośrednio w kancelarii ogólnej (pok.3) Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie; 42-217 Częstochowa ul. Szymanowskiego 15,  z dopiskiem „ Oferta pracy na stanowisko referent w kancelarii ogólnej” do dnia 19 marca 2018 roku, do godz. 15:00

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Powiatowego Urzędu Pracy w  Częstochowie).
Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dołączania do oferty dokumentów w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.

9. Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną poinformowani o jego terminie.  Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 34 3706162. Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie  stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 1.2018 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie  z dnia 22 stycznia 2018 r. dostępny  na stronie internetowej BIP https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: " Oferty pracy na stanowisko urzędnicze” .

10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce „ Oferty pracy na stanowiska urzędnicze ” oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w  Częstochowie w budynku przy ul. Szymanowskiego 15.