Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Ewa Kiełkowicz, Częstochowa

stanowiskospecjalista ds. programów-stażysta

miejsce pracyPowiatowy Urzad Pracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Pani Ewa Kiełkowicz podczas rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała maksymalną liczbę punktów




POWIATOWY  URZĄD  PRACY  W  CZĘSTOCHOWIE 
UL. SZYMANOWSKIEGO 15
OGŁASZA  LISTĘ  KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH  WYMAGANIA
FORMALNE NA  STANOWISKO  PRACY
Specjalista ds. programów – stażysta : stanowisko nr 4


Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca  kandydatka  spełniająca wymogi formalne określone w ogłoszeniu :

Lp.    Imię i nazwisko     Miejsce zamieszkania
1.      Ewa Kiełkowicz       zam.  Częstochowa







Powiatowy Urząd Pracy
                                                                                                                                              ul. Szymanowskiego 15
                                                                                                                                             42-217 Częstochowa
DO.111.4.2017
                                                                                                                                                             STANOWISKO NR 4
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Ogłasza nabór na stanowisko pracy
SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW – STAŻYSTA
do obsługi projektu współfinansowanego przez Unię Europsejską 
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020,
Oś Priorytetowa VII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.2
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
umowa na czas określony
 
1.Wymagania niezbędne:
1)  wykształcenie wyższe,
2)  niekaralność,
3)  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
4)  predyspozycje osobowościowe:
  • samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
  • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
  • wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
5) doświadczenie w pracy poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności-minimum 6 miesięcy stażu pracy przy realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską,
     
6)  doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach: preferowane            minimum 6 miesięcy stażu pracy.
 
7)  umiejętności zawodowe:
  • znajomość kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość  przepisów  ustawy o  promocji  zatrudnienia  i instytucjach  rynku pracy i o pracownikach  samorządowych, 
  • znajomość dokumentów programowych RPO,
  • dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.
 
2.Obligatoryjne uprawnienia: brak
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
1)      Zadania główne:
1. Przygotowywanie wniosków o płatność.
2. Bieżący monitoring i kontrola projektu dot. realizowanych form wsparcia, efektywności
    oraz osiąganych rezultatów .
3. Przygotowywanie i sporządzanie korespondencji związanej z realizacją projektu.
4. Nadzór nad realizacją zadań we współpracy z koordynatorem projektu.
 
5. Archiwizacja dokumentów zgodnie z przepisami.
 
2)      Zadania okresowe: brak
 
4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wynosi 6%.
5.    Warunki pracy na stanowisku:
  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,  umowa na czas określony,
  • praca trwa w godzinach od 7ºº do 15ºº od poniedziałku do piątku,
  • wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym pracownik wykonywał pracę,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych  - brak
  • częstotliwość wyjazdów służbowych-sporadycznie
 
6.Wymagane dokumenty:
1) Cv
2) List motywacyjny
3) Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia od pracodawcy  potwierdzające minimum 6 miesięcy stażu pracy przy realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską. 
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
5) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach i doświadczeniu zawodowym.
6) Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie
z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r.) -
w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie
z Krajowego Rejestru Karnego
7) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych  (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada   2008r.)
    
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 3 (kancelaria ogólna)  lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalista do spraw programów - stażysta do obsługi projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.2 – stanowisko nr 4 w terminie do dnia 13 lutego 2017 r.
(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 15:00
. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://pup.bip.czestochowa.pl) oraz na tablicy informacyjnej  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie,  ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.