Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Iga Smela, Radostków-Kolonia

stanowiskospecjalista ds. programów-stażysta

miejsce pracyPowiatowy Urzad Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Pani Iga Smela podczas rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała maksymalną liczbę punktów.



POWIATOWY  URZĄD  PRACY  W  CZĘSTOCHOWIE
UL. SZYMANOWSKIEGO 15
OGŁASZA  LISTĘ  KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH  WYMAGANIA
FORMALNE NA  STANOWISKO  PRACY
Specjalista ds. programów- stażysta: stanowisko nr 2

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca  kandydatka  spełniająca wymogi formalne określone w ogłoszeniu :

Lp.     Imię i nazwisko      Miejsce zamieszkania
1.       Iga Smela             zam.  Radostków Kolonia






Powiatowy Urząd Pracy
ul. Szymanowskiego 15
42-217 Częstochowa
DO.111.2.2017
                                                                                                                    STANOWISKO NR 2
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Ogłasza nabór na stanowisko pracy
SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW – STAŻYSTA
do obsługi projektu współfinansowanego przez Unię Europejską
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, oś Priorytetowa VII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.2
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
umowa na czas określony
 
1.Wymagania niezbędne:
1)  wykształcenie wyższe 
2)  niekaralność
3)  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
4)  predyspozycje osobowościowe:
  • samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
  • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
  • wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
 5)  doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach:
      co najmniej 6 miesięczny okres zatrudnienia   w publicznych służbach zatrudnienia  .
6)  umiejętności zawodowe:
  • znajomość kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość  przepisów  ustawy o  promocji  zatrudnienia  i instytucjach  rynku pracy i o pracownikach  samorządowych, 
  • znajomość dokumentów programowych PO KL,
  • dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.
 
2.Obligatoryjne uprawnienia: brak
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
            1.Zadania główne:
a)Kontrolowanie, monitorowanie i nadzór nad realizacją zadań z zakresu organizacji stażu ,jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy, w tym w szczególności:
  • przyjmowanie i kompletowanie stosownych wniosków,
  • przygotowywanie umów cywilno-prawnych  dotyczących wymienionych form,  
  • wykonywanie bieżących czynności wynikających podczas realizacji zawartych umów, przyjmowanie i weryfikacja list obecności oraz innych dokumentów związanych z prawidłową realizacją umów,
  • dokonywanie wypłat środków na podstawie przedkładanych dokumentów,
  • rozliczanie wypłaconej pomocy,
  • nadzór  oraz prowadzenie monitoringu realizacji umów,
  • podejmowanie działań , zgodnie z obowiązującymi przepisami, w przypadku   stwierdzenia nieprawidłowości w związku z realizacją zawartych umów.
  b) Kontrolowanie, monitorowanie oraz nadzór nad realizacją zadań związanych z udzielaniem pomocy publicznej; w tym min. :
  • zapewnianie zgodności udzielania pomocy z zasadami przyznawania pomocy           publicznej,
  • przygotowywanie i aktualizacja zaświadczeń dotyczących wielkości udzielonej            pomocy,
  • bieżące wprowadzanie danych dot. udzielonej pomocy do systemu  w celach            Sprawozdawczych,
c)Wykonywanie zadań wymienionych w pkt.1. i 2., realizowanych przy
       współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Społecznego .
d) Przeprowadzanie kontroli i wizyt monitorujących u bezrobotnych i pracodawców, którym na podstawie zawartych umów zostało przyznane wsparcie z zakresu instrumentów  rynku pracy .
e) Obsługa klientów PUP oraz załatwianie bieżącej korespondencji w zakresie              związanym z wykonywanymi czynnościami.
f ) Sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań w celu właściwego sprawowania          nadzoru i monitoringu ich realizacji.
 
2.Zadania pomocnicze
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w celu prawidłowej      realizacji powierzonych zadań.
 
4.Warunki pracy na stanowisku.
 
  1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
  2. Godziny pracy od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.
  3. Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania Powiatowego    Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym pracownik wykonywał pracę.
  4. Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
 
        Częstotliwość wyjazdów służbowych  -Sporadycznie
 
   
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wynosi 6%.
 
6.Wymagane dokumenty:
1) Cv
2) List motywacyjny
3) Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających co najmniej 6 miesięczny okres zatrudnienia  w publicznych służbach zatrudnienia .
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
5) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach i doświadczeniu zawodowym.
6) Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie
z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.)
 - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
7) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych  (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.)
 
    
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 3 Kancelaria Ogólna  lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalista do spraw programów - stażysta do obsługi projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.2  – stanowisko nr 2 w terminie do dnia 13 lutego 2017 r.
(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 1500. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://pup.bip.czestochowa.pl/) oraz na tablicy informacyjnej  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie,  ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych .