Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Dorota Sadziak, Baby

stanowiskoSpecjalista ds programów - stażysta

miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Pani Dorota Sadziak podczas rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała maksymalną liczbę punktów.






POWIATOWY  URZĄD  PRACY  W  CZĘSTOCHOWIE OGŁASZA  LISTĘ  KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH  WYMAGANIA  FORMALNE NA  STANOWISKO  PRACY
Specjalista ds. programów – stażysta w Dziale Programów i Analiz
 
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca  kandydatka  spełniająca wymogi formalne określone
w ogłoszeniu :
 
Lp.      Imię i nazwisko                                 Miejsce zamieszkania
 
1.         Dorota Sadziak                                   zam.  Baby
 
                                                              


POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW – STAŻYSTA
do obsługi projektu współfinansowanego  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 1.1  Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
umowa na czas określony
NABÓR DOTYCZY OSÓB NOWOZATRUDNIONYCH, KTÓRE NIE BYŁY PRACOWNIKAMI POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W CZĘSTOCHOWIE
PO 31.12.2014r.

1.Wymagania niezbędne:

 1) wykształcenie wyższe magisterskie – niezbędne
 2) wymagany profil (specjalność) – bez wymagań
 3) niekaralność,
 4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw     
     publicznych
 5) predyspozycje osobowościowe:
   -samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
   -umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
   -umiejętność pracy w zespole,
   -obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
   -wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
   -umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
 6) doświadczenie w pracy poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności-minimum 3 
     miesiące stażu  przy realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską,       
 7) doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach: preferowany co 
     najmniej  2  miesięczny staż w publicznych służbach zatrudnienia.
 8) umiejętności zawodowe:
   -znajomość kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
   -znajomość  przepisów  ustawy o  promocji  zatrudnienia  i instytucjach  rynku pracy i o
    pracownikach  samorządowych,  
   -znajomość dokumentów programowych PO WER,
   -dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.

2. Obligatoryjne uprawnienia: brak

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 1. Przygotowywanie wniosków o płatność.
 2. Bieżący monitoring i kontrola projektu dot. realizowanych form wsparcia, efektywności oraz
     osiąganych rezultatów.
 3. Przygotowywanie i sporządzanie korespondencji związanej z realizacją projektu.
 4. Nadzór nad realizacją zadań we współpracy z koordynatorem projektu.
 5. Archiwizacja dokumentów zgodnie z przepisami.

   1) Zadania okresowe: brak

4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w  Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest wyższy
od 6%.

5. Warunki pracy na stanowisku:

 1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy,  umowa na czas określony,
 2. praca trwa w godzinach od 7ºº do 15ºº od poniedziałku do piątku,
 3. wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Powiatowego Urzędu
     Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż w ostatnim dniu
     miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę,
 4. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
 5. uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych  - brak
 6. częstotliwość wyjazdów służbowych-sporadycznie

6.Wymagane dokumenty:

 1) CV
 2) List motywacyjny
 3) Kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające minimum 3 miesiące
     stażu przy realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską  
 4) Kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty  potwierdzające co najmniej 2 miesiące
     stażu w publicznych służbach zatrudnienia
 5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
 6) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych, 
     umiejętnościach i doświadczeniu zawodowym
 7) Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
     przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
     (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 
     2008 r.- Dz. U. z 2014, poz. 1202 z późn. zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w
     stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
 8) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
     z pełni praw publicznych  (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach 
     samorządowych z
     dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. z 2014, poz. 1202 z późn. zm.)
 9) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata,
     który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21
     listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014, poz. 1202 z
     późn.zm.)           
     
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 3 – kancelaria ogólna  lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalista do spraw programów - stażysta do obsługi projektu współfinansowanego  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 1.1  Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020  w terminie do dnia 27.06.2016r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 15:00. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.bip.czestochowa.pl) oraz na tablicy informacyjnej  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie,  ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn.zm.) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2014, poz. 1202 z późn. zm.)