Szczegóły

stanowiskoSpecjalista ds programów - stażysta

miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE INFORMUJE O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO PRACY Specjalista ds. programów – stanowisko nr 3 (1 miejsce) Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko pracy nie został wybrany kandydat. Uzasadnienie dokonanego wyboru: Oferta przesłana przez kandydatkę, nie spełniła wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze na ww. stanowisko pracy.



Powiatowy Urząd  Pracy w Częstochowie, informuje, że w związku z ogłoszonym naborem na wolne stanowisko urzędnicze : Specjalista ds. programów stażysta  - stanowisko nr 3 wpłynęła  jedna  oferta, która nie spełniła wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu na ww. stanowisko pracy.





Stanowisko nr 3

POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW – STAŻYSTA
do obsługi projektu współfinansowanego  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 1.1  Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
umowa na czas określony
NABÓR DOTYCZY OSÓB NOWOZATRUDNIONYCH, KTÓRE NIE BYŁY PRACOWNIKAMI POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W CZĘSTOCHOWIE
PO 31.12.2014r.

1.Wymagania niezbędne:
1)  wykształcenie wyższe magisterskie – niezbędne
2)  wymagany profil (specjalność) – bez wymagań
3)  niekaralność,
4)  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
5)  predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
- wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
6) doświadczenie w pracy poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności-minimum 6 miesięcy stażu przy realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską,
7)  doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach: preferowany co najmniej  2  miesięczny staż w publicznych służbach zatrudnienia.
8)  umiejętności zawodowe:
- znajomość kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość  przepisów  ustawy o  promocji  zatrudnienia  i instytucjach  rynku pracy i o pracownikach  samorządowych,  
- znajomość dokumentów programowych PO WER,
- dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.

2.Obligatoryjne uprawnienia: brak

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Przygotowywanie wniosków o płatność.
2. Bieżący monitoring i kontrola projektu dot. realizowanych form wsparcia, efektywności
    oraz osiąganych rezultatów.
3. Przygotowywanie i sporządzanie korespondencji związanej z realizacją     projektu.
4. Nadzór nad realizacją zadań we współpracy z koordynatorem projektu.
5. Archiwizacja dokumentów zgodnie z przepisami.


Zadania okresowe: brak


4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest wyższy od 6%.

5.Wymagane dokumenty:
1) CV
2) List motywacyjny
3) Kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające minimum 6 miesięcy stażu  przy realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską  
4) Kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty  potwierdzające co najmniej 2 miesiące stażu w publicznych służbach zatrudnienia
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
6) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych,  umiejętnościach i doświadczeniu zawodowym
7) Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie
z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.
- Dz. U. z 2014, poz. 1202 z późn. zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
8) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych  (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. z 2014, poz. 1202 z późn. zm.)
9) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014, poz. 1202 z późn.zm.)           

     
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 3 – kancelaria ogólna  lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalista do spraw programów - stażysta do obsługi projektu współfinansowanego  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 1.1  Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020– stanowisko nr 3  w terminie do dnia 18.05.2016r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 15:00. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://pup.bip.czestochowa.pl) oraz na tablicy informacyjnej  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie,  ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn.zm.) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2014, poz. 1202 z późn. zm.)