Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Olga Kardas, Częstochowa

stanowiskoSpecjalista ds programów - stażysta

miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Pani Olga Kardas podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się niezbędną wiedzą i umiejętnościami koniecznymi do wykonywania zadań na stanowisku pracy, o które się ubiegała.




POWIATOWY  URZĄD  PRACY  W  CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA  LISTĘ  KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH  WYMAGANIA  FORMALNE NA  STANOWISKO  PRACY
Specjalista ds. programów – stażysta : stanowisko nr 1


Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowały się następujące kandydatki spełniające wymogi formalne określone w ogłoszeniu :

Lp.     Imię i nazwisko                        Miejsce zamieszkania

1.         Olga Kardas                           zam.  Częstochowa
2.         Katarzyna Wolska                   zam.  Hutki






Stanowisko Nr 1

POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW- STAŻYSTA
do obsługi projektu współfinansowanego  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 1.1  Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020  
PRACA W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY.
UMOWA NA CZAS OKREŚLONY.
NABÓR DOTYCZY OSÓB NOWOZATRUDNIONYCH, KTÓRE NIE BYŁY PRACOWNIKAMI POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W CZĘSTOCHOWIE PO 31.12.2014 R.

1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie  - niezbędne
2) wymagany profil (specjalność) – bez wymagań
3) niekaralność
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
5) predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
- wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
6) doświadczenie zawodowe:  co najmniej 2  miesiące stażu w publicznych służbach zatrudnienia.  
7) umiejętności zawodowe:
- znajomość kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość  przepisów  ustawy o  promocji  zatrudnienia  i instytucjach  rynku pracy i o pracownikach  samorządowych,  
- znajomość dokumentów programowych POWER,
- dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.

2.Obligatoryjne uprawnienia: brak

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.Zadania główne:
1) Kontrolowanie, monitorowanie i nadzór nad realizacją zadań z zakresu organizacji stażu i bonów zasiedleniowych, w tym w szczególności:
- przyjmowanie , kompletowanie  i przeprowadzanie weryfikacji stosownych wniosków,
- dokonywanie rejestracji wniosków,
- przygotowywanie wniosków do oceny według przyjętych kryteriów,
- przygotowywanie umów cywilno-prawnych  dotyczących stażu,
- wykonywanie bieżących czynności wynikających podczas realizacji zawartych umów ,przyjmowanie i weryfikacja list obecności oraz innych dokumentów związanych z prawidłową realizacją umów,
- weryfikacja list obecności na stażu celem przygotowywania wypłat stypendium,
- przygotowywanie dokumentów do wypłaty bonów zasiedleniowych,
- weryfikacja dokumentów dotyczących wywiązania się z warunków umowy o bon na zasiedlenie,
- nadzór oraz prowadzenie monitoringu realizacji umów,
- podejmowanie działań , zgodnie z obowiązującymi przepisami, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w związku z realizacją zawartych umów.
2) Kontrolowanie, monitorowanie oraz nadzór nad realizacją zadań związanych z udzielaniem pomocy publicznej; w tym min. :
- zapewnianie zgodności udzielania pomocy z zasadami przyznawania pomocy publicznej,
- przygotowywanie i aktualizacja zaświadczeń dotyczących wielkości udzielonej pomocy,
- bieżące wprowadzanie danych dot. udzielonej pomocy do systemu  w celach sprawozdawczych,
3) Wykonywanie zadań wymienionych w pkt.1. i 2., realizowanych przy współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Społecznego .
4) Przeprowadzanie kontroli i wizyt monitorujących u bezrobotnych i pracodawców, którym na podstawie zawartych umów zostało przyznane wsparcie z zakresu instrumentów rynku pracy,
5) Obsługa uczestników projektu  oraz załatwianie bieżącej korespondencji w zakresie związanym z wykonywanymi czynnościami.
6) Sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań w celu właściwego sprawowania nadzoru i monitoringu ich realizacji.
7) Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
8) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Działu.

2.Zadania pomocnicze

Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w celu prawidłowej realizacji powierzonych zadań.

4.Warunki pracy na stanowisku.

1.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
2.Godziny pracy od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.
3.Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż w ostatnim dniu miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę.
4.Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
Częstotliwość wyjazdów służbowych  -Sporadycznie

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest wyższy od 6%.

6.Wymagane dokumenty:
1) CV
2) List motywacyjny
3) Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających co najmniej 2 miesięczny staż  w publicznych służbach zatrudnienia
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
5) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach.
6) Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- t.j.Dz. U. z 2014r. poz.1202 z późn.zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
7) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych  (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- t.j. Dz. U. z 2014r. poz.1202z późn.zm.)
8) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz.1202 z późn.zm.)           

     
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 3 -  kancelaria ogólna  lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko specjalista do spraw programów - stażysta do obsługi projektu współfinansowanego  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 1.1  Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020  – stanowisko nr 1 w terminie do dnia 18.05.2016r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 15:00. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie,  ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz.2135 z późn. zm.) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (t.j. Dz. U. z 2014r.poz.1202z późn.zm.)