Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Piotr Gajda, Częstochowa

stanowiskoSpecjalista do spraw programów

miejsce pracyPowiatowy UrządPracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE INFORMUJE O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO PRACY w Dziale Programów i Analiz (1 miejsce) Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko pracy został wybrany Pan Piotr Gajda – zamieszkały w Częstochowie Uzasadnienie dokonanego wyboru: Pan Piotr Gajda podczas rozmowy kwalifikacyjnej uzyskał maksymalną liczbę punktów.




POWIATOWY  URZĄD  PRACY  W  CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA  LISTĘ  KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH  WYMAGANIA  FORMALNE
NA  STANOWISKO  PRACY
Specjalista ds. programów w  Dziale Programów i Analiz
 
 
 
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikował się następujący kandydat  spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu :
 
Lp.      Imię i nazwisko                                 Miejsce zamieszkania
 
1.         Piotr Gajda                                         zam.  Częstochowa
 
                                                              
 
 
 
                                                                     07.09.2015r.
                                                                     ………………………………….
                                                                     ( data , podpis osoby upoważnionej)
               










POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
umowa na czas określony

1. Wymagania niezbędne:
   1) wykształcenie wyższe  o profilu (specjalności)- administracja, ekonomia, zarządzanie,
       marketing, poradnictwo zawodowe, pośrednictwo pracy i pokrewne lub studia
       podyplomowe o takich kierunkach,
   2) niekaralność,
   3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw    
       publicznych
   4) predyspozycje osobowościowe:
       - samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
       - umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
       - umiejętność pracy w zespole,
       - obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
       - wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
       - umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
   5) doświadczenie w pracy poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności- bez
       znaczenia
      
   6) doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach: minimum 1 rok
       stażu pracy w publicznych służbach zatrudnienia w zakresie przygotowania, realizacji i
       oceniania realizacji programów rynku pracy
 
   7) umiejętności zawodowe:
       - znajomość kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
       - znajomość  przepisów  ustawy o  promocji  zatrudnienia  i instytucjach  rynku pracy i o
         pracownikach  samorządowych,  
       - znajomość dokumentów programowych stosowanych przy realizacji projektów unijnych,
       - dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.

2. Obligatoryjne uprawnienia: brak

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

   Zadania główne:
   1) Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie programów i projektów ze środków Ministra
       Pracy i Polityki Społecznej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz innych dostępnych
       źródeł.
   2) Wykonywanie zadań związanych z projektami realizowanymi przez Powiatowy Urząd
       Pracy,w szczególności z organizacją form wsparcia zgodnie z przyjętym harmonogramem.
   3) Monitorowanie realizacji zadań wynikających z projektów.
   4) Sporządzanie w ustalonych terminach sprawozdań z realizacji projektów.
   5) Przygotowywanie wniosków o płatność.
   6) Monitoring projektów pod względem efektywności oraz osiąganych rezultatów.
   7) Podejmowanie działań korygujących w przypadku zaistnienia nieprawidłowości w trakcie
       realizacji projektów.
   8) Przygotowywanie i sporządzanie korespondencji związanej z wykonywanymi czynnościami.
   9) Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

       Zadania okresowe: brak

4. Warunki pracy na stanowisku.

   1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
   2. Godziny pracy od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku.
   3. Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania Powiatowego Urzędu
       Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż w ostatnim dniu
       miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę.
   4. Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
   5. Częstotliwość wyjazdów służbowych  - sporadycznie.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest wyższy od 6%.

6. Wymagane dokumenty:

   1) CV
   2) List motywacyjny      
   3) Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia od pracodawcy potwierdzające minimum 1
       rok stażu pracy w publicznych służbach zatrudnienia w zakresie przygotowania, realizacji
       i oceniania realizacji programów rynku pracy.
   4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
   5) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i
        umiejętnościach.
   6) Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
       przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
       (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada
       2008 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202) - w przypadku wyboru kandydata na w/w
       stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
   7) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z
       pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach
       samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)
   8) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata,
       który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia
       21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).    


     
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście
w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 3 – kancelaria ogólna  lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: specjalista do spraw programów – w terminie do dnia 28 sierpnia 2015 r., do godziny 1500. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie,  ul. K. Szymanowskiego 15.


Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz.1182 z późn.zm) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).