Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Magdalena Krysztofowicz-Huras, Częstochowa2. Marzena Płachta- Michoń, Koniecpol

stanowiskoPośrednik pracy stażysta

miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Pani Magdalena Krysztofowicz-Huras i Pani Marzena Płachta-Michoń uzyskały największą liczbę punktów z rozmowy kwalifikacyjnej, wykazały się niezbędną wiedzą i umiejętnościami koniecznymi do wykonywania zadań na stanowisku, o które się ubiegały.
POWIATOWY  URZĄD  PRACY  W  CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA  LISTĘ  KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH  WYMAGANIA 
FORMALNE NA  DWA  STANOWISKA PRACY
POŚREDNIK PRACY-STAŻYSTA
W DZIALE PROMOCJI ZATRUDNIENIA I AKTYWIZACJI


Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowały  się następujące  kandydatki  spełniające wymogi formalne określone w ogłoszeniu :

Lp.     Imię i nazwisko                        Miejsce zamieszkania

1.     Edyta Frączek                             Kamienica Polska
2.     Marzena Płachta-Michoń               Koniecpol
3.     Magdalena Krysztofowicz-Huras    Częstochowa
4.     Magdalena Gątkowska                Częstochowa
5.     Agnieszka Orszulak                    Częstochowa
6.     Elżbieta Kowalik                          Mokra
7.     Marta Całus                               Częstochowa   

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Ogłasza nabór na  2  stanowiska pracy
POŚREDNIK PRACY – STAŻYSTA
 
1.Wymagania niezbędne:
1)  wykształcenie wyższe  magisterskie, preferowane kierunki: doradztwo zawodowe,       
     administracja,   zarządzanie zespołami pracowniczymi
2)  niekaralność,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
4)  predyspozycje osobowościowe:
-        umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi i postępowania z nimi
-        umiejętność dopasowywania sposobu i stylu rozmowy do rozmówcy
-        inicjatywa, kreatywność
-        umiejętność pracy w zespole
-        odporność emocjonalna i samokontrola nad własnymi emocjami
-        wysoka odpowiedzialność społeczno - moralna
-        samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych
-        umiejętność podejmowania decyzji w sposób bezstronny i obiektywny
-        umiejętność formułowania wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie
-        odporność na stres.
 
 5)  doświadczenie zawodowe:
5a.  Doświadczenie zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności:  bez     
       znaczenia
5b. Doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach:
     minimum 6 miesięczne doświadczenie nabyte podczas zatrudnienia lub odbywania stażu
      w  publicznych służbach zatrudnienia.
 
  6)  umiejętności zawodowe:
-        znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz
         przepisów wykonawczych do tejże ustawy
-        znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy
-        obsługa komputera w środowisku Windows oraz innych urządzeń biurowych
 
2. Obligatoryjne uprawnienia: brak
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Zadania główne:
- stała opieka nad bezrobotnym lub poszukującym pracy
- ustalanie profilu pomocy
- przygotowanie i nadzór nad realizacją indywidualnego planu działania
- świadczenie podstawowych usług rynku pracy w formie indywidualnej oraz ułatwianie dostępu 
  do innych form pomocy określonych w ustawie
- udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego  
  zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach 
  zawodowych
- udostępniania ofert pracy do samodzielnego zapoznania się przez osoby zarejestrowane lub
  osoby niezarejestrowane
- analiza i dobór krajowych ofert pracy będących w dyspozycji powiatowego urzędu dla osób
  zarejestrowanych
- przygotowanie i wydanie skierowań osobom zarejestrowanym
- informowanie osób zarejestrowanych o przysługujących im prawach i obowiązkach.
- odnotowanie w dokumentacji osoby zarejestrowanej oraz komputerowej bazie danych
  informacji o niestawiennictwie w urzędzie albo o przyjęciu lub odmowie przyjęcia propozycji
  odpowiedniej pracy i terminie następnego stawiennictwa w urzędzie
- uzyskanie od osoby kierowanej informacji o stawiennictwie u pracodawcy krajowego oraz
  o podjęciu pracy lub przyczynach jej niepodjęcia i odnotowanie w dokumentacji osoby 
  zarejestrowanej
- informowanie o możliwościach samodzielnego poszukiwania pracy, w tym przez agencje
  zatrudnienia i internetową bazę ofert pracy
- w przypadku braku odpowiedniej pracy informowanie o możliwości udzielenia innej formy
  pomocy, w tym możliwości skorzystania z zagranicznych ofert pracy upowszechnianych
  w ramach sieci EURES
- aktywna współpraca z pracodawcami przy realizacji ofert pracy, w tym udzielanie informacji o
  kandydatach do pracy w związku ze zgłoszoną ofertą
- analiza stopnia realizacji ofert pracy
- kwalifikowanie i kierowanie osób zarejestrowanych na subsydiowane miejsca pracy
- współpraca z innymi pracownikami Urzędu w celu udzielenia optymalnej pomocy osobom
  zarejestrowanym oraz pracodawcom
- wyszukiwanie w komputerowej bazie danych niezbędnych informacji umożliwiających dobór
  kandydatów na stanowiska pracy
- aktywny udział w organizowaniu giełd pracy, targów pracy, dni otwartych urzędu, spotkań
  informacyjnych
- rozpowszechnianie informacji o projektach i programach wdrażanych w Urzędzie                 
  i aktywny udział w ich realizacji
- prowadzenie korespondencji z klientami, instytucjami oraz pracodawcami
- realizacja zadań związanych z aktywizacją zawodową repatriantów wynikających z ustawy o
  repatriacji
- rozpowszechnianie informacji i materiałów o usługach i instrumentach rynku pracy.
 
2.) Zadania pomocnicze – brak.
3.) Zadania okresowe:
-        udział w targach pracy, giełdach pracy,
-        udział w konferencjach.
   
4. Warunki pracy na stanowisku:
1)        praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku 
           do piątku
2)        wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Powiatowego Urzędu
           Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż w ostatnim dniu 
           miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę
3)        Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
 
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest niższy od 6%.
 
6.Wymagane dokumenty:
-        Cv
-        list motywacyjny
-        kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-        kserokopie dokumentów potwierdzających minimalny 6 – miesięczne doświadczenie
         zawodowe lub odbywania stażu w publicznych służbach zatrudnienia
-        kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe
         i umiejętności
-        oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu
         za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo 
         skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia
         21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) - w przypadku wyboru
         kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru 
         Karnego
-        oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z
         pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach
         samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
-        kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata,
         który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia
         21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r., Nr 223,poz.1458
         z późn. zm.).
    
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 3 (kancelaria ogólna)  lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko – POSREDNIK PRACY- STAŻYSTA– w terminie do dnia 11 września 2014r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 1500. Aplikacje, które wpłyną do urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie,  ul. K. Szymanowskiego 15.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr  101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)