Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Katarzyna Wilczyńska, Częstochowa

stanowiskoDoradca zawodowy

miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Pani Katarzyna Wilczyńska podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się niezbędną wiedzą i umiejętnościami koniecznymi do wykonywania zadań na stanowisku pracy, o które się ubiegała.


POWIATOWY  URZĄD  PRACY  W  CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA  LISTĘ  KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH  WYMAGANIA  FORMALNE NA STANOWISKO PRACY DORADCA  ZAWODOWY W DZIALE PROMOCJI ZATRUDNIENIA I AKTYWIZACJI

 


 
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała  się następująca  kandydatka spełniająca wymogi formalne określone w ogłoszeniu :
 
Lp.      Imię i nazwisko                                 Miejsce zamieszkania
 
1.       Katarzyna Wilczyńska                           zam.  Częstochowa
 
 
                                                                               
 
                                                                     17.09.2014r.
                                                                     ………………………………….
                                                                     ( data , podpis osoby upoważnionej)
               
 
 
 
 ------------------------------------------------------------------------------------
 
Powiatowy Urząd Pracy
w Częstochowie
ogłasza nabór na 1 stanowisko  pracy
DORADCA ZAWODOWY
 
 
1.) Wymagania niezbędne:
   1. Wykształcenie  wyższe magisterskie- niezbędne
   2. Wymagany profil (specjalność) – preferowany kierunek: doradztwo zawodowe 
   3. Niekaralność
   4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania        zpełni praw  publicznych.
    5. Doświadczenie zawodowe:
        5a.  Doświadczenie zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych              czynności: minimum roczne doświadczenie na stanowisku doradcy zawodowego lub doradcy zawodowego stażysty w instytucjach rynku pracy.
        5b. Doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach:
bez znaczenia
 
      6. Predyspozycje osobowościowe:
-       umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi i postępowania z nimi
-       umiejętność dopasowywania sposobu i stylu rozmowy do rozmówcy
-       inicjatywa, kreatywność
-       umiejętność pracy w zespole
-       odporność emocjonalna i samokontrola nad własnymi emocjami
-       wysoka odpowiedzialność społeczno - moralna
-       samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych
-       umiejętność podejmowania decyzji w sposób bezstronny i obiektywny
-       umiejętność formułowania wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie
-       odporność na stres.
 
     7.Umiejętności zawodowe
-       znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz   przepisów wykonawczych do tejże ustawy
-       znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy,
-       obsługa komputera w środowisku Windows oraz innych urządzeń biurowych

2) Obligatoryjne uprawnienia – bez znaczenia   
3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:


1. Zadania główne

-Stała opieka nad bezrobotnym lub poszukującym pracy.
-Ustalanie profilu pomocy.
-Przygotowanie i nadzór nad realizacją indywidualnego planu działania.
-Świadczenie podstawowych usług rynku pracy w formie indywidualnej oraz ułatwianie dostępu do innych form pomocy określonych w ustawie.
-Udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych.
-Udostępniania ofert pracy do samodzielnego zapoznania się przez osoby zarejestrowane lub osoby niezarejestrowane.
-Analiza i dobór krajowych ofert pracy będących w dyspozycji powiatowego urzędu dla osób -zarejestrowanych.
-Przygotowanie i wydanie skierowania do pracy osobom zarejestrowanym.
-Informowanie osób zarejestrowanych o przysługujących im prawach i obowiązkach.
-Odnotowanie w dokumentacji osoby zarejestrowanej oraz komputerowej bazie danych informacji o niestawiennictwie w urzędzie albo o przyjęciu lub odmowie przyjęcia propozycji odpowiedniej pracy i terminie następnego stawiennictwa w urzędzie.
-Uzyskanie od osoby kierowanej informacji o stawiennictwie u pracodawcy krajowego oraz o podjęciu pracy lub przyczynach jej niepodjęcia i odnotowanie w dokumentacji osoby zarejestrowanej.
-Informowanie o możliwościach samodzielnego poszukiwania pracy, w tym przez agencje zatrudnienia i internetową bazę ofert pracy.
-W przypadku braku odpowiedniej pracy informowanie o możliwości udzielenia innej formy pomocy, w tym możliwości skorzystania z zagranicznych ofert pracy upowszechnianych w ramach sieci EURES oraz kierowanie do doradcy zawodowego, specjalisty ds. rozwoju zawodowego
-Aktywna współpraca z pracodawcami przy realizacji ofert pracy, w tym udzielanie informacji o kandydatach do pracy w związku ze zgłoszoną ofertą.
-Analiza stopnia realizacji ofert pracy.
-Kwalifikowanie i kierowanie osób zarejestrowanych na subsydiowane miejsca pracy.
-Współpraca z innymi pracownikami Urzędu w celu udzielenia optymalnej pomocy osobom zarejestrowanym oraz pracodawcom.
-Wyszukiwanie w komputerowej bazie danych niezbędnych informacji umożliwiających dobór kandydatów na stanowiska pracy.
-Aktywny udział w organizowaniu giełd pracy, targów pracy, dni otwartych urzędu, spotkań informacyjnych.
-Rozpowszechnianie informacji o projektach i programach wdrażanych w Urzędzie       i aktywny udział w ich realizacji.
-Prowadzenie korespondencji z klientami, instytucjami oraz pracodawcami.
-Realizacja zadań związanych z aktywizacją zawodową repatriantów wynikających z ustawy o repatriacji.
-Rozpowszechnianie informacji i materiałów o usługach i instrumentach rynku pracy.
2. Zadania pomocnicze - brak
3. Zadania okresowe
-       udział w targach pracy, giełdach pracy
-       udział w konferencjach
 
4.Warunki pracy na stanowisku:
 
1.      praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach od 7.00 do 15.00
      od poniedziałku do piątku
2.      wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż
      w ostatnim dniu miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę
3.      praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
 
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest niższy od 6%.
 
6. Wymagane dokumenty
-       Cv
-       list motywacyjny
-       kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe   na stanowisku doradcy zawodowego lub doradcy zawodowego stażysty w instytucjach rynku pracy
-       kserokopie innych dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe
i umiejętności
-       oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
-       oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
-       kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).     
   
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście
w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114  lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko DORADCA ZAWODOWY  –
w terminie do dnia 01 września  2014r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 1500.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie,  ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr  101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)