Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Anna Smolarek, Przystajń

stanowiskoPośrednik Pracy-stażysta

miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Pani Anna Smolarek z testu i rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała najwyższą liczbę punktów.
POWIATOWY  URZĄD  PRACY  W  CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA  LISTĘ  KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH  WYMAGANIA  FORMALNE NA  STANOWISKO  PRACY
Pośrednik pracy-stażysta w Dziale Pośrednictwa Pracy i Aktywizacji


Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący  kandydaci  spełniający  wymogi formalne określone w ogłoszeniu :

Lp.     Imię i nazwisko                            Miejsce zamieszkania

1.    Magdalena Krysztofowicz-Huras           zam.  Częstochowa
2.    Edyta Frączek                                   zam.  Wanaty
3.    Joanna Jakubczak                             zam.  Zawisna
4.    Klaudyna Białas-Zielińska                   zam.  Poraj
5.    Katarzyna Prudlik                              zam.  Wola Hankowska
6.    Anna Smolarek                                 zam.  Przystajń
7.    Ewelina Bożek                                   zam.  Koniecpol
8.    Izabela Krawczyk                               zam.  Częstochowa
9.    Celina Jeż                                        zam.  Częstochowa
10.    Olga Klub                                       zam.  Małusy Wielkie
11.    Agnieszka Orszulak                          zam.  Częstochowa
12.    Natalia Gzik                                     zam.  Złoty Potok       
13.    Kamila Napieraj                                zam.  Borowianka
14.    Marta Jończyk-Srebny                       zam.  Częstochowa
15.    Monika Delczyk                                zam.  Częstochowa
16.    Małgorzata Pietrzak                          zam.  Częstochowa
17.    Magdalena Chłąd                             zam.  Częstochowa
18.    Edyta Ciepiela                                  zam.  Częstochowa
19.    Magdalena Wachuła                          zam.  Częstochowa
20.    Małgorzata Strzelczyk-Szczepańska    zam.  Częstochowa
21.    Małgorzata Kamyk                           zam.  Częstochowa
22.    Ewelina Jankowska                           zam.  Częstochowa
23.    Zbigniew Fudali                                zam.  Częstochowa


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Powiatowy Urząd Pracy 
w Częstochowie 
ogłasza nabór na 1 stanowisko  pracy 
POŚREDNIK PRACY- STAŻYTSA 
  
 
 
1. Wykształcenie (charakter lub typ szkoły) - Wyższe magisterskie- niezbędne 
2. Wymagany profil (specjalność) – preferowane kierunki: pośrednictwo pracy, poradnictwo zawodowe, psychologia, administracja. 
3. Obligatoryjne uprawnienia – bez znaczenia    
4. Niekaralność 
5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw   publicznych. 
6. Doświadczenie zawodowe: 
6a.  Doświadczenie zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności:
                    bez znaczenia 
6b. Doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach:
                   bez znaczenia 
7. Predyspozycje osobowościowe 
-       umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi i postępowania z nimi 
-       umiejętność dopasowywania sposobu i stylu rozmowy do rozmówcy 
-       inicjatywa, kreatywność 
-       umiejętność pracy w zespole 
-       odporność emocjonalna i samokontrola nad własnymi emocjami 
-       wysoka odpowiedzialność społeczno - moralna 
-       samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych 
-       umiejętność podejmowania decyzji w sposób bezstronny i obiektywny 
-       umiejętność formułowania wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie 
-       odporność na stres. 
Umiejętności zawodowe 
-       znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisów wykonawczych do tejże ustawy 
-       znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, 
-       obsługa komputera w środowisku Windows oraz innych urządzeń biurowych 
  
8. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 
1. Zadania główne:
Stała opieka nad bezrobotnym lub poszukującym pracy. Ustalanie profilu pomocy. Przygotowanie i nadzór nad realizacją indywidualnego planu działania. Świadczenie podstawowych usług rynku pracy w formie indywidualnej oraz ułatwianie dostępu do innych form pomocy określonych w ustawie. Udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych. Udostępniania ofert pracy do samodzielnego zapoznania się przez osoby zarejestrowane lub osoby niezarejestrowane. Analiza i dobór krajowych ofert pracy będących w dyspozycji powiatowego urzędu dla osób zarejestrowanych. Przygotowanie i wydanie skierowania do pracy osobom zarejestrowanym. Informowanie osób zarejestrowanych o przysługujących im prawach i obowiązkach. Odnotowanie w dokumentacji osoby zarejestrowanej oraz komputerowej bazie danych informacji o niestawiennictwie w urzędzie albo o przyjęciu lub odmowie przyjęcia propozycji odpowiedniej pracy i terminie następnego stawiennictwa w urzędzie. Uzyskanie od osoby kierowanej informacji o stawiennictwie u pracodawcy krajowego oraz o podjęciu pracy lub przyczynach jej niepodjęcia i odnotowanie w dokumentacji osoby zarejestrowanej. Informowanie o możliwościach samodzielnego poszukiwania pracy, w tym przez agencje zatrudnienia i internetową bazę ofert pracy. W przypadku braku odpowiedniej pracy informowanie o możliwości udzielenia innej formy pomocy, w tym możliwości skorzystania z zagranicznych ofert pracy upowszechnianych w ramach sieci EURES. Aktywna współpraca z pracodawcami przy realizacji ofert pracy, w tym udzielanie informacji o kandydatach do pracy w związku ze zgłoszoną ofertą. Analiza stopnia realizacji ofert pracy. Kwalifikowanie i kierowanie osób zarejestrowanych na subsydiowane miejsca pracy. Współpraca z innymi pracownikami Urzędu w celu udzielenia optymalnej pomocy osobom zarejestrowanym oraz pracodawcom. Wyszukiwanie w komputerowej bazie danych niezbędnych informacji umożliwiających dobór kandydatów na stanowiska pracy. Aktywny udział w organizowaniu giełd pracy, targów pracy, dni otwartych urzędu, spotkań informacyjnych. Rozpowszechnianie informacji o projektach i programach wdrażanych w Urzędzie 
i aktywny udział w ich realizacji. 
Prowadzenie korespondencji z klientami, instytucjami oraz pracodawcami. Realizacja zadań związanych z aktywizacją zawodową repatriantów wynikających 
z ustawy o repatriacji. 
Rozpowszechnianie informacji i materiałów o usługach i instrumentach rynku pracy. 
2. Zadania pomocnicze - brak
3. Zadania okresowe
-       udział w targach pracy, giełdach pracy
-       udział w konferencjach
9.Warunki pracy na stanowisku: 
  
1.      praca w pełnym wymiarze czasu pracy
2.      w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku
3.      wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Powiatowego                Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż
                     w ostatnim dniu miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę 
4.      praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  
10. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy 
w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest niższy od 6%. 
  
11. Wymagane dokumenty 
-       Cv
-       list motywacyjny
-       kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-       kserokopie innych dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe
i umiejętności
-       oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
-       oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) 
-       kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).     
    
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście 
w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114  lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko POŚREDNIK PRACY- STAŻYSTA  – w terminie do dnia 20 czerwca 2014r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania 
w BIP), do godziny 15:00. 
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie,  ul. K. Szymanowskiego 15. 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę 
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr  101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)