Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Joanna Jakubczak, Zawisna

stanowiskoPośrednik Pracy

miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Pani Joanna Jakubczak podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się niezbędną wiedzą i umiejętnościami koniecznymi do wykonywania zadań na stanowisku pracy, o które się ubiegała.



POWIATOWY  URZĄD  PRACY  W  CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA  LISTĘ  KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH  WYMAGANIA  FORMALNE NA STANOWISKO PRACY
Pośrednik pracy
w ramach projektu pn. „Aktywność – Jakość – Praca – IV”
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
Program Operacyjny Kapitał Ludzki,
Priorytet VI „Rynek pracy otwarty dla wszystkich”,
Działanie 6.1 „Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie”,
Poddziałanie 6.1.2 „Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie”



Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała  się następująca  kandydatka spełniająca wymogi formalne określone w ogłoszeniu :

Lp.  Imię i nazwisko                 Miejsce zamieszkania

1.   Joanna Jakubczak             zam. Zawisna


----------------------------------------------------------------------------------------------
 
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie 
Ogłasza nabór na 1 stanowisko  pracy 
POŚREDNIK PRACY 
w ramach projektu pn. „Aktywność – Jakość - Praca - IV” 
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Program Operacyjny Kapitał Ludzki,
Priorytet VI. "Rynek pracy otwarty dla wszystkich"
 Działanie 6.1. "Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie",
 Poddziałanie 6.1.2 "Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie "
1. Wykształcenie (charakter lub typ szkoły) - Wyższe magisterskie- niezbędne 
2. Wymagany profil (specjalność) – preferowane kierunki: pośrednictwo pracy, poradnictwo           zawodowe, psychologia, administracja. 
3. Obligatoryjne uprawnienia – bez znaczenia    
4. Niekaralność 
5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw                     publicznych. 
6. Doświadczenie zawodowe: 
6a.  Doświadczenie zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności:
      bez znaczenia
6b. Doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach:
      Minimum 1 rok stażu pracy w zakresie pośrednictwa pracy w publicznych służbach           zatrudnienia.
7. Predyspozycje osobowościowe 
-       umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi i postępowania z nimi 
-       umiejętność dopasowywania sposobu i stylu rozmowy do rozmówcy 
-       inicjatywa, kreatywność 
-       umiejętność pracy w zespole 
-       odporność emocjonalna i samokontrola nad własnymi emocjami 
-       wysoka odpowiedzialność społeczno - moralna 
-       samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych 
-       umiejętność podejmowania decyzji w sposób bezstronny i obiektywny 
-       umiejętność formułowania wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie 
-       odporność na stres. 
8. Umiejętności zawodowe 
-       znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy 
oraz przepisów wykonawczych do tejże ustawy 
-       znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, 
-       obsługa komputera w środowisku Windows oraz innych urządzeń biurowych 
  
9. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 
1. Zadania główne 
Stała opieka nad bezrobotnym lub poszukującym pracy. Ustalanie profilu pomocy. Przygotowanie i nadzór nad realizacją indywidualnego planu działania. Świadczenie podstawowych usług rynku pracy w formie indywidualnej oraz ułatwianie dostępu do innych form pomocy określonych w ustawie. Udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych. Udostępniania ofert pracy do samodzielnego zapoznania się przez osoby zarejestrowane lub osoby niezarejestrowane. Analiza i dobór krajowych ofert pracy będących w dyspozycji powiatowego urzędu dla osób zarejestrowanych. Przygotowanie i wydanie skierowania do pracy osobom zarejestrowanym. Informowanie osób zarejestrowanych o przysługujących im prawach i obowiązkach. Odnotowanie w dokumentacji osoby zarejestrowanej oraz komputerowej bazie danych informacji o niestawiennictwie w urzędzie albo o przyjęciu lub odmowie przyjęcia propozycji odpowiedniej pracy i terminie następnego stawiennictwa w urzędzie. Uzyskanie od osoby kierowanej informacji o stawiennictwie u pracodawcy krajowego oraz o podjęciu pracy lub przyczynach jej niepodjęcia i odnotowanie w dokumentacji osoby zarejestrowanej. Informowanie o możliwościach samodzielnego poszukiwania pracy, w tym przez agencje zatrudnienia i internetową bazę ofert pracy. W przypadku braku odpowiedniej pracy informowanie o możliwości udzielenia innej formy pomocy, w tym możliwości skorzystania z zagranicznych ofert pracy upowszechnianych w ramach sieci EURES. Aktywna współpraca z pracodawcami przy realizacji ofert pracy, w tym udzielanie informacji o kandydatach do pracy w związku ze zgłoszoną ofertą. Analiza stopnia realizacji ofert pracy. Kwalifikowanie i kierowanie osób zarejestrowanych na subsydiowane miejsca pracy. Współpraca z innymi pracownikami Urzędu w celu udzielenia optymalnej pomocy osobom zarejestrowanym oraz pracodawcom. Wyszukiwanie w komputerowej bazie danych niezbędnych informacji umożliwiających dobór kandydatów na stanowiska pracy. Aktywny udział w organizowaniu giełd pracy, targów pracy, dni otwartych urzędu, spotkań informacyjnych. Rozpowszechnianie informacji o projektach i programach wdrażanych w Urzędzie i aktywny udział w ich realizacji. 
Prowadzenie korespondencji z klientami, instytucjami oraz pracodawcami. Realizacja zadań związanych z aktywizacją zawodową repatriantów wynikających 
z ustawy o repatriacji. 
Rozpowszechnianie informacji i materiałów o usługach i instrumentach rynku pracy. 
2. Zadania pomocnicze - brak 
3. Zadania okresowe 
-       udział w targach pracy, giełdach pracy 
-       udział w konferencjach 
10. Warunki pracy na stanowisku: 
  
1.      praca w pełnym wymiarze czasu pracy 
2.      w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku 
3.      wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem Wynagradzania PowiatowegoUrzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż 
       w ostatnim dniu miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę 
4.      praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie 
  
11.  Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy 
w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej orazzatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacjininiejszego ogłoszenia jest niższy od 6%. 
  
  
12. Wymagane dokumenty 
-       Cv 
-       list motywacyjny 
-       kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie od pracodawcy potwierdzające min. 
1 rok stażu pracy w zakresie pośrednictwa pracy w publicznych służbachzatrudnienia 
-       kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie 
-       kserokopie innych dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe 
i umiejętności 
-       oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikachsamorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie  z Krajowego Rejestru Karnego 
-       oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu 
z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikachsamorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) 
-       kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).      
    
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście 
w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114  lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko POŚREDNIK PRACY  – w ramach projektu "Aktywność - Jakość - Praca - IV" w terminie do dnia 20 czerwca 2014r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP),  do godziny 15:00. 
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie,  ul. K. Szymanowskiego 15. 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę 
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr  101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) 
  

  Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 6.1.2