Referent w Centrum Obsługi Klienta
XMLTreść
Szczegóły
Wybrani kandydaci1. Monika Jędrak, Częstochowa
stanowiskoReferent w Centrum Obsługi Klienta
miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
termin składania dokumentów
Rozstrzygnięcie
Pani Monika Jędrak spełniła wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu na ww. stanowisko pracy. Pani Monika Jedrak otrzymała maksymalna liczbę punktów w procedurze konkursowej oraz posiada kwalifikacje i doświadczenie zawodowe adekwatne do stanowiska na jakie została przeprowadzona procedura konkursowa.
DK.111.4.2020
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
ul. Szymanowskiego 15
42-217 Częstochowa
Ogłasza nabór na 1 wolne stanowisko urzędnicze:
Referent w Centrum Obsługi Klienta
ul. Szymanowskiego 15
42-217 Częstochowa
Ogłasza nabór na 1 wolne stanowisko urzędnicze:
Referent w Centrum Obsługi Klienta
1.Wymagania niezbędne:
1)obywatelstwo polskie lub państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2)wykształcenie wyższe,
3)minimum 6-cio miesięczny staż pracy przy naliczaniu świadczeń wypłacanych
na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
4)minimum 6-cio miesięczny staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia,
5)brak skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6)korzystanie z pełni praw publicznych,
7)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
8)nieposzlakowana opinia,
9)znajomość języka polskiego – wymagana dla obywateli Unii Europejskiej nieposiadających obywatelstwa polskiego lub obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2.Wymagania dodatkowe:
1)znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
2)znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
3)znajomość przepisów o ochronie danych osobowych,
4)znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
5) umiejętność pracy w zespole,
6)komunikatywność,
7)umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)naliczanie świadczeń wypłacanych na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku o pracy,
2)ustalanie statusu osób bezrobotnych i poszukujących pracy na podstawie obowiązujących przepisów,
3)ustalanie prawa do zasiłku dla bezrobotnego, jego wysokości i okresu pobierania
na podstawie obowiązujących przepisów oraz uprawnień do dodatku aktywizacyjnego i stypendium z tytułu kontynuacji nauki; naliczanie świadczeń przysługujących osobom bezrobotnym i poszukującym pracy,
4)ustalanie i weryfikacja uprawnień oraz przyjmowanie dokumentów zgłoszeniowych do ubezpieczenia społecznego i ubezpieczenia zdrowotnego osób bezrobotnych oraz ubezpieczenia zdrowotnego członków ich rodzin; wprowadzanie zmian
w dokumentacji zgłoszeniowej osób uprawnionych i członków ich rodzin,
5)przygotowywanie projektów decyzji i pism.
4.Warunki pracy na stanowisku:
1)praca w pełnym wymiarze czasu pracy z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych,
2)praca trwa w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku,
3)wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.
5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi 6 %
6.Informacje dodatkowe:
.................................................................................................................................................
7.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1)list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym, odręcznym podpisem,
2)kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
3)kopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
w tym:
dokumenty potwierdzające posiadanie minimum 6-cio miesięcznego stażu pracy przy naliczaniu świadczeń wypłacanych na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
dokumenty potwierdzające posiadanie minimum 6-cio miesięcznego stażu pracy
w publicznych służbach zatrudnienia,
Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane
są dołączyć do oferty jeden z niżej wymienionych dokumentów, potwierdzających znajomość języka polskiego:
- certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydanym przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
- dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
- świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
- świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości;
4)kwestionariusz osobowy - kompletnie wypełniony i opatrzony własnoręcznym, odręcznym podpisem na druku zamieszczonym na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/ Druki do pobrania,
5)oświadczenia kandydata: o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności
do czynności prawnych - wszystkie opatrzone własnoręcznym, odręcznym podpisem (wzór do pobrania na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/ Druki do pobrania),
6)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy - opatrzone własnoręcznym, odręcznym podpisem
(wzór do pobrania na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/ Druki do pobrania).
INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
(na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1), w skrócie „RODO”)
1) Administratorem danych osobowych kandydata przetwarzanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie jest Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie z siedzibą przy ul. Szymanowskiego 15 w Częstochowie (42-217).
2) We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie pod adresem iod@czestochowa.praca.gov.pl
3)Przetwarzanie danych osobowych zgromadzonych w procesie rekrutacji odbywać
się będzie na podstawie „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych(Dz. U. poz. 1000).
4)Dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na ww. stanowisko pracy na podstawie art. 221 ustawy Kodeks pracy
i art. 6 ust.1 lit. „a” RODO.
5)Podanie danych wynikających z art. 221 Kodeksu pracy jest wymogiem ustawowym. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
6)Kandydat ma prawo wycofać zgodę w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody (dotyczy danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „a” RODO).
7)Dane osobowe będą przetwarzane w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż zostało to określone w Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, który stanowi załącznik do Zarządzenia nr 1.2018 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie z dnia 22 stycznia 2018 r.
(z późn. zm.), dostępny na stronie internetowej BIP http://pup.bip.czestochowa.pl
w zakładce: ”Oferty pracy na stanowisko urzędnicze”.
8)Kandydat ma prawo do żądania od Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9)Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.
10)Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
8.Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą do Powiatowego Urzędu Pracy
w Częstochowie; 42-217 Częstochowa, ul. Szymanowskiego 15 lub dostarczyć osobiście po ustaleniu terminu i godziny przyjścia do Urzędu pod numerem telefonu: 34 3706162 albo zaklejoną kopertę wrzucić do skrzynki w siedzibie Urzędu (wejście przez podjazd dla osób niepełnosprawnych – bez możliwości potwierdzenia złożenia dokumentów) do dnia
19.10.2020 roku do godz. 15.00. Na kopercie należy wskazać cel jej złożenia: „Oferta pracy na stanowisko Referent w Centrum Obsługi Klienta” pod rygorem otwarcia koperty przed wyżej wskazanym terminem, określonym do składania dokumentów na nowo utworzone stanowisko pracy.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Powiatowego Urzędu Pracy
w Częstochowie).
Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dołączania do oferty dokumentów w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.
9.Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną poinformowani o jego terminie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 34 3706162. Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 1.2018 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy
w Częstochowie z dnia 22 stycznia 2018 r.(z póź.zm.) dostępny na stronie internetowej BIP https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: " Oferty pracy na stanowisko urzędnicze” .
10.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce „ Oferty pracy na stanowiska urzędnicze ” oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie w budynku przy ul. Szymanowskiego 15.