Specjalista ds. programów-stażysta
XMLTreść
Szczegóły
Wybrani kandydaci1. Renata Ligudzińska, Częstochowa
stanowiskoSpecjalista ds. programów-stażysta
miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
termin składania dokumentów
Rozstrzygnięcie
Pani Renata Ligudzińska spełniła wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na ww. stanowisko pracy. Pani Renata Ligudzińska podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się niezbędną wiedzą konieczną do wykonywania zadań na stanowisku pracy, o które się ubiegała.
DK.001.2.2020
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
ul. Szymanowskiego 15
42-217 Częstochowa
Ogłasza nabór na 1 wolne stanowisko urzędnicze : Specjalista ds. programów-stażysta
w Dziale Rynku Pracy
1. Wymagania niezbędne: ul. Szymanowskiego 15
42-217 Częstochowa
Ogłasza nabór na 1 wolne stanowisko urzędnicze : Specjalista ds. programów-stażysta
w Dziale Rynku Pracy
1) obywatelstwo polskie lub państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2)wykształcenie wyższe,
3)minimum 6-cio miesięczny staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia,
4)brak skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5)korzystanie z pełni praw publicznych,
6)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
7)nieposzlakowana opinia,
8)znajomość języka polskiego – wymagana dla obywateli Unii Europejskiej nieposiadających obywatelstwa polskiego lub obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2.Wymagania dodatkowe:
1)znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
2)znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
3)znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
4)znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i RODO,
5)znajomość przepisów rozporządzeń Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej dotyczących instrumentów rynku pracy,
6)znajomość dokumentów programowych PO KL,
7)znajomość obsługi komputera, oraz urządzeń biurowych,
8)umiejętność pracy w zespole,
9)komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Kontrolowanie, monitorowanie i nadzór nad realizacją zadań z zakresu organizacji stażu, jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej, refundacji wyposażenia stanowiska pracy oraz instrumentów określonych w ustawie
o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19,innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. w tym w szczególności:
· przyjmowanie i kompletowanie stosownych wniosków,
· przygotowywanie umów cywilno-prawnych dotyczących wymienionych form,
· wykonywanie bieżących czynności podczas realizacji zawartych umów, przyjmowanie i weryfikacja list obecności oraz innych dokumentów związanych z prawidłową realizacją umów,
· dokonywanie wypłat środków na podstawie przedkładanych dokumentów,
· rozliczanie wypłaconej pomocy,
· nadzór oraz prowadzenie monitoringu realizacji umów,
· podejmowanie działań, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w przypadku
stwierdzenia nieprawidłowości w związku z realizacją zawartych umów.
2) Kontrolowanie, monitorowanie oraz nadzór nad realizacją zadań związanych z udzielaniem pomocy publicznej w tym m.in. :
· zapewnianie zgodności udzielania pomocy z zasadami przyznawania pomocy publicznej,
· przygotowywanie i aktualizacja zaświadczeń dotyczących wielkości udzielonej pomocy,
· bieżące wprowadzanie danych dotyczacych udzielonej pomocy do systemu
w celach sprawozdawczych.
3) Wykonywanie zadań wymienionych w pkt.1. i 2., realizowanych przy finansowaniu z Funduszu Pracy oraz współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Społecznego.
4) Przeprowadzanie kontroli i wizyt monitorujących u bezrobotnych i pracodawców, którym na podstawie zawartych umów zostało przyznane wsparcie z zakresu instrumentów rynku pracy.
5) Obsługa klientów PUP oraz załatwianie bieżącej korespondencji w zakresie
związanym z wykonywanymi czynnościami.
6) Sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań w celu właściwego sprawowania nadzoru i monitoringu ich realizacji.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych,
2) praca trwa w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku,
3) wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.
5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi 6 %
6. Informacje dodatkowe:
.................................................................................................................................................
7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1.list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym, odręcznym podpisem,
2. kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
3. kopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
w tym:
dokumenty potwierdzające posiadanie minimum 6-cio miesięcznego stażu pracy
w publicznych służbach zatrudnienia,
Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane
są dołączyć do oferty jeden z niżej wymienionych dokumentów, potwierdzających znajomość języka polskiego:
- certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydanym przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
- dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
- świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
- świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości;
4. kwestionariusz osobowy - kompletnie wypełniony i opatrzony własnoręcznym, odręcznym podpisem na druku zamieszczonym na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/ Druki do pobrania,
5. oświadczenia kandydata: o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności
do czynności prawnych - wszystkie opatrzone własnoręcznym, odręcznym podpisem (wzór do pobrania na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/ Druki do pobrania),
6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy - opatrzone własnoręcznym, odręcznym podpisem
(wzór do pobrania na stronie https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/ Druki do pobrania).
INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
(na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1), w skrócie „RODO”)
1) Administratorem danych osobowych kandydata przetwarzanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie jest Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
w Częstochowie z siedzibą przy ul. Szymanowskiego 15 w Częstochowie (42-217).
2) We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie pod adresem iod@czestochowa.praca.gov.pl
3) Przetwarzanie danych osobowych zgromadzonych w procesie rekrutacji odbywać
się będzie na podstawie „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych(Dz. U. poz. 1000).
4) Dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na ww. stanowisko pracy na podstawie art. 221 ustawy Kodeks pracy
i art. 6 ust.1 lit. „a” RODO.
5) Podanie danych wynikających z art. 221 Kodeksu pracy jest wymogiem ustawowym. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
6) Kandydat ma prawo wycofać zgodę w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody (dotyczy danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „a” RODO).
7) Dane osobowe będą przetwarzane w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż zostało to określone w Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, który stanowi załącznik do Zarządzenia nr 1.2018 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie z dnia 22 stycznia 2018 r.
(z późn. zm.), dostępny na stronie internetowej BIP http://pup.bip.czestochowa.pl
w zakładce: ”Oferty pracy na stanowisko urzędnicze”.
8) Kandydat ma prawo do żądania od Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9) Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.
10) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
8.Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą do Powiatowego Urzędu Pracy
w Częstochowie; 42-217 Częstochowa, ul. Szymanowskiego 15 lub dostarczyć osobiście po ustaleniu terminu i godziny przyjścia do Urzędu pod numerem telefonu: 34 370 61 62 albo zaklejoną kopertę wrzucić do skrzynki w siedzibie Urzędu (wejście przez podjazd dla osób niepełnosprawnych – bez możliwości potwierdzenia złożenia dokumentów) do dnia
01.06.2020 roku, do godz. 15.00. Na kopercie należy wskazać cel jej złożenia: „ Oferta pracy na stanowisko Specjalista ds. programów-stażysta” pod rygorem otwarcia koperty przed wyżej wskazanym terminem, określonym do składania dokumentów na nowo utworzone stanowisko pracy.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Powiatowego Urzędu Pracy
w Częstochowie).
Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dołączania do oferty dokumentów w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.
9.Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną poinformowani o jego terminie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 34 370 61 62. Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 1.2018 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy
w Częstochowie z dnia 22 stycznia 2018 r.(z póź.zm.) dostępny na stronie internetowej BIP https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce: " Oferty pracy na stanowisko urzędnicze”
10.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP https://pup.bip.czestochowa.pl/ w zakładce „ Oferty pracy na stanowiska urzędnicze ” oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie w budynku przy ul. Szymanowskiego 15.
* niewłaściwe skreślić
Częstochowa, dnia 22.05.2020r.