specjalista ds. programów-stażysta
XMLTreść
Szczegóły
Wybrani kandydaci1. Iga Smela, Radostków-Kolonia
stanowiskospecjalista ds. programów-stażysta
miejsce pracyPowiatowy Urzad Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa
termin składania dokumentów
Rozstrzygnięcie
Pani Iga Smela podczas rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała maksymalną liczbę punktów.
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
UL. SZYMANOWSKIEGO 15
OGŁASZA LISTĘ KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA
OGŁASZA LISTĘ KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA
FORMALNE NA STANOWISKO PRACY
Specjalista ds. programów- stażysta: stanowisko nr 2
Specjalista ds. programów- stażysta: stanowisko nr 2
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca kandydatka spełniająca wymogi formalne określone w ogłoszeniu :
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Iga Smela zam. Radostków Kolonia
Powiatowy Urząd Pracy
ul. Szymanowskiego 15
42-217 Częstochowa
DO.111.2.2017
ul. Szymanowskiego 15
42-217 Częstochowa
DO.111.2.2017
STANOWISKO NR 2
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Ogłasza nabór na stanowisko pracy
SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW – STAŻYSTA
do obsługi projektu współfinansowanego przez Unię Europejską
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, oś Priorytetowa VII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.2
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
umowa na czas określony
Ogłasza nabór na stanowisko pracy
SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW – STAŻYSTA
do obsługi projektu współfinansowanego przez Unię Europejską
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, oś Priorytetowa VII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.2
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
umowa na czas określony
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe
2) niekaralność
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
4) predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
- wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
co najmniej 6 miesięczny okres zatrudnienia w publicznych służbach zatrudnienia .
6) umiejętności zawodowe:
- znajomość kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i o pracownikach samorządowych,
- znajomość dokumentów programowych PO KL,
- dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.
2.Obligatoryjne uprawnienia: brak
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.Zadania główne:
a)Kontrolowanie, monitorowanie i nadzór nad realizacją zadań z zakresu organizacji stażu ,jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy, w tym w szczególności:
- przyjmowanie i kompletowanie stosownych wniosków,
- przygotowywanie umów cywilno-prawnych dotyczących wymienionych form,
- wykonywanie bieżących czynności wynikających podczas realizacji zawartych umów, przyjmowanie i weryfikacja list obecności oraz innych dokumentów związanych z prawidłową realizacją umów,
- dokonywanie wypłat środków na podstawie przedkładanych dokumentów,
- rozliczanie wypłaconej pomocy,
- nadzór oraz prowadzenie monitoringu realizacji umów,
- podejmowanie działań , zgodnie z obowiązującymi przepisami, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w związku z realizacją zawartych umów.
- zapewnianie zgodności udzielania pomocy z zasadami przyznawania pomocy publicznej,
- przygotowywanie i aktualizacja zaświadczeń dotyczących wielkości udzielonej pomocy,
- bieżące wprowadzanie danych dot. udzielonej pomocy do systemu w celach Sprawozdawczych,
współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Społecznego .
d) Przeprowadzanie kontroli i wizyt monitorujących u bezrobotnych i pracodawców, którym na podstawie zawartych umów zostało przyznane wsparcie z zakresu instrumentów rynku pracy .
e) Obsługa klientów PUP oraz załatwianie bieżącej korespondencji w zakresie związanym z wykonywanymi czynnościami.
f ) Sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań w celu właściwego sprawowania nadzoru i monitoringu ich realizacji.
2.Zadania pomocnicze
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w celu prawidłowej realizacji powierzonych zadań.
4.Warunki pracy na stanowisku.
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Godziny pracy od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.
- Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym pracownik wykonywał pracę.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
Częstotliwość wyjazdów służbowych -Sporadycznie
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wynosi 6%.
6.Wymagane dokumenty:
1) Cv
2) List motywacyjny
3) Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających co najmniej 6 miesięczny okres zatrudnienia w publicznych służbach zatrudnienia .
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
5) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach i doświadczeniu zawodowym.
6) Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie
z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.)
- w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
7) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.)
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 3 Kancelaria Ogólna lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalista do spraw programów - stażysta do obsługi projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.2 – stanowisko nr 2 w terminie do dnia 13 lutego 2017 r.
(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 1500. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://pup.bip.czestochowa.pl/) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych .