W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Referent

XML

Treść

Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Marta Kazimierczak, Częstochowa

stanowiskoReferent

miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Pani Marta Kazimierczak podczas rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała maksymalną liczbę punktów.


POWIATOWY  URZĄD  PRACY  W  CZĘSTOCHOWIE OGŁASZA  LISTĘ  KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH  WYMAGANIA
FORMALNE NA  STANOWISKO  PRACY
Referent w Dziale Prawnym i Zamówień Publicznych

 
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca  kandydatka  spełniająca wymogi formalne określone w ogłoszeniu :
 
Lp.      Imię i nazwisko                                           Miejsce zamieszkania
 
1.         Marta Kazimierczak                                     zam.  Częstochowa

 

















POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
REFERENT
PRACA W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY.
UMOWA NA CZAS OKREŚLONY


1.Wymagania niezbędne:

 1)  wykształcenie wyższe - niezbędne
 2)  wymagany profil (specjalność) – administracja, prawo
 3)  niekaralność
 4)  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw 
      publicznych
 5)  predyspozycje osobowościowe:
   - samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
   - umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
   - umiejętność pracy w zespole,
   - obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
   - wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
   - umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
 6)  doświadczenie  zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych  czynności – mile
      widziane,
 7)  doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach: co najmniej 6
      miesięczny staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia w zakresie prowadzenia
      postępowań administracyjnych,
 8)  umiejętności zawodowe:
   - bardzo dobra znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
   - bardzo dobra znajomość  przepisów  ustawy o  promocji  zatrudnienia  i instytucjach  rynku
      pracy oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy,
   - znajomość kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania cywilnego, kodeksu pracy,  
   - znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
   - dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.

2.Obligatoryjne uprawnienia: brak

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 1) Zadania główne:
    
  1) przygotowywanie projektów postanowień, decyzji, pism,
  2) prowadzenie spraw w trybie nadzwyczajnego postępowania administracyjnego,
  3) udzielanie wyjaśnień i informacji w zakresie ustawy z dnia 20.04.2014r. o promocji
      zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, aktów wykonawczych do niej oraz kodeksu
      postępowania administracyjnego,
  4) rozpatrywanie spraw z zakresu zwrotu nienależnie pobranego świadczenia,
  5) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie odroczenia, rozłożenia na raty,
      umorzenia nienależnie pobranego świadczenia,
  6) prowadzenie postępowań windykacyjnych, w związku z niedotrzymaniem warunków umów
      cywilnoprawnych.

 2) Zadania okresowe: brak

4.Warunki pracy na stanowisku.

 1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
 2. Godziny pracy od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.
 3. Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania Powiatowego Urzędu
     Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż w ostatnim dniu
     miesiąca, w  którym pracownik wykonywał pracę.
 4. Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
 5. Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych - brak
 6. Częstotliwość wyjazdów służbowych  -Sporadycznie


5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w
    Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
    zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji
    niniejszego ogłoszenia jest wyższy od 6%.

6.Wymagane dokumenty:

 1) CV
 2) List motywacyjny
 3) Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających co najmniej 6
     miesięczny staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia w zakresie prowadzenia
     postępowań administracyjnych
 4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
 5) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych
     i umiejętnościach
 6) Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
     przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 
    2008 r.- t.j. Dz. U. z 2014r. poz.1202 z późn.zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w
     stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
 7) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z
     pełni praw publicznych  (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach
     samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- t.j. Dz. U. z 2014r. poz.1202 z późn.zm.)
 8) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata,
     który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21
     listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.Dz. U. z 2014r. poz.1202 z
     późn.zm.)           

     
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 3 - kancelaria ogólna  lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referent  – w terminie do dnia 27.06.2016r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 15:00. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie,  ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj.j Dz. U. z 2015r. poz.2135 z późn.zm.) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (t.j Dz. U. z 2014r.poz.1202 z późn.zm.)