Specjalista ds programów - stażysta
XMLTreść
Szczegóły
Wybrani kandydaci1. Iga Smela, Radostków-Kolonia
stanowiskoSpecjalista ds programów - stażysta
miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
termin składania dokumentów
Rozstrzygnięcie
Pani Iga Smela podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się niezbędną wiedzą i umiejętnościami koniecznymi do wykonywania zadań na stanowisku pracy, o które się ubiegała.
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA LISTĘ KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE NA STANOWISKO PRACY
Specjalista ds. programów- stażysta: stanowisko nr 2
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca kandydatka spełniająca wymogi formalne określone w ogłoszeniu :
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Iga Smela zam. Radostków Kolonia
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Iga Smela zam. Radostków Kolonia
Stanowisko nr 2
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW- STAŻYSTA
do obsługi projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 7.2
PRACA W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY
UMOWA NA CZAS OKREŚLONY
NABÓR DOTYCZY OSÓB NOWOZATRUDNIONYCH, KTÓRE NIE BYŁY PRACOWNIKAMI POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W CZĘSTOCHOWIE PO 31.12.2014R.
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie - niezbędne
2) wymagany profil (specjalność) – bez wymagań
3) niekaralność
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
5) predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
- wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
6) doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 miesiące stażu w publicznych służbach zatrudnienia
7) umiejętności zawodowe:
- znajomość kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i o pracownikach samorządowych,
- znajomość dokumentów programowych RPO,
- dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.
2.Obligatoryjne uprawnienia: brak
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.Zadania główne:
a)Kontrolowanie, monitorowanie i nadzór nad realizacją zadań z zakresu organizacji stażu ,jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy, w tym w szczególności:
- przyjmowanie i kompletowanie stosownych wniosków,
- przygotowywanie umów cywilno-prawnych dotyczących wymienionych form,
- wykonywanie bieżących czynności wynikających podczas realizacji zawartych umów ,przyjmowanie i weryfikacja list obecności oraz innych dokumentów związanych z prawidłową realizacją umów,
- dokonywanie wypłat środków na podstawie przedkładanych dokumentów,
- rozliczanie wypłaconej pomocy,
- nadzór oraz prowadzenie monitoringu realizacji umów,
- podejmowanie działań , zgodnie z obowiązującymi przepisami, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w związku z realizacją zawartych umów.
b) Kontrolowanie, monitorowanie oraz nadzór nad realizacją zadań związanych z
udzielaniem pomocy publicznej; w tym min. :
- zapewnianie zgodności udzielania pomocy z zasadami przyznawania pomocy publicznej,
- przygotowywanie i aktualizacja zaświadczeń dotyczących wielkości udzielonej pomocy,
- bieżące wprowadzanie danych dot. udzielonej pomocy do systemu w celach sprawozdawczych,
c)Wykonywanie zadań wymienionych w pkt.1. i 2., realizowanych przy współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Społecznego,
d) Przeprowadzanie kontroli i wizyt monitorujących u bezrobotnych i pracodawców, którym na podstawie zawartych umów zostało przyznane wsparcie z zakresu instrumentów rynku pracy,
e) Obsługa klientów PUP oraz załatwianie bieżącej korespondencji w zakresie związanym z wykonywanymi czynnościami,
f) Sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań w celu właściwego sprawowania nadzoru i monitoringu ich realizacji.
2.Zadania pomocnicze
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w celu prawidłowej realizacji powierzonych zadań.
4.Warunki pracy na stanowisku.
1.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
2.Godziny pracy od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.
3.Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż w ostatnim dniu miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę.
4.Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
Częstotliwość wyjazdów służbowych -Sporadycznie
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest wyższy od 6%.
6.Wymagane dokumenty:
1) CV
2) List motywacyjny
3) Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających co najmniej 2 miesięczny staż w publicznych służbach zatrudnienia.
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
5) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach.
6) Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.
- t.j.Dz. U. z 2014r. poz.1202 z późn.zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
7) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- t.j. Dz. U. z 2014r. poz.1202 z późn.zm.)
8) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2014r. poz.1202 z późn.zm)
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 3 - kancelaria ogólna lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalista do spraw programów- stażysta do obsługi projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 7.2– stanowisko nr 2 w terminie do dnia 18.05.2016r. (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 15:00. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t .j Dz. U. z 2015r. poz.2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j Dz. U. z 2014r.poz.1202 z późn.zm.)