Specjalista ds programów - stażysta
XMLTreść
Szczegóły
Wybrani kandydaci1. Marcin Zegadło, Częstochowa
stanowiskoSpecjalista ds programów - stażysta
miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
termin składania dokumentów
Rozstrzygnięcie
Pan Marcin Zegadło podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się niezbędną wiedzą i umiejętnościami koniecznymi do wykonywania zadań na stanowisku pracy, o które się ubiegał.
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA LISTĘ KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE NA STANOWISKO PRACY
Specjalista ds. programów-stażysta
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW- STAŻYSTA
PRACA W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY
UMOWA NA CZAS OKREŚLONY
OGŁASZA LISTĘ KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE NA STANOWISKO PRACY
Specjalista ds. programów-stażysta
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikował się następujący kandydat spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu:
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Marcin Zegadło zam. Częstochowa
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Marcin Zegadło zam. Częstochowa
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW- STAŻYSTA
PRACA W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY
UMOWA NA CZAS OKREŚLONY
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie - niezbędne
2) wymagany profil (specjalność) bez wymagań
3) niekaralność
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
5) predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
- wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
6) doświadczenie zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności – minimum 3 lata przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych
7) doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach: co najmniej 2 miesiące stażu w publicznych służbach zatrudnienia.
8) umiejętności zawodowe:
- znajomość kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i o pracownikach samorządowych,
- dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.
2.Obligatoryjne uprawnienia: brak
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Zadania główne:
1.Wykonywanie zadań związanych z przygotowywaniem, realizacją i oceną efektów programów i projektów mających na celu promocję zatrudnienia, łagodzenie skutków bezrobocia oraz aktywizację zawodową , finansowanych ze środków Funduszu Pracy, Europejskiego Funduszu Społecznego, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i innych środków publicznych, w tym w szczególności:
- inicjowanie działań PUP na rzecz pozyskiwania środków finansowych na programy i projekty oraz przygotowywanie informacji niezbędnych do przygotowania programów,
- upowszechnianie informacji o programach i projektach wśród partnerów rynku pracy i osób bezrobotnych,
- przyjmowanie i kompletowanie wniosków na poszczególne formy wsparcia, wynikające z założeń programów, w tym wnioski dotyczące finansowania szkoleń i kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców oraz instrumentów skierowanych do osób bezrobotnych w wieku do 30 roku życia, obejmujących bony stażowe, bony zasiedleniowe, bony na zatrudnienie oraz refundację składek na ubezpieczenie społeczne ,
- przygotowywanie umów cywilno-prawnych , dotyczących realizowanych form,
- wykonywanie bieżących czynności wynikających podczas realizacji zawartych umów, w szczególności rozliczanie udzielonej pomocy finansowej,
- monitoring realizacji umów,
- podejmowanie działań , zgodnie z obowiązującymi przepisami, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w związku z realizacją zawartych umów.
2. Monitorowanie programów i projektów pod względem efektywności i osiąganych rezultatów, w tym:
- przygotowywanie dokumentacji do finansowania, rozliczania i oceny efektywności,
- sporządzanie statystyki oraz dokonywanie oceny realizowanych form wsparcia na jej podstawie,
3. Realizacja zadań związanych z udzielaniem pomocy publicznej; w tym min. :
- zapewnianie zgodności udzielania pomocy z zasadami przyznawania pomocy publicznej,
- przygotowywanie i aktualizacja zaświadczeń dotyczących wielkości udzielonej pomocy,
- bieżące wprowadzanie danych dot. udzielonej pomocy do systemu w celach sprawozdawczych,
4 . Współpraca z pracownikami właściwych działów Urzędu przy realizacji projektów i programów,
5. Przeprowadzanie kontroli i wizyt monitorujących u bezrobotnych i pracodawców, uczestników realizowanych programów i projektów.
6. Stała współpraca z pracodawcą w zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w szczególności ustalanie zapotrzebowania na nowych pracowników i pozyskiwanie ofert pracy w ramach pośrednictwa pracy oraz ułatwianie dostępu do innych form pomocy określonych w ustawie.
7.Obsługa klientów i załatwianie bieżącej korespondencji w zakresie związanym z wykonywanymi czynnościami.
8. Sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań
9. Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Działu.
2) Zadania okresowe: brak
4.Warunki pracy na stanowisku.
1.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
2.Godziny pracy od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.
3.Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż w ostatnim dniu miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę.
4.Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
Częstotliwość wyjazdów służbowych -Sporadycznie
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest wyższy od 6%.
6.Wymagane dokumenty:
1) CV
2) List motywacyjny
3) Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających co najmniej 3 letnie doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż w publicznych służbach zatrudnienia.
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
6) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach
7) Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.
- t.j. Dz. U. z 2014r. poz.1202z późn.zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
8) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- t.j. Dz. U. z 2014r. poz.1202 z późn.zm.)
9) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.Dz. U. z 2014r. poz.1202z późn.zm.)
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 3 - kancelaria ogólna lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalista do spraw programów- stażysta – w terminie do dnia 18.05.2016r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 15:00. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj.j Dz. U. z 2015r. poz.2135 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j Dz. U. z 2014r.poz.1202z późn.zm.)