W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Specjalista ds programów - stażysta

XML

Treść

Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Marcin Zegadło, Częstochowa

stanowiskoSpecjalista ds programów - stażysta

miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Pan Marcin Zegadło podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się niezbędną wiedzą i umiejętnościami koniecznymi do wykonywania zadań na stanowisku pracy, o które się ubiegał.
POWIATOWY  URZĄD  PRACY  W  CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA  LISTĘ  KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH  WYMAGANIA  FORMALNE NA  STANOWISKO  PRACY
Specjalista ds. programów-stażysta



Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikował  się następujący  kandydat  spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu:

Lp.     Imię i nazwisko                        Miejsce zamieszkania

1.      Marcin Zegadło                         zam.  Częstochowa





POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW- STAŻYSTA
PRACA W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY
UMOWA NA CZAS OKREŚLONY


1.Wymagania niezbędne:

1)  wykształcenie wyższe magisterskie - niezbędne
2)  wymagany profil (specjalność) bez wymagań
3)  niekaralność
4)  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
5)  predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
- wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
6)  doświadczenie  zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych  czynności – minimum 3 lata przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych
7)  doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach: co najmniej 2 miesiące stażu w publicznych służbach zatrudnienia.
8)  umiejętności zawodowe:
- znajomość kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość  przepisów  ustawy o  promocji  zatrudnienia  i instytucjach  rynku pracy i o pracownikach  samorządowych,
- dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.

2.Obligatoryjne uprawnienia: brak

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Zadania główne:
    
1.Wykonywanie zadań związanych z przygotowywaniem, realizacją i oceną efektów programów i projektów mających na celu promocję zatrudnienia, łagodzenie skutków bezrobocia oraz aktywizację zawodową , finansowanych ze środków Funduszu Pracy, Europejskiego Funduszu Społecznego, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i innych środków publicznych, w tym w   szczególności:
- inicjowanie działań PUP na rzecz pozyskiwania środków finansowych  na programy i projekty  oraz przygotowywanie informacji niezbędnych do przygotowania programów,
- upowszechnianie informacji o programach i projektach wśród partnerów rynku pracy i osób bezrobotnych,
- przyjmowanie i kompletowanie wniosków na poszczególne formy wsparcia, wynikające z założeń programów, w tym wnioski dotyczące finansowania szkoleń i kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców oraz instrumentów skierowanych do osób bezrobotnych w wieku do 30 roku życia, obejmujących bony stażowe, bony zasiedleniowe, bony na zatrudnienie oraz refundację składek na ubezpieczenie społeczne ,
- przygotowywanie umów cywilno-prawnych , dotyczących realizowanych form,
- wykonywanie bieżących czynności wynikających podczas realizacji zawartych umów, w szczególności rozliczanie udzielonej pomocy finansowej,
- monitoring realizacji umów,
- podejmowanie działań , zgodnie z obowiązującymi przepisami, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w związku z realizacją zawartych umów.
2. Monitorowanie programów i projektów pod względem efektywności i osiąganych rezultatów, w tym:
- przygotowywanie dokumentacji do finansowania, rozliczania i oceny efektywności,
- sporządzanie statystyki oraz dokonywanie oceny realizowanych form wsparcia na jej podstawie,
3. Realizacja zadań związanych z udzielaniem pomocy publicznej; w tym min. :
- zapewnianie zgodności udzielania pomocy z zasadami przyznawania pomocy publicznej,
- przygotowywanie i aktualizacja zaświadczeń dotyczących wielkości udzielonej pomocy,
- bieżące wprowadzanie danych dot. udzielonej pomocy do systemu  w celach sprawozdawczych,
4 . Współpraca z pracownikami właściwych działów Urzędu przy realizacji projektów i programów,
5. Przeprowadzanie kontroli i wizyt monitorujących u bezrobotnych i pracodawców, uczestników  realizowanych programów i projektów.
6. Stała współpraca z pracodawcą w zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w szczególności ustalanie zapotrzebowania na nowych pracowników i pozyskiwanie ofert pracy w ramach pośrednictwa pracy oraz ułatwianie dostępu do innych form pomocy określonych w ustawie.
7.Obsługa klientów i załatwianie bieżącej korespondencji w zakresie związanym z  wykonywanymi czynnościami.
8. Sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań
9. Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Działu.

2) Zadania okresowe: brak

4.Warunki pracy na stanowisku.

1.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
2.Godziny pracy od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.
3.Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż w ostatnim dniu miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę.
4.Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
Częstotliwość wyjazdów służbowych  -Sporadycznie


5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest wyższy od 6%.

6.Wymagane dokumenty:
1) CV
2) List motywacyjny
3) Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających co najmniej 3 letnie doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż w publicznych służbach zatrudnienia.
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
6) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach
7) Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.
- t.j. Dz. U. z 2014r. poz.1202z późn.zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
8) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych  (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- t.j. Dz. U. z 2014r. poz.1202 z późn.zm.)
9) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.Dz. U. z 2014r. poz.1202z późn.zm.)           

     
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 3 - kancelaria ogólna  lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalista do spraw programów- stażysta  – w terminie do dnia 18.05.2016r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 15:00. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie,  ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj.j Dz. U. z 2015r. poz.2135 z późn.zm.) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (t.j Dz. U. z 2014r.poz.1202z późn.zm.)