Referent
XMLTreść
Szczegóły
Wybrani kandydaci1. Karolina Liszaj, Wola Hankowska
stanowiskoReferent
miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
termin składania dokumentów
Rozstrzygnięcie
Pani Karolina Liszaj uzyskała maksymalną liczbę punktów podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA LISTĘ KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE NA STANOWISKO PRACY
Referent
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca kandydatka spełniająca wymogi formalne określone w ogłoszeniu :
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Karolina Liszaj zam. Wola Hankowska
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Karolina Liszaj zam. Wola Hankowska
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
REFERENT
Umowa na czas określony
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe - niezbędne
2) wymagany profil (specjalność) – brak wymagań
3) niekaralność,
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
5) predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
- wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
6) doświadczenie w pracy poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności- preferowane umiejętności obsługi sekretariatu potwierdzone, np. zakresem czynności, świadectwem pracy.
7) doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach:
- 6-cio miesięczny staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia.
8) umiejętności zawodowe:
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i o pracownikach samorządowych,
- znajomość kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
- dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.
2.Obligatoryjne uprawnienia: brak
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora Urzędu i jego Zastępcy,
2) Obsługa urządzeń biurowych i programów użytkowych,
3) Przyjmowanie korespondencji wpływającej do urzędu oraz jej rozdzielanie zgodnie z dekretacją Dyrektora Urzędu i jego Zastępcy,
4) Obsługa klientów i współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi w tym zakresie,
5) Gromadzenie i przechowywanie pism zastrzeżonych dla Dyrektora i jego Zastępcy,
6) Odbiór korespondencji wpływającej do urzędu na konta poczty elektronicznej oraz przesyłanie korespondencji do właściwych adresatów,
7) Archiwizowanie dokumentacji związanej z wykonywanymi obowiązkami oraz innej dokumentacji dotyczącej funkcjonowania Urzędu;
8) Wykonywanie innych poleceń Kierownika Działu Organizacyjno-Administracyjnego.
Zadania okresowe: brak
4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest wyższy od 6%.
5.Warunki pracy na stanowisku.
1) Praca w pełnym wymiarze czasu pracy
2) Godziny pracy od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.
3) Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagrodzenia Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż w ostatnim dniu miesiąca w którym pracownik wykonywał pracę.
4) Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
5) Częstotliwość wyjazdów służbowych – sporadycznie.
6.Wymagane dokumenty:
1) CV
2) List motywacyjny.
3) Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia od pracodawcy potwierdzające minimum 6 miesięczny staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia.
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
5) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach dotyczących obsługi sekretariatu np. zakres czynności, świadectwo/a pracy.
6) Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r.- Dz. U. z 2014, poz. 1202 z późn. zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
7) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy
o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r.- Dz. U. z 2014,
poz. 1202 z późn. zm.)
8) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa
w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2018r.- o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014, poz. 1202 z późn.zm.)
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 3 - kancelaria ogólna lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: referent– w terminie do dnia 18.05.2016.r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 15:00. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz.2135 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2018r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014, poz. 1202 z óźn. zm.)