Specjalista do spraw programów
XMLTreść
Szczegóły
Wybrani kandydaci1. Piotr Gajda, Częstochowa
stanowiskoSpecjalista do spraw programów
miejsce pracyPowiatowy UrządPracy w Częstochowie
termin składania dokumentów
Rozstrzygnięcie
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE INFORMUJE O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO PRACY w Dziale Programów i Analiz (1 miejsce) Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko pracy został wybrany Pan Piotr Gajda – zamieszkały w Częstochowie Uzasadnienie dokonanego wyboru: Pan Piotr Gajda podczas rozmowy kwalifikacyjnej uzyskał maksymalną liczbę punktów.
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA LISTĘ KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
NA STANOWISKO PRACY
Specjalista ds. programów w Dziale Programów i Analiz
OGŁASZA LISTĘ KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
NA STANOWISKO PRACY
Specjalista ds. programów w Dziale Programów i Analiz
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikował się następujący kandydat spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu :
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Piotr Gajda zam. Częstochowa
07.09.2015r.
………………………………….
( data , podpis osoby upoważnionej)
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
umowa na czas określony
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
umowa na czas określony
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe o profilu (specjalności)- administracja, ekonomia, zarządzanie,
marketing, poradnictwo zawodowe, pośrednictwo pracy i pokrewne lub studia
podyplomowe o takich kierunkach,
2) niekaralność,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw
publicznych
4) predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
- wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
5) doświadczenie w pracy poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności- bez
znaczenia
6) doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach: minimum 1 rok
stażu pracy w publicznych służbach zatrudnienia w zakresie przygotowania, realizacji i
oceniania realizacji programów rynku pracy
7) umiejętności zawodowe:
- znajomość kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i o
pracownikach samorządowych,
- znajomość dokumentów programowych stosowanych przy realizacji projektów unijnych,
- dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.
2. Obligatoryjne uprawnienia: brak
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania główne:
1) Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie programów i projektów ze środków Ministra
Pracy i Polityki Społecznej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz innych dostępnych
źródeł.
2) Wykonywanie zadań związanych z projektami realizowanymi przez Powiatowy Urząd
Pracy,w szczególności z organizacją form wsparcia zgodnie z przyjętym harmonogramem.
3) Monitorowanie realizacji zadań wynikających z projektów.
4) Sporządzanie w ustalonych terminach sprawozdań z realizacji projektów.
5) Przygotowywanie wniosków o płatność.
6) Monitoring projektów pod względem efektywności oraz osiąganych rezultatów.
7) Podejmowanie działań korygujących w przypadku zaistnienia nieprawidłowości w trakcie
realizacji projektów.
8) Przygotowywanie i sporządzanie korespondencji związanej z wykonywanymi czynnościami.
9) Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zadania okresowe: brak
4. Warunki pracy na stanowisku.
1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
2. Godziny pracy od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku.
3. Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania Powiatowego Urzędu
Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż w ostatnim dniu
miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę.
4. Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
5. Częstotliwość wyjazdów służbowych - sporadycznie.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest wyższy od 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) CV
2) List motywacyjny
3) Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia od pracodawcy potwierdzające minimum 1
rok stażu pracy w publicznych służbach zatrudnienia w zakresie przygotowania, realizacji
i oceniania realizacji programów rynku pracy.
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
5) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i
umiejętnościach.
6) Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
(zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada
2008 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202) - w przypadku wyboru kandydata na w/w
stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
7) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z
pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach
samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)
8) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata,
który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście
w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 3 – kancelaria ogólna lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: specjalista do spraw programów – w terminie do dnia 28 sierpnia 2015 r., do godziny 1500. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz.1182 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).