Referent
XMLTreść
Szczegóły
Wybrani kandydaci1. Marta Olewińska, Częstochowa
stanowiskoReferent
miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
termin składania dokumentów
Rozstrzygnięcie
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE INFORMUJE O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO PRACY Referent w Dziale Prawnym i Zamówień Publicznych (1 miejsce) Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko pracy została wybrana Pani Marta Olewińska – zamieszkała w Częstochowie Uzasadnienie dokonanego wyboru: Pani Marta Olewińska podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się niezbędną wiedzą i umiejętnościami koniecznymi do wykonywania zadań na stanowisku pracy, o które się ubiegała.
Informuję
w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze:Referent w Dziale Prawnym i Zamówień Publicznych, nie zatrudniono żadnej osoby.
UZASADNIENIE:
Pani Marta Olewińska zrezygnowała z podjęcia zatrudnienia.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA LISTĘ KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
NA STANOWISKO PRACY
Referent w Dziale Prawnym i Zamówień Publicznych
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca kandydatka spełniająca wymogi formalne określone
w ogłoszeniu :
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Marta Olewińska zam. Częstochowa
07.09.2015r.
………………………………….
( data , podpis osoby upoważnionej)
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Ogłasza nabór na stanowisko pracy
REFERENT
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
umowa na czas określony
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe o profilu (specjalności) - prawo, administracja,
2) niekaralność,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw
publicznych,
4) predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, sumienność, wnikliwość, uczciwość, bezstronność,
- wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
5) doświadczenie w pracy poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności-
mile widziane
6) doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach:
minimum 1 rok stażu pracy w publicznych służbach zatrudnienia w zakresie prowadzenia
postępowań administracyjnych
7) umiejętności zawodowe:
- bardzo dobra znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy,
- znajomość kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania cywilnego, kodeksu pracy,
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.
2.Obligatoryjne uprawnienia: brak
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania główne:
1) przygotowywanie projektów postanowień, decyzji, pism,
2) prowadzenie spraw w trybie nadzwyczajnego postępowania administracyjnego,
3) udzielanie wyjaśnień i informacji w zakresie ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji
zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, aktów wykonawczych do niej oraz kodeksu
postępowania administracyjnego,
4) rozpatrywanie spraw z zakresu zwrotu nienależnie pobranego świadczenia,
5) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie odroczenia, rozłożenia na raty,
umorzenia nienależnie pobranego świadczenia,
6) prowadzenie postępowań windykacyjnych, w związku z niedotrzymaniem warunków
umów cywilnoprawnych.
Zadania okresowe: brak
4. Warunki pracy na stanowisku.
1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
2. Godziny pracy od 700 do 1500 od poniedziałku do piątku.
3. Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania Powiatowego
Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż w ostatnim
dniu miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę.
4. Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
5. Częstotliwość wyjazdów służbowych - sporadycznie
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest wyższy od 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) CV
2) List motywacyjny.
3) Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia od pracodawcy potwierdzające
minimum 1 rok stażu pracy w publicznych służbach zatrudnienia w zakresie prowadzenia
postępowań administracyjnych.
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
5) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych
i umiejętnościach.
6) Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
(zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia
21 listopada 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202) - w przypadku wyboru kandydata
na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
7) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach
samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)
8) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku
kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2
ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r.
poz. 1202).
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście
w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 3 – kancelaria ogólna lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: referent – w terminie do dnia 28 sierpnia 2015 r., do godziny 1500. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz
na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz.1182 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).