W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Referent

XML

Treść

Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Marta Olewińska, Częstochowa

stanowiskoReferent

miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE INFORMUJE O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO PRACY Referent w Dziale Prawnym i Zamówień Publicznych (1 miejsce) Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko pracy została wybrana Pani Marta Olewińska – zamieszkała w Częstochowie Uzasadnienie dokonanego wyboru: Pani Marta Olewińska podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się niezbędną wiedzą i umiejętnościami koniecznymi do wykonywania zadań na stanowisku pracy, o które się ubiegała.


Informuję
w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze:Referent w Dziale Prawnym i Zamówień Publicznych, nie zatrudniono żadnej osoby.

UZASADNIENIE:
Pani Marta Olewińska zrezygnowała z podjęcia zatrudnienia.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------










POWIATOWY  URZĄD  PRACY  W  CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA  LISTĘ  KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH  WYMAGANIA  FORMALNE
NA  STANOWISKO  PRACY
Referent w  Dziale Prawnym i Zamówień Publicznych
 
 
 
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca  kandydatka spełniająca wymogi formalne określone
w ogłoszeniu :
 
Lp.      Imię i nazwisko                                 Miejsce zamieszkania
 
1.         Marta Olewińska                               zam.  Częstochowa
 
                                                              
 
 
 
                                                                     07.09.2015r.
                                                                     ………………………………….
                                                                     ( data , podpis osoby upoważnionej)
               










Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Ogłasza nabór na stanowisko pracy
REFERENT
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
umowa na czas określony
 
1.Wymagania niezbędne:
  1)   wykształcenie wyższe  o profilu (specjalności) -  prawo, administracja,
  2)   niekaralność,
  3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw      
      publicznych,
  4)  predyspozycje osobowościowe:
     - samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
     - umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
     - umiejętność pracy w zespole,
     - obowiązkowość, sumienność, wnikliwość, uczciwość, bezstronność,
     - wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
     - umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  5) doświadczenie w pracy poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności-
       mile widziane
     
  6)  doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach: 
       minimum 1 rok stażu pracy w publicznych służbach zatrudnienia w zakresie prowadzenia  
       postępowań administracyjnych
 
  7)  umiejętności zawodowe:
     - bardzo dobra znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
     - bardzo dobra znajomość  przepisów  ustawy o  promocji  zatrudnienia 
       i instytucjach  rynku pracy oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy, 
     - znajomość kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania cywilnego, kodeksu pracy,
     - znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
     - dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.
 
2.Obligatoryjne uprawnienia: brak
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
    Zadania główne:
 
     1) przygotowywanie projektów postanowień, decyzji, pism,
     2) prowadzenie spraw w trybie nadzwyczajnego postępowania administracyjnego,
     3) udzielanie wyjaśnień i informacji w zakresie ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji       
         zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, aktów wykonawczych do niej oraz kodeksu 
         postępowania administracyjnego,
     4) rozpatrywanie spraw z zakresu zwrotu nienależnie pobranego świadczenia,
     5) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie odroczenia, rozłożenia na raty,
         umorzenia nienależnie pobranego świadczenia,
     6) prowadzenie postępowań windykacyjnych, w związku z niedotrzymaniem warunków
         umów cywilnoprawnych. 
       Zadania okresowe: brak
 
4.    Warunki pracy na stanowisku.
 
     1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
     2. Godziny pracy od 700 do 1500 od poniedziałku do piątku.
     3. Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania Powiatowego
         Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż w ostatnim 
         dniu miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę.
     4. Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
     5. Częstotliwość wyjazdów służbowych  - sporadycznie
 
5.  Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest wyższy od 6%.
 
6.    Wymagane dokumenty:
 
    1)  CV
    2)  List motywacyjny.     
    3)  Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia od pracodawcy potwierdzające
         minimum 1 rok stażu pracy w publicznych służbach zatrudnienia w zakresie prowadzenia
         postępowań administracyjnych.
    4)  Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
    5)  Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych
         i umiejętnościach.
    6)  Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne 
         przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
         (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia
         21 listopada 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202) - w przypadku wyboru kandydata
         na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
    7)  Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
         z pełni praw publicznych  (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach    
         samorządowych  z dnia 21 listopada 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)
    8)  Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku 
         kandydata,  który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2
         ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r.
         poz. 1202).
 
    
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście
w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 3 – kancelaria ogólna  lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: referent – w terminie do dnia 28 sierpnia 2015 r., do godziny 1500. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz
na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie,  ul. K. Szymanowskiego 15.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz.1182 z późn.zm) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).