W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Pośrednik pracy-stażysta

XML

Treść

Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Andżelika Gajda, Częstochowa

stanowiskoPośrednik pracy-stażysta

miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowa

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Pani Andżelika Gajda podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się niezbędną wiedzą i umiejętnościami koniecznymi do wykonywania zadań na stanowisku pracy, o które się ubiegała.


 
POWIATOWY  URZĄD  PRACY  W  CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA  LISTĘ  KANDYDATÓW  SPEŁNIAJĄCYCH  WYMAGANIA  FORMALNE NA STANOWISKO PRACY POŚREDNIK PRACY-STAŻYSTA
                W DZIALE PROMOCJI ZATRUDNIENIA I AKTYWIZACJI
 


Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała  się następująca  kandydatka spełniająca wymogi formalne określone w ogłoszeniu :
 
Lp.      Imię i nazwisko                                 Miejsce zamieszkania
 
1.       Andżelika Gajda                                    zam.  Częstochowa
 
                                                                               
 
                                                                     22.12.2014r.
                                                                     ………………………………….
                                                                     ( data , podpis osoby upoważnionej)
               
 
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------
 
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
    Ogłasza nabór na  1  stanowiska pracy
POŚREDNIK PRACY – STAŻYSTA
 

1.Wymagania niezbędne:


1. Wykształcenie  wyższe magisterskie- niezbędne
2. Wymagany profil (specjalność) – preferowany kierunek: administracja, zarządzanie.
3. Niekaralność
4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw      publicznych.
            5. Doświadczenie zawodowe:
5a.  Doświadczenie zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych         czynności: bez znaczenia
5b. Doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach:
minimum 6 miesięczne doświadczenie nabyte podczas zatrudnienia na stanowisku    pośrednika pracy w publicznych służbach zatrudnienia.
6.  predyspozycje osobowościowe:
-        umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi i postępowania z nimi
-        umiejętność dopasowywania sposobu i stylu rozmowy do rozmówcy
-        inicjatywa, kreatywność
-        umiejętność pracy w zespole
-        odporność emocjonalna i samokontrola nad własnymi emocjami
-        wysoka odpowiedzialność społeczno - moralna
-        samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych
-        umiejętność podejmowania decyzji w sposób bezstronny i obiektywny
-        umiejętność formułowania wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie
-        odporność na stres.
 
7.  Umiejętności zawodowe:
-        znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisów wykonawczych do tejże ustawy
-        znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy
-        obsługa komputera w środowisku Windows oraz innych urządzeń biurowych
 
 
2. Obligatoryjne uprawnienia: brak

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Zadania główne:

stała opieka nad bezrobotnym lub poszukującym pracy
świadczenie podstawowych usług rynku pracy w formie indywidualnej oraz ułatwianie dostępu do innych form pomocy określonych w ustawie
udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych
udostępniania ofert pracy do samodzielnego zapoznania się przez osoby zarejestrowane lub osoby niezarejestrowane
analiza i dobór krajowych ofert pracy będących w dyspozycji powiatowego urzędu dla osób zarejestrowanych
przygotowanie i wydanie skierowań osobom zarejestrowanym
informowanie osób zarejestrowanych o przysługujących im prawach i obowiązkach.
odnotowanie w dokumentacji osoby zarejestrowanej oraz komputerowej bazie danych informacji o niestawiennictwie w urzędzie albo o przyjęciu lub odmowie przyjęcia propozycji odpowiedniej pracy i terminie następnego stawiennictwa                                 w urzędzie
uzyskanie od osoby kierowanej informacji o stawiennictwie u pracodawcy krajowego oraz o podjęciu pracy lub przyczynach jej niepodjęcia i odnotowanie w dokumentacji osoby zarejestrowanej
informowanie o możliwościach samodzielnego poszukiwania pracy, w tym przez agencje zatrudnienia i internetową bazę ofert pracy
w przypadku braku odpowiedniej pracy informowanie o możliwości udzielenia innej formy pomocy, w tym możliwości skorzystania z zagranicznych ofert pracy upowszechnianych w ramach sieci EURES oraz kierowanie do doradcy zawodowego, specjalisty ds. rozwoju zawodowego
aktywna współpraca z pracodawcami przy realizacji ofert pracy, w tym udzielanie informacji o kandydatach do pracy w związku ze zgłoszoną ofertą
analiza stopnia realizacji ofert pracy
kwalifikowanie i kierowanie osób zarejestrowanych na subsydiowane miejsca pracy
współpraca z innymi pracownikami Urzędu w celu udzielenia optymalnej pomocy osobom zarejestrowanym oraz pracodawcom
wyszukiwanie w komputerowej bazie danych niezbędnych informacji umożliwiających dobór kandydatów na stanowiska pracy
aktywny udział w organizowaniu giełd pracy, targów pracy, dni otwartych urzędu, spotkań informacyjnych
rozpowszechnianie informacji o projektach i programach wdrażanych w Urzędzie   i aktywny udział w ich realizacji
prowadzenie korespondencji z klientami, instytucjami oraz pracodawcami
realizacja zadań związanych z aktywizacją zawodową repatriantów wynikających                     z ustawy o repatriacji
rozpowszechnianie informacji i materiałów o usługach i instrumentach rynku pracy.  
2.) Zadania pomocnicze – brak.
3.) Zadania okresowe:
-        udział w targach pracy, giełdach pracy,
-        udział w konferencjach.
 
4. Warunki pracy na stanowisku:
1)        praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku
2)        wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż                w ostatnim dniu miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę
3)        Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
 
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy                 w Częstochowie,     w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest niższy od 6%.
 
6.Wymagane dokumenty:
-        Cv
-        list motywacyjny
-        kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-        kserokopie dokumentów potwierdzających minimalny 6 – miesięczne doświadczenie zawodowe w publicznych służbach zatrudnienia
-        kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe
i umiejętności
-        oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- t.j. Dz.U.2014 poz.1202 ) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
-        oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- t.j. Dz.U.2014 poz.1202)
-        kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.2014 poz.1202).     
   
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście
w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114  lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko POŚREDNIK PRACY-STAŻYSTA  – w terminie do dnia 15 grudnia  2014r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 15:00.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie,  ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. 1182) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).