Pośrednik pracy-stażysta
XMLTreść
Szczegóły
Wybrani kandydaci1. Andżelika Gajda, Częstochowa
stanowiskoPośrednik pracy-stażysta
miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowa
termin składania dokumentów
Rozstrzygnięcie
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA LISTĘ KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE NA STANOWISKO PRACY POŚREDNIK PRACY-STAŻYSTA
W DZIALE PROMOCJI ZATRUDNIENIA I AKTYWIZACJI
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca kandydatka spełniająca wymogi formalne określone w ogłoszeniu :
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Andżelika Gajda zam. Częstochowa
22.12.2014r.
………………………………….
( data , podpis osoby upoważnionej)
---------------------------------------------------------------------------------------
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Ogłasza nabór na 1 stanowiska pracy
POŚREDNIK PRACY – STAŻYSTA
1.Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe magisterskie- niezbędne
2. Wymagany profil (specjalność) – preferowany kierunek: administracja, zarządzanie.
3. Niekaralność
4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
5. Doświadczenie zawodowe:
5a. Doświadczenie zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności: bez znaczenia
5b. Doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach:
minimum 6 miesięczne doświadczenie nabyte podczas zatrudnienia na stanowisku pośrednika pracy w publicznych służbach zatrudnienia.
6. predyspozycje osobowościowe:
- umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi i postępowania z nimi
- umiejętność dopasowywania sposobu i stylu rozmowy do rozmówcy
- inicjatywa, kreatywność
- umiejętność pracy w zespole
- odporność emocjonalna i samokontrola nad własnymi emocjami
- wysoka odpowiedzialność społeczno - moralna
- samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych
- umiejętność podejmowania decyzji w sposób bezstronny i obiektywny
- umiejętność formułowania wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie
- odporność na stres.
7. Umiejętności zawodowe:
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisów wykonawczych do tejże ustawy
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy
- obsługa komputera w środowisku Windows oraz innych urządzeń biurowych
2. Obligatoryjne uprawnienia: brak
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Zadania główne:
stała opieka nad bezrobotnym lub poszukującym pracy
świadczenie podstawowych usług rynku pracy w formie indywidualnej oraz ułatwianie dostępu do innych form pomocy określonych w ustawie
udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych
udostępniania ofert pracy do samodzielnego zapoznania się przez osoby zarejestrowane lub osoby niezarejestrowane
analiza i dobór krajowych ofert pracy będących w dyspozycji powiatowego urzędu dla osób zarejestrowanych
przygotowanie i wydanie skierowań osobom zarejestrowanym
informowanie osób zarejestrowanych o przysługujących im prawach i obowiązkach.
odnotowanie w dokumentacji osoby zarejestrowanej oraz komputerowej bazie danych informacji o niestawiennictwie w urzędzie albo o przyjęciu lub odmowie przyjęcia propozycji odpowiedniej pracy i terminie następnego stawiennictwa w urzędzie
uzyskanie od osoby kierowanej informacji o stawiennictwie u pracodawcy krajowego oraz o podjęciu pracy lub przyczynach jej niepodjęcia i odnotowanie w dokumentacji osoby zarejestrowanej
informowanie o możliwościach samodzielnego poszukiwania pracy, w tym przez agencje zatrudnienia i internetową bazę ofert pracy
w przypadku braku odpowiedniej pracy informowanie o możliwości udzielenia innej formy pomocy, w tym możliwości skorzystania z zagranicznych ofert pracy upowszechnianych w ramach sieci EURES oraz kierowanie do doradcy zawodowego, specjalisty ds. rozwoju zawodowego
aktywna współpraca z pracodawcami przy realizacji ofert pracy, w tym udzielanie informacji o kandydatach do pracy w związku ze zgłoszoną ofertą
analiza stopnia realizacji ofert pracy
kwalifikowanie i kierowanie osób zarejestrowanych na subsydiowane miejsca pracy
współpraca z innymi pracownikami Urzędu w celu udzielenia optymalnej pomocy osobom zarejestrowanym oraz pracodawcom
wyszukiwanie w komputerowej bazie danych niezbędnych informacji umożliwiających dobór kandydatów na stanowiska pracy
aktywny udział w organizowaniu giełd pracy, targów pracy, dni otwartych urzędu, spotkań informacyjnych
rozpowszechnianie informacji o projektach i programach wdrażanych w Urzędzie i aktywny udział w ich realizacji
prowadzenie korespondencji z klientami, instytucjami oraz pracodawcami
realizacja zadań związanych z aktywizacją zawodową repatriantów wynikających z ustawy o repatriacji
rozpowszechnianie informacji i materiałów o usługach i instrumentach rynku pracy.
2.) Zadania pomocnicze – brak.
3.) Zadania okresowe:
- udział w targach pracy, giełdach pracy,
- udział w konferencjach.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku
2) wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż w ostatnim dniu miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę
3) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest niższy od 6%.
6.Wymagane dokumenty:
- Cv
- list motywacyjny
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie dokumentów potwierdzających minimalny 6 – miesięczne doświadczenie zawodowe w publicznych służbach zatrudnienia
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe
i umiejętności
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- t.j. Dz.U.2014 poz.1202 ) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- t.j. Dz.U.2014 poz.1202)
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.2014 poz.1202).
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście
w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko POŚREDNIK PRACY-STAŻYSTA – w terminie do dnia 15 grudnia 2014r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 15:00.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. 1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).