W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Audytor wewnętrzny

XML

Treść

Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Jakub Salamon, Rybnik

stanowiskoAudytor wewnętrzny

miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Pan Jakub Salamon uzyskał maksymalną liczbę punktów podczas rozmowy kwalifikacyjnej.


 
POWIATOWY  URZĄD  PRACY  W  CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA  LISTĘ  KANDYDATÓW  SPEŁNIAJĄCYCH  WYMAGANIA  FORMALNE NA STANOWISKO PRACY AUDYTOR WEWNĘTRZNY
                


 
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikował  się następujący  kandydat  spełniający wymogi formalne określone w ogłoszeniu :
 
Lp.      Imię i nazwisko                                 Miejsce zamieszkania
 
1.       Jakub Salamon                                      zam.  Rybnik
 
                                                                     22.12.2014r.
                                                                     ………………………………….
                                                                     ( data , podpis osoby upoważnionej)
 
 
 
 
------------------------------------------------------------------------
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Ogłasza nabór na  1 stanowisko pracy
 
Audytor wewnętrzny – niepełny wymiar czasu pracy

1.Wymagania niezbędne:

1)  wykształcenie wyższe  magisterskie - niezbędne,
2)  niekaralność,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
4)  predyspozycje osobowościowe:
-     samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
-     umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
-     umiejętność pracy w zespole,
-     obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
-     wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
-     umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
 
      5) doświadczenie zawodowe:
co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku audytora wewnętrznego w jednostce     samorządu terytorialnego lub w jednostce organizacyjnej sektora finansów publicznych.
 
6)  umiejętności zawodowe:
-     znajomość kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
-     dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.

2. Obligatoryjne uprawnienia:

Obligatoryjne wymogi wynikające z art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku
o finansach publicznych:
1)      obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
2)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3)      niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4)      wyższe wykształcenie;
5)      następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
a)      jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
b)      złożony, w latach 2003–2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
c)      uprawnienia biegłego rewidenta, lub
d)     dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
4.        Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa w ust. 1 pkt 5 lit. d, uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności,
w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z:
1)      przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego;
2)      realizacją przez inspektorów kontroli skarbowej czynności z zakresu certyfikacji i wydawania deklaracji zamknięcia pomocy finansowej
ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, o których mowa w ustawie
z dnia 28 września 1991 roku o kontroli skarbowej;
3)      nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa
w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 roku o Najwyższej Izbie Kontroli.
 
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
1. Zadania główne:
 
1)      niezależna i obiektywna ocena kontroli zarządczej dotycząca m.in. adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej;
2)   podejmowanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu;
3)   opracowywanie planu audytu wewnętrznego, jego realizacja i sprawozdania
z wykonania planu audytu wewnętrznego;
4)   dokonywanie wszystkich czynności i zdarzeń, które mają istotne znaczenie dla wyników      audytu wewnętrznego, w tym prowadzenie bieżących i stałych akt audytu wewnętrznego;
5)   opracowywanie i aktualizowanie procedur audytu wewnętrznego.
 
Szczegółowy zakres obowiązków Stanowiska ds. Audytu Wewnętrznego określa ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 1 lutego 2010 r. w sprawie przeprowadzania
i dokumentowania audytu wewnętrznego.
 
 
2.      Zadania pomocnicze:

1)      Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w celu prawidłowej realizacji powierzonych zadań.
2)      Przygotowywanie pisemnych, odpowiedzi na zapytania zgłaszane do urzędu  uprawnione organy i instytucje.
 
3.      Zadania okresowe: brak
 
 
 
4. Warunki pracy na stanowisku:

1)        praca w niepełnym wymiarze czasu pracy
2)        praca  świadczona będzie w godzinach pracy urzędu 
3)        wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż                w ostatnim dniu miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę
 
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy                 w Częstochowie,     w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest niższy od 6%.
 
6.Wymagane dokumenty:

1)      Cv
2)      List motywacyjny
3)      Kserokopie dokumentu potwierdzających posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego.
4)      Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego określone w punkcie 2 pkt. 5 niniejszego ogłoszenia.
5)      Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie od pracodawcy  potwierdzające minimum trzyletni staż pracy na stanowisku audytora wewnętrznego w jednostce samorządu terytorialnego lub w jednostce organizacyjnej sektora finansów publicznych.
6)      Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych 
i umiejętnościach.
7)      Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.(tj. Dz. U. z 2014 r. poz.1202) - w przypadku wyboru kandydata  na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
8)      Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych  (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy      o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- (tj. Dz. U. z 2014 poz. 1202)
9)      Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202)            
  
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście           w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 3 (kancelaria ogólna)
lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko – Audytor wewnętrzny – w terminie do dnia 12 grudnia 2014r. (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 1500. Aplikacje, które wpłyną do urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie,  ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. 1182) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).