Pośrednik pracy stażysta
XMLTreść
Szczegóły
Wybrani kandydaci1. Magdalena Krysztofowicz-Huras, Częstochowa2. Marzena Płachta- Michoń, Koniecpol
stanowiskoPośrednik pracy stażysta
miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
termin składania dokumentów
Rozstrzygnięcie
Pani Magdalena Krysztofowicz-Huras i Pani Marzena Płachta-Michoń uzyskały największą liczbę punktów z rozmowy kwalifikacyjnej, wykazały się niezbędną wiedzą i umiejętnościami koniecznymi do wykonywania zadań na stanowisku, o które się ubiegały.
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA LISTĘ KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA
FORMALNE NA DWA STANOWISKA PRACY
POŚREDNIK PRACY-STAŻYSTA
W DZIALE PROMOCJI ZATRUDNIENIA I AKTYWIZACJI
OGŁASZA LISTĘ KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA
FORMALNE NA DWA STANOWISKA PRACY
POŚREDNIK PRACY-STAŻYSTA
W DZIALE PROMOCJI ZATRUDNIENIA I AKTYWIZACJI
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowały się następujące kandydatki spełniające wymogi formalne określone w ogłoszeniu :
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Edyta Frączek Kamienica Polska
2. Marzena Płachta-Michoń Koniecpol
3. Magdalena Krysztofowicz-Huras Częstochowa
4. Magdalena Gątkowska Częstochowa
5. Agnieszka Orszulak Częstochowa
6. Elżbieta Kowalik Mokra
7. Marta Całus Częstochowa
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Ogłasza nabór na 2 stanowiska pracy
POŚREDNIK PRACY – STAŻYSTA
Ogłasza nabór na 2 stanowiska pracy
POŚREDNIK PRACY – STAŻYSTA
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki: doradztwo zawodowe,
administracja, zarządzanie zespołami pracowniczymi
2) niekaralność,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
4) predyspozycje osobowościowe:
- umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi i postępowania z nimi
- umiejętność dopasowywania sposobu i stylu rozmowy do rozmówcy
- inicjatywa, kreatywność
- umiejętność pracy w zespole
- odporność emocjonalna i samokontrola nad własnymi emocjami
- wysoka odpowiedzialność społeczno - moralna
- samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych
- umiejętność podejmowania decyzji w sposób bezstronny i obiektywny
- umiejętność formułowania wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie
- odporność na stres.
5) doświadczenie zawodowe:
5a. Doświadczenie zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności: bez
znaczenia
5b. Doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach:
minimum 6 miesięczne doświadczenie nabyte podczas zatrudnienia lub odbywania stażu
w publicznych służbach zatrudnienia.
6) umiejętności zawodowe:
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz
przepisów wykonawczych do tejże ustawy
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy
- obsługa komputera w środowisku Windows oraz innych urządzeń biurowych
2. Obligatoryjne uprawnienia: brak
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Zadania główne:
- stała opieka nad bezrobotnym lub poszukującym pracy
- ustalanie profilu pomocy
- przygotowanie i nadzór nad realizacją indywidualnego planu działania
- świadczenie podstawowych usług rynku pracy w formie indywidualnej oraz ułatwianie dostępu
do innych form pomocy określonych w ustawie
- udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego
zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach
zawodowych
- udostępniania ofert pracy do samodzielnego zapoznania się przez osoby zarejestrowane lub
osoby niezarejestrowane
- analiza i dobór krajowych ofert pracy będących w dyspozycji powiatowego urzędu dla osób
zarejestrowanych
- przygotowanie i wydanie skierowań osobom zarejestrowanym
- informowanie osób zarejestrowanych o przysługujących im prawach i obowiązkach.
- odnotowanie w dokumentacji osoby zarejestrowanej oraz komputerowej bazie danych
informacji o niestawiennictwie w urzędzie albo o przyjęciu lub odmowie przyjęcia propozycji
odpowiedniej pracy i terminie następnego stawiennictwa w urzędzie
- uzyskanie od osoby kierowanej informacji o stawiennictwie u pracodawcy krajowego oraz
o podjęciu pracy lub przyczynach jej niepodjęcia i odnotowanie w dokumentacji osoby
zarejestrowanej
- informowanie o możliwościach samodzielnego poszukiwania pracy, w tym przez agencje
zatrudnienia i internetową bazę ofert pracy
- w przypadku braku odpowiedniej pracy informowanie o możliwości udzielenia innej formy
pomocy, w tym możliwości skorzystania z zagranicznych ofert pracy upowszechnianych
w ramach sieci EURES
- aktywna współpraca z pracodawcami przy realizacji ofert pracy, w tym udzielanie informacji o
kandydatach do pracy w związku ze zgłoszoną ofertą
- analiza stopnia realizacji ofert pracy
- kwalifikowanie i kierowanie osób zarejestrowanych na subsydiowane miejsca pracy
- współpraca z innymi pracownikami Urzędu w celu udzielenia optymalnej pomocy osobom
zarejestrowanym oraz pracodawcom
- wyszukiwanie w komputerowej bazie danych niezbędnych informacji umożliwiających dobór
kandydatów na stanowiska pracy
- aktywny udział w organizowaniu giełd pracy, targów pracy, dni otwartych urzędu, spotkań
informacyjnych
- rozpowszechnianie informacji o projektach i programach wdrażanych w Urzędzie
i aktywny udział w ich realizacji
- prowadzenie korespondencji z klientami, instytucjami oraz pracodawcami
- realizacja zadań związanych z aktywizacją zawodową repatriantów wynikających z ustawy o
repatriacji
- rozpowszechnianie informacji i materiałów o usługach i instrumentach rynku pracy.
2.) Zadania pomocnicze – brak.
3.) Zadania okresowe:
- udział w targach pracy, giełdach pracy,
- udział w konferencjach.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku
do piątku
2) wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Powiatowego Urzędu
Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż w ostatnim dniu
miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę
3) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest niższy od 6%.
6.Wymagane dokumenty:
- Cv
- list motywacyjny
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie dokumentów potwierdzających minimalny 6 – miesięczne doświadczenie
zawodowe lub odbywania stażu w publicznych służbach zatrudnienia
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe
i umiejętności
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia
21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) - w przypadku wyboru
kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru
Karnego
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z
pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach
samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata,
który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r., Nr 223,poz.1458
z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 3 (kancelaria ogólna) lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko – POSREDNIK PRACY- STAŻYSTA– w terminie do dnia 11 września 2014r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 1500. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)