specjalista do spraw programów-stażysta
XMLTreść
Szczegóły
Wybrani kandydaci1. Małgorzata Fornal- Podwiązka, Koniecpol
stanowiskospecjalista do spraw programów-stażysta
miejsce pracyGminne Centrum Pracy w Koniecpolu
termin składania dokumentów
Rozstrzygnięcie
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA LISTĘ KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
NA STANOWISKO PRACY
Specjalista ds. programów- stażysta
w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowały się następujące kandydatki spełniające wymogi formalne określone w ogłoszeniu :
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Małgorzata Fornal-Podwiązka zam. Koniecpol
2. Marzena Płachta-Michoń zam. Koniecpol
3. Anna Kowalska zam. Kuźnica Grodziska
18.08.2014r.
………………………………….
( data , podpis osoby upoważnionej)
--------------------------------------------------------------------------------------------
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Ogłasza nabór na stanowisko pracy
SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW- STAŻYSTA
W GMINNYM CENTRUM PRACY W KONIECPOLU
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie,
2) niekaralność,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
4) predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
- wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
5) doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach:
- co najmniej 1 rok stażu pracy w publicznych służbach zatrudnienia .
6) umiejętności zawodowe:
- znajomość kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i o pracownikach samorządowych,
- znajomość ustawy - prawo zamówień publicznych,
- znajomość dokumentów programowych PO KL,
- dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.
2.Obligatoryjne uprawnienia: brak
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Zadania główne:
-Realizacja zadań z zakresu organizacji stażu oraz przygotowywanie dokumentacji
pod względem merytorycznym do ich finansowego rozliczenia.
- Przygotowywanie dokumentacji pod względem merytorycznym i finansowym
do rozliczenia zadań wynikających z realizacji bonów stażowych i zasiedleniowych
-Realizacja zadań z zakresu organizacji robót publicznych
oraz przygotowywanie dokumentacji pod względem merytorycznym do ich finansowego
rozliczenia.
-Przygotowywanie dokumentacji pod względem merytorycznym do finansowego
rozliczenia refundacji bezrobotnym kosztów zakwaterowania oraz dojazdu na miejsce
odbywania stażu i przygotowania zawodowego dorosłych odbywających się
poza miejscem zamieszkania.
- Przygotowywanie pod względem merytorycznym dokumentacji do refundowania
kosztów opieki nad dzieckiem do lat 6,osobą zależną w przypadku podjęcia
zatrudnienia, stażu lub przygotowania zawodowego przez osobę bezrobotną.
-Przygotowywanie umów cywilno-prawnych w zakresie wykonywanych zadań.
-Ocena efektywności zatrudnienia.
- Realizowanie zadań wynikających z projektów regionalnych i specjalnych.
-Kontrola i monitoring oraz sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań.
-Przygotowywanie decyzji administracyjnych dla bezrobotnych.
-Gromadzenie i rozpowszechnianie informacji dotyczących zadań i usług Urzędu.
-Obsługa klientów PUP oraz załatwianie bieżącej korespondencji w zakresie związanym
z wykonywanymi czynnościami.
- Udział w realizacji zadań finansowanych z EFS oraz innych środków publicznych.
-Przekazywanie dokumentów do archiwum zgodnie z określonymi procedurami.
2) Zadania okresowe: brak
4. Warunki pracy na stanowisku.
1.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
2.Godziny pracy od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.
3.Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania Powiatowego
Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż w
ostatnim dniu miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę.
4.Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.
Częstotliwość wyjazdów służbowych -Sporadycznie
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest niższy
od 6%.
6.Wymagane dokumenty:
1) Cv
2) List motywacyjny
3) Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających co najmniej
1 rok stażu pracy w publicznych służbach zatrudnienia w zakresie przygotowania
i realizacji programów rynku pracy.
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
5) Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie
z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.
- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
6) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
7) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458
z późn.zm.)
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalista do spraw programów- stażysta – w terminie do dnia
13 sierpnia 2014.r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 15:00.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)