W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

specjalista do spraw programów

XML

Treść

Szczegóły

stanowiskospecjalista do spraw programów

miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Jedyna kandydatka spełniająca wszystkie wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko pracy złożyła rezygnację z udziału w konkursie.

 POWIATOWY  URZĄD  PRACY  W  CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA  LISTĘ  KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH  WYMAGANIA  FORMALNE NA STANOWISKO PRACY
Specjalista ds. programów



Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała  się następująca  kandydatka spełniająca wymogi formalne określone w ogłoszeniu :


        Lp.     Imię i nazwisko                 Miejsce zamieszkania

  1.     Ewelina Bożek                    zam.  Koniecpol


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Ogłasza nabór na stanowisko pracy
SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW
 

 


 
1.Wymagania niezbędne:


    1)  wykształcenie wyższe  magisterskie,
    2)  niekaralność,
    3)  posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni  praw  publicznych   
    4)  predyspozycje osobowościowe:
         -     samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
         -     umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
         -     umiejętność pracy w zespole,
         -     obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
         -     wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
         -     umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
    5) doświadczenie w pracy poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności-
        minimum 1 rok stażu pracy w zakresie przygotowania, realizacji
        i oceniania realizacji programów rynku pracy 
      
    6)  doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach:
          preferowany minimum 1 rok stażu pracy w zakresie przygotowania, realizacji
          i oceniania realizacji programów rynku pracy 
 
     7)  umiejętności zawodowe:
          -     znajomość kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
          -     znajomość  przepisów  ustawy o  promocji  zatrudnienia  i instytucjach  rynku      pracy i o pracownikach  samorządowych, 
          -     znajomość dokumentów programowych PO KL,
          -     dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.
 
2.Obligatoryjne uprawnienia: brak
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
1)      Zadania główne:


 1.Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie programów i projektów ze  środków           Ministra Pracy i Polityki Społecznej, Europejskiego FunduszuSpołecznego oraz innych dostępnych źródeł.
2.Wykonywanie zadań związanych z projektami realizowanymi przez Powiatowy Urząd Pracy, w szczególności z organizacją form wsparcia zgodnie z przyjętym harmonogramem.
3.Monitorowanie realizacji zadań wynikających z projektów.
4. Sporządzanie w ustalonych terminach sprawozdań z realizacji projektów.
5. Przygotowywanie wniosków o płatność.
6.Monitoring projektów pod względem efektywności oraz osiąganych rezultatów.
7.Podejmowanie działań korygujących w przypadku zaistnienia nieprawidłowości
w trakcie realizacji projektów.
8.Przygotowywanie i sporządzanie korespondencji związanej z wykonywanymi czynnościami.
9.Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
 
2)      Zadania okresowe: brak
 
4. Warunki pracy na stanowisku:
 
     1.      praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach od 7.00 do 15.00
              od poniedziałku do piątku
     2.      wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem Wynagradzania   Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż
      w ostatnim dniu miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę
     3.      praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
 
4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest niższy
od 6%.
 
5.Wymagane dokumenty:
     1)        Cv
     2)        List motywacyjny
     3)        Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia od pracodawcy  potwierdzające   minimum 1 rok stażu pracy w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania realizacji programów rynku pracy. 
     4)        Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
     5)        Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych
                i umiejętnościach.
     6)        Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za      umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie
z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.
- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
     7)        Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych  (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
     8)        Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458
z późn.zm.)          
 
    
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114  lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalista do spraw programów – w terminie do dnia  27 czerwca 2014r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 1500. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie,  ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr  101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)