specjalista do spraw programów
XMLTreść
Szczegóły
stanowiskospecjalista do spraw programów
miejsce pracyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
termin składania dokumentów
Rozstrzygnięcie
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA LISTĘ KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE NA STANOWISKO PRACY
Specjalista ds. programów
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca kandydatka spełniająca wymogi formalne określone w ogłoszeniu :
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Ewelina Bożek zam. Koniecpol
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Ogłasza nabór na stanowisko pracy
SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie,
2) niekaralność,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
4) predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
- wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
5) doświadczenie w pracy poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności-
minimum 1 rok stażu pracy w zakresie przygotowania, realizacji
i oceniania realizacji programów rynku pracy
6) doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach:
preferowany minimum 1 rok stażu pracy w zakresie przygotowania, realizacji
i oceniania realizacji programów rynku pracy
7) umiejętności zawodowe:
- znajomość kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i o pracownikach samorządowych,
- znajomość dokumentów programowych PO KL,
- dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.
2.Obligatoryjne uprawnienia: brak
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Zadania główne:
1.Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie programów i projektów ze środków Ministra Pracy i Polityki Społecznej, Europejskiego FunduszuSpołecznego oraz innych dostępnych źródeł.
2.Wykonywanie zadań związanych z projektami realizowanymi przez Powiatowy Urząd Pracy, w szczególności z organizacją form wsparcia zgodnie z przyjętym harmonogramem.
3.Monitorowanie realizacji zadań wynikających z projektów.
4. Sporządzanie w ustalonych terminach sprawozdań z realizacji projektów.
5. Przygotowywanie wniosków o płatność.
6.Monitoring projektów pod względem efektywności oraz osiąganych rezultatów.
7.Podejmowanie działań korygujących w przypadku zaistnienia nieprawidłowości
w trakcie realizacji projektów.
8.Przygotowywanie i sporządzanie korespondencji związanej z wykonywanymi czynnościami.
9.Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2) Zadania okresowe: brak
4. Warunki pracy na stanowisku:
1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach od 7.00 do 15.00
od poniedziałku do piątku
2. wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż
w ostatnim dniu miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę
3. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest niższy
od 6%.
5.Wymagane dokumenty:
1) Cv
2) List motywacyjny
3) Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia od pracodawcy potwierdzające minimum 1 rok stażu pracy w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania realizacji programów rynku pracy.
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
5) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych
i umiejętnościach.
6) Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie
z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.
- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
7) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
8) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458
z późn.zm.)
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalista do spraw programów – w terminie do dnia 27 czerwca 2014r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 1500. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)