W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Pośrednik Pracy-stażysta

XML

Treść

Szczegóły

Wybrani kandydaci1. Ewelina Bożek, Koniecpol

stanowiskoPośrednik Pracy-stażysta

miejsce pracyGminne Centrum Pracy w Koniecpolu

termin składania dokumentów

Rozstrzygnięcie

Pani Ewelina Bożek podczas rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała maksymalną liczbę punktów.

POWIATOWY  URZĄD  PRACY  W  CZĘSTOCHOWIE

OGŁASZA  LISTĘ  KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH  WYMAGANIA

FORMALNE NA  STANOWISKO  PRACY

Pośrednik pracy-stażysta w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu



Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowały się następujące  kandydatki  spełniające  wymogi formalne określone w ogłoszeniu :

Lp.     Imię i nazwisko                    Miejsce zamieszkania

1.    Wioletta Smaga                     zam.  Koniecpol
2.     Marzena Płachta-Michoń        zam.  Koniecpol
3.    Ewelina Bożek                       zam.  Koniecpol
4.    Magdalena Szkutnik               zam.  Koniecpol
5.    Kamila Piątkowska                 zam.  Częstochowa
6.    Paulina Antońska                   zam.  Częstochowa

 

----------------------------------------------------------------------------------------

Powiatowy Urząd Pracy
w Częstochowie
ogłasza nabór na 1 stanowisko  pracy
POŚREDNIK PRACY – STAŻYSTA
w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu


 
1. Wykształcenie (charakter lub typ szkoły) - Wyższe - niezbędne
2. Wymagany profil (specjalność) – preferowane kierunki: pośrednictwo pracy, poradnictwo       zawodowe, psychologia, administracja.
3. Obligatoryjne uprawnienia – bez znaczenia   
4. Niekaralność
5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw   publicznych.
6. Doświadczenie zawodowe:
       6a.  Doświadczenie zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności:
        bez znaczenia
       6b. Doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach:
            bez znaczenia
7. Predyspozycje osobowościowe
     -       umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi i postępowania z nimi
     -       umiejętność dopasowywania sposobu i stylu rozmowy do rozmówcy
     -       inicjatywa, kreatywność
     -       umiejętność pracy w zespole
     -       odporność emocjonalna i samokontrola nad własnymi emocjami
     -       wysoka odpowiedzialność społeczno - moralna
     -       samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych
     -       umiejętność podejmowania decyzji w sposób bezstronny i obiektywny
     -       umiejętność formułowania wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie
     -       odporność na stres.
8.Umiejętności zawodowe
     -       znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisów wykonawczych do tejże ustawy
     -       znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy,
     -       obsługa komputera w środowisku Windows oraz innych urządzeń biurowych
 
9. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
 
     1. Zadania główne

Stała opieka nad bezrobotnym lub poszukującym pracy.
Ustalanie profilu pomocy.
Przygotowanie i nadzór nad realizacją indywidualnego planu działania.
Świadczenie podstawowych usług rynku pracy w formie indywidualnej oraz ułatwianie dostępu do innych form pomocy określonych w ustawie.
Udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych.
Udostępniania ofert pracy do samodzielnego zapoznania się przez osoby zarejestrowane lub osoby niezarejestrowane.
Analiza i dobór krajowych ofert pracy będących w dyspozycji powiatowego urzędu dla osób zarejestrowanych.
Przygotowanie i wydanie skierowania do pracy osobom zarejestrowanym.
Informowanie osób zarejestrowanych o przysługujących im prawach i obowiązkach.
Odnotowanie w dokumentacji osoby zarejestrowanej oraz komputerowej bazie danych informacji o niestawiennictwie w urzędzie albo o przyjęciu lub odmowie przyjęcia propozycji odpowiedniej pracy i terminie następnego stawiennictwa w urzędzie.
Uzyskanie od osoby kierowanej informacji o stawiennictwie u pracodawcy krajowego oraz o podjęciu pracy lub przyczynach jej niepodjęcia i odnotowanie w dokumentacji osoby zarejestrowanej.
Informowanie o możliwościach samodzielnego poszukiwania pracy, w tym przez agencje zatrudnienia i internetową bazę ofert pracy.
W przypadku braku odpowiedniej pracy informowanie o możliwości udzielenia innej formy pomocy, w tym możliwości skorzystania z zagranicznych ofert pracy upowszechnianych w ramach sieci EURES.
Aktywna współpraca z pracodawcami przy realizacji ofert pracy, w tym udzielanie informacji o kandydatach do pracy w związku ze zgłoszoną ofertą.
Analiza stopnia realizacji ofert pracy.
Kwalifikowanie i kierowanie osób zarejestrowanych na subsydiowane miejsca pracy.
Współpraca z innymi pracownikami Urzędu w celu udzielenia optymalnej pomocy osobom zarejestrowanym oraz pracodawcom.
Wyszukiwanie w komputerowej bazie danych niezbędnych informacji umożliwiających dobór kandydatów na stanowiska pracy.
Aktywny udział w organizowaniu giełd pracy, targów pracy, dni otwartych urzędu, spotkań informacyjnych.
Rozpowszechnianie informacji o projektach i programach wdrażanych w Urzędzie       i aktywny udział w ich realizacji.

Prowadzenie korespondencji z klientami, instytucjami oraz pracodawcami.
Realizacja zadań związanych z aktywizacją zawodową repatriantów wynikających z ustawy o repatriacji.

Rozpowszechnianie informacji i materiałów o usługach i instrumentach rynku pracy.

     2. Zadania pomocnicze - brak
     3. Zadania okresowe
          -       udział w targach pracy, giełdach pracy
          -       udział w konferencjach
10.Warunki pracy na stanowisku:
 
     1.      praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach od 7.00 do 15.00
      od poniedziałku do piątku
     2.      wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż
      w ostatnim dniu miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę
      3.      praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
 
11. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest niższy od 6%.
12. Wymagane dokumenty
     -       Cv
     -       list motywacyjny
     -       kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
     -       kserokopie innych dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe
             i umiejętności
     -       oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu
             za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
     -       oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz    korzystaniu z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
     -       kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).     
   
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście
w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114  lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko POŚREDNIK PRACY- STAŻYSTA  W GMINNYM CENTRUM PRACY W KONIECPOLU– w terminie do dnia 23 czerwca 2014r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 15:00.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie,  ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr  101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)