Pośrednik Pracy-stażysta
XMLTreść
Szczegóły
Wybrani kandydaci1. Ewelina Bożek, Koniecpol
stanowiskoPośrednik Pracy-stażysta
miejsce pracyGminne Centrum Pracy w Koniecpolu
termin składania dokumentów
Rozstrzygnięcie
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA LISTĘ KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA
FORMALNE NA STANOWISKO PRACY
Pośrednik pracy-stażysta w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowały się następujące kandydatki spełniające wymogi formalne określone w ogłoszeniu :
Lp. Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Wioletta Smaga zam. Koniecpol
2. Marzena Płachta-Michoń zam. Koniecpol
3. Ewelina Bożek zam. Koniecpol
4. Magdalena Szkutnik zam. Koniecpol
5. Kamila Piątkowska zam. Częstochowa
6. Paulina Antońska zam. Częstochowa
----------------------------------------------------------------------------------------
Powiatowy Urząd Pracy
w Częstochowie
ogłasza nabór na 1 stanowisko pracy
POŚREDNIK PRACY – STAŻYSTA
w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu
1. Wykształcenie (charakter lub typ szkoły) - Wyższe - niezbędne
2. Wymagany profil (specjalność) – preferowane kierunki: pośrednictwo pracy, poradnictwo zawodowe, psychologia, administracja.
3. Obligatoryjne uprawnienia – bez znaczenia
4. Niekaralność
5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
6. Doświadczenie zawodowe:
6a. Doświadczenie zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności:
bez znaczenia
6b. Doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach:
bez znaczenia
7. Predyspozycje osobowościowe
- umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi i postępowania z nimi
- umiejętność dopasowywania sposobu i stylu rozmowy do rozmówcy
- inicjatywa, kreatywność
- umiejętność pracy w zespole
- odporność emocjonalna i samokontrola nad własnymi emocjami
- wysoka odpowiedzialność społeczno - moralna
- samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych
- umiejętność podejmowania decyzji w sposób bezstronny i obiektywny
- umiejętność formułowania wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie
- odporność na stres.
8.Umiejętności zawodowe
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisów wykonawczych do tejże ustawy
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy,
- obsługa komputera w środowisku Windows oraz innych urządzeń biurowych
9. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Zadania główne
Stała opieka nad bezrobotnym lub poszukującym pracy.
Ustalanie profilu pomocy.
Przygotowanie i nadzór nad realizacją indywidualnego planu działania.
Świadczenie podstawowych usług rynku pracy w formie indywidualnej oraz ułatwianie dostępu do innych form pomocy określonych w ustawie.
Udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych.
Udostępniania ofert pracy do samodzielnego zapoznania się przez osoby zarejestrowane lub osoby niezarejestrowane.
Analiza i dobór krajowych ofert pracy będących w dyspozycji powiatowego urzędu dla osób zarejestrowanych.
Przygotowanie i wydanie skierowania do pracy osobom zarejestrowanym.
Informowanie osób zarejestrowanych o przysługujących im prawach i obowiązkach.
Odnotowanie w dokumentacji osoby zarejestrowanej oraz komputerowej bazie danych informacji o niestawiennictwie w urzędzie albo o przyjęciu lub odmowie przyjęcia propozycji odpowiedniej pracy i terminie następnego stawiennictwa w urzędzie.
Uzyskanie od osoby kierowanej informacji o stawiennictwie u pracodawcy krajowego oraz o podjęciu pracy lub przyczynach jej niepodjęcia i odnotowanie w dokumentacji osoby zarejestrowanej.
Informowanie o możliwościach samodzielnego poszukiwania pracy, w tym przez agencje zatrudnienia i internetową bazę ofert pracy.
W przypadku braku odpowiedniej pracy informowanie o możliwości udzielenia innej formy pomocy, w tym możliwości skorzystania z zagranicznych ofert pracy upowszechnianych w ramach sieci EURES.
Aktywna współpraca z pracodawcami przy realizacji ofert pracy, w tym udzielanie informacji o kandydatach do pracy w związku ze zgłoszoną ofertą.
Analiza stopnia realizacji ofert pracy.
Kwalifikowanie i kierowanie osób zarejestrowanych na subsydiowane miejsca pracy.
Współpraca z innymi pracownikami Urzędu w celu udzielenia optymalnej pomocy osobom zarejestrowanym oraz pracodawcom.
Wyszukiwanie w komputerowej bazie danych niezbędnych informacji umożliwiających dobór kandydatów na stanowiska pracy.
Aktywny udział w organizowaniu giełd pracy, targów pracy, dni otwartych urzędu, spotkań informacyjnych.
Rozpowszechnianie informacji o projektach i programach wdrażanych w Urzędzie i aktywny udział w ich realizacji.
Prowadzenie korespondencji z klientami, instytucjami oraz pracodawcami.
Realizacja zadań związanych z aktywizacją zawodową repatriantów wynikających z ustawy o repatriacji.
Rozpowszechnianie informacji i materiałów o usługach i instrumentach rynku pracy.
2. Zadania pomocnicze - brak
3. Zadania okresowe
- udział w targach pracy, giełdach pracy
- udział w konferencjach
10.Warunki pracy na stanowisku:
1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy w godzinach od 7.00 do 15.00
od poniedziałku do piątku
2. wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, płatne raz w miesiącu z dołu nie później niż
w ostatnim dniu miesiąca, w którym pracownik wykonywał pracę
3. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
11. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest niższy od 6%.
12. Wymagane dokumenty
- Cv
- list motywacyjny
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie innych dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe
i umiejętności
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście
w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko POŚREDNIK PRACY- STAŻYSTA W GMINNYM CENTRUM PRACY W KONIECPOLU– w terminie do dnia 23 czerwca 2014r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 15:00.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)