W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie Ogłasza nabór na 1 wolne stanowisko urzędnicze : Referent w Dziale Finansowo-Księgowym

XML

Treść

Załącznik Nr 3
do Regulaminu

 DK.001.1.2024

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
ul. Szymanowskiego 15
42-217 Częstochowa

Ogłasza nabór na 1 wolne stanowisko urzędnicze:
Referent w Dziale Finansowo-Księgowym

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie lub państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    2. wykształcenie wyższe,
    3. minimum roczny staż pracy, w tym minimum 3-miesięczny staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia w księgowości,
    4. brak skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    5. korzystanie z pełni praw publicznych,
    6. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
    7. nieposzlakowana opinia,
    8. znajomość języka polskiego – wymagana dla obywatela Unii Europejskiej nieposiadających obywatelstwa polskiego lub obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  2. Wymagania dodatkowe:
    1. znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
    2. znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
    3. znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
    4. znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i RODO,
    5. znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
    6. umiejętność pracy w zespole,
    7. umiejętności analityczne.

  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. wypisywanie z posiadanej dokumentacji papierowej i z programu FK wysokości świadczeń wypłaconych osobom bezrobotnym z Funduszu Pracy na zaświadczeniach wystawianych przez Archiwum Zakładowe do kapitału początkowego,
    2. sprawdzanie wysokości świadczeń wypłacanych osobom bezrobotnym z Funduszu Pracy na zaświadczeniach drukowanych z programu SyriuszSTD przez pracowników: Archiwum Zakładowego, Centrum Obsługi Klienta,
    3. sporządzanie notatek służbowych dla pracowników PUP Częstochowa o okresach i kwotach wypłaconych świadczeń osobom bezrobotnym oraz o ewentualnych potrąceniach alimentacyjnych dla potrzeb komisariatów policji i Prokuratury, 
    4. naliczanie zwrotów nienależnie pobranych świadczeń przez osoby bezrobotne za lata 1990-1998 i przygotowywanie notatek służbowych dla Referatu ds. Prawnych i Zamówień Publicznych,
    5. przygotowywanie wypłat list w formie przekazów pocztowych (obliczanie prowizji, wypisywanie przekazów).

  4. Warunki pracy na stanowisku:
    1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych,
    2. praca trwa w godzinach od 700 do 1500 od poniedziałku do piątku,
    3. wynagrodzenie ustalone zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.

  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest  wyższy niż 6 %.

  6. Informacje dodatkowe: Brak

  7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    1. list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym, odręcznym podpisem,
    2. kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
    3. kopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, 
      w tym:
      minimum roczny staż pracy, w tym minimum 3-miesięczny staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia w księgowości.

      Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są dołączyć do oferty jeden z niżej wymienionych dokumentów, potwierdzających znajomość języka polskiego:
      1. certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydanym przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
      2. dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
      3. świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
      4. świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości;

    4. kwestionariusz osobowy - kompletnie wypełniony i opatrzony własnoręcznym, odręcznym podpisem na druku zamieszczonym w zakładce: Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/Druki do pobrania
    5. oświadczenia kandydata: o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych - wszystkie opatrzone własnoręcznym, odręcznym podpisem (wzór do pobrania w zakładce: Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/Druki do pobrania),
    6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy - opatrzone własnoręcznym, odręcznym podpisem (wzór do pobrania w zakładce: Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/Druki do pobrania)

      INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
      (na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016r., Nr 119, s. 1) W skrócie "RODO")
      1. Administratorem danych osobowych kandydata przetwarzanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie jest Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie z siedzibą przy ul. Szymanowskiego 15 w Częstochowie (42-217).
      2. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie pod adresem iod@czestochowa.praca.gov.pl 
      3. Przetwarzanie danych osobowych zgromadzonych w procesie rekrutacji odbywać się będzie na podstawie „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych(Dz. U. poz. 1000).
      4. Dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko pracy na podstawie art. 221 ustawy Kodeks pracy i art. 6 ust. 1 lit. "a" RODO.
      5. Podanie danych wynikających z art. 221 Kodeksu pracy jest wymogiem ustawowym. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
      6. Kandydat ma prawo wycofać zgodę w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody (dotyczy danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „a” RODO).
      7. Dane osobowe będą przetwarzane w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż zostało to określone w Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, który stanowi załącznik do Zarządzenia nr 1.2018 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie z dnia 22 stycznia 2018 r. (z późn. zm.), dostępny na stronie internetowej BIP w zakładce: ”Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie”.
      8. Kandydat ma prawo do żądania od Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
      9. Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.
      10. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

  8. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć bezpośrednio w kancelarii ogólnej (pok. 3) Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie; 42-217 Częstochowa, ul. Szymanowskiego 15 do dnia 20.02.2024 roku do godziny 1500. Na kopercie należy wskazać cel jej złożenia "Oferta pracy na stanowisko Referent w Dziale Finansowo-Księgowym" pod rygorem otwarcia koperty przez wyżej wskazanym terminem, określonym do składania dokumentów na nowo utworzone stanowisko pracy. Dokumenty, które wpłyną do urzędu powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie).

    Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dołączenia oferty dokumentów w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.

  9. Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną poinformowani o jego terminie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 34 3706162. Szczegółowe informacje dotyczące zasad procedury naboru określa Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie  stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 1.2018 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie  z dnia 22 stycznia 2018 r.(z póź.zm.) dostępny  na stronie internetowej BIP w zakładce: "Oferty pracy na stanowisko urzędnicze/Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie”.

  10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP w zakładce „Oferty pracy na stanowiska urzędnicze/rozstrzygnięte” oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie w budynku przy ul. Szymanowskiego 15.

 

Częstochowa, dnia 09.02.2024r.