Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
XMLTreść
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Ogłasza nabór na 8 wolnych stanowisk pracy
Pośrednik pracy - stażysta
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku: pośrednictwo pracy, doradztwo zawodowe, pedagogika, zarządzanie i marketing,
2) niekaralność,
3) predyspozycje osobowościowe: samokontrola, odporność emocjonalna, komunikatywność, kultura osobista, empatia.
2.Wymagania dodatkowe
1) Doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach mile widziane,
2) Umiejętności zawodowe: umiejętności organizacyjne, umiejętność nawiązywania kontaktów, oraz wypowiadania się w mowie i piśmie, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Zadania główne
- kierowanie odpowiednich kandydatów zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem;
- udzielanie informacji na temat aktualnych ofert pracy;
- wydawanie skierowań do pracy wraz z określonym terminem stawienia się na stanowisku pośrednika pracy po wizycie u pracodawcy;
- potwierdzanie gotowości bezrobotnego do podjęcia zatrudnienia;
- przyjmowanie informacji o osiągniętych przychodach;
- wydawanie decyzji administracyjnych w związku z podjęciem zatrudnienia;
- ustalanie przyczyn odmowy przyjęcia odpowiedniego zatrudnienia przez osobę bezrobotną;
- wydawanie zaświadczeń na wniosek bezrobotnego do MOPS,GOPS;
- przyjmowanie każdego zarejestrowanego w urzędzie bezrobotnego na rozmowę, podczas której rozeznaje oczekiwania zawodowe klienta;
- współpraca z innymi komórkami urzędu.
2)Zadania okresowe
- udział w targach pracy
- organizacja giełd pracy.
4.Wymagane dokumenty:
1) CV
2)list motywacyjny
3)dowód osobisty
4)dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje
5)dokumenty potwierdzające ukończenie szkoły wyższej (np. dyplom).
6)oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( w przypadku zakwalifikowania się na ww. stanowisko wymaga się zaświadczenia o niekaralności z KRK)
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać w z osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pośrednik pracy-stażysta – w terminie do dnia 22.04.2008r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 15.00. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)