Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy referent - stanowisko ds. ubezpieczeń
XMLTreść
POWIATOWY URZĄD PRACY
UL. SZYMANOWSKIEGO 15
42-217 CZĘSTOCHOWA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
referent - stanowisko ds. ubezpieczeń
Wymagania niezbędne:
1.wykształcenie średnie
2. staż pracy 1 rok w służbach zatrudnienia
3. znajomość Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz rozporządzeń wykonawczych , Ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
4. znajomość aktualnej wersji programu Płatnik
5. umiejętność wypełniania dokumentów zgłoszeniowych i wyrejestrowujących
Wymagania dodatkowe
1. znajomość systemu operacyjnego Windows, programu Open Office,
2. udział w szkoleniach z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
3. staranność, systematyczność
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. generacja zgłoszeń osób bezrobotnych do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych i wysyłanie ich do ZUS, weryfikowanie uprawnień bezrobotnych do ubezpieczenia zdrowotnego i dokonywanie zmian w zakresie ich nabycia utraty,
2. porównywanie i modyfikacja błędnych zgłoszeń,
3. korekta zgłoszeń bieżących oraz za okresy wcześniejsze,
4. odzyskiwanie składek zdrowotnych,
Wymagane dokumenty:
1.życiorys (CV),
2.list motywacyjny,
3.kserokopie świadectw pracy,
4.kserokopie dokumentów poświadczający wykształcenie (np. dyplomów),
5.kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6.oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ubezpieczeń w terminie do dnia 19 grudnia 2005
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)