Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy INSPEKTOR DS. INFORMACJI I REJESTRACJI
XMLTreść
POWIATOWY URZĄD PRACY
UL. SZYMANOWSKIEGO 15
42-217 CZĘSTOCHOWA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
inspektor - stanowisko d/s informacji i rejestracji
Wymagania niezbędne:
1.wykształcenie minimum średnie
2. staż pracy co najmniej 4 lata w tym 2 lata w służbach zatrudnienia
3. podstawowa znajomość : Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Pracy, Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz Rozporządzeń wykonawczych do ww. Ustawy, Ustawy o ochronie danych osobowych, Ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
Wymagania dodatkowe:
1.podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows, aplikacji Open Office
2.umiejętność przygotowywania projektów decyzji administracyjnych
3. komunikatywność, umiejętność samokształcenia i pracy pod presją czasu
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.rejestrowanie bezrobotnych i poszukujących pracy i ustalanie ich uprawnień
( statusu osoby bezrobotnej, prawa do zasiłku, świadczeń zdrowotnych ), udzielanie informacji o prawach i obowiązkach bezrobotnego, usługach i instrumentach rynku pracy
2.przygotowywanie projektu decyzji administracyjnych,
3.wprowadzanie danych do komputerowej bazy danych
4.realizowanie zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego państw członkowskich Unii Europejskiej w zakresie świadczeń dla bezrobotnych i poszukujących pracy
Wymagane dokumenty:
1.życiorys (CV),
2.list motywacyjny,
3.kserokopie świadectw pracy,
4.kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. Dyplomów),
5.kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6.oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektor - stanowisko d/s informacji i rejestracji
w terminie do dnia 19 grudnia 2005 r. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 11593 z późn.zm.)