Nabór na wolne stanowisko pracy - doradca zawodowy-stażysta
XMLTreść
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Ogłasza nabór na stanowisko pracy
Doradca zawodowy - stażysta
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku: doradztwo zawodowe, psychologia, socjologia,
2) niekaralność,
3) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, inicjatywa, empatia, kultura osobista, odporność na stres, odpowiedzialność, umiejętność podejmowania decyzji.
2.Wymagania dodatkowe
1) doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach mile widziane,
2) umiejętności zawodowe: obsługa komputera w środowisku Windows oraz innych urządzeń
biurowych, umiejętności organizacyjne, umiejętność wypowiadania się w mowie i piśmie,
znajomość języka angielskiego
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Zadania główne
- udzielanie porad zawodowych indywidualnych i grupowych osobom bezrobotnym lub poszukującym pracy i osobom objętym programami specjalnymi oraz pracodawcom;
- określanie predyspozycji psychofizycznych wskazanych przy wyborze zawodu i stanowiska pracy;
- udzielanie porad ułatwiających zmianę kwalifikacji lub zmianę zawodu;
- udzielanie informacji o możliwościach szkolenia i przekwalifikowania;
- określanie przydatności kandydatów do zawodu;
- współpraca z pośrednikiem pracy i innymi stanowiskami pracy urzędzie;
- opracowywanie informacji zawodowej;
- odpowiednie gromadzenie i aktualizowanie informacji zawodowej oraz jej upowszechnianie;
- gromadzenie uwag do formularzy ankiet i testów doradztwa zawodowego na bazie doświadczeń i przekazywanie ich do WUP;
- opracowywanie informacji dla potrzeb statystyki i analiz;
- popularyzacja usług w zakresie doradztwa wśród osób bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców.
2)Zadania okresowe
- udział w targach pracy
- udział w spotkaniach organizowanych w szkołach
- udział w konferencjach
4.Wymagane dokumenty:
1) CV
2)list motywacyjny
3)dowód osobisty
4) kserokopie świadectw pracy
5) kserokopie dokumentów innych potwierdzających kwalifikacje zawodowe oraz umiejętności
6) kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkoły wyższej (np. dyplom).
7)oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( w przypadku zakwalifikowania się na ww. stanowisko wymaga się zaświadczenia o niekaralności z KRK)
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać w z osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko doradca zawodowy-stażysta – w terminie do dnia 16.12.2009r, do godziny 15.00. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)