Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - referent ds. zamówień publicznych
XMLTreść
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
REFERENT ds. zamówień publicznych
w Dziale Organizacyjno-Administracyjnym
1.Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe o kierunku : prawo , administracja.
2. staż pracy w służbach zatrudnienia minimum 6 miesięcy.
3. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programu operacyjnego Windows oraz
pakietu Office, znajomość obsługi urządzeń biurowych – kserokopiarka.
4. znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
5. niekaralność
2.Wymagania dodatkowe
komunikatywność, umiejętność współpracy, dokładność, systematyczność, wysoka samodyscyplina, umiejętność organizacji pracy.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Planowanie zamówień publicznych.
2. Przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem postępowań przetargowych w oparciu ustawę Prawo Zamówień Publicznych.
3. Szacowanie wartości zamówienia.
4. Sporządzanie wniosków o zatwierdzenie trybu zamówienia publicznego oraz sporządzanie SIWZ
5. Prowadzenie postępowań w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych.
6. Sporządzanie protokołów i innych dokumentów niezbędnych do realizacji zamówień publicznych
7. Zamieszczanie stosownych informacji o postępowaniach przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
8. Wykonywanie innych poleceń Kierownika Działu Organizacyjno-Administracyjnego.
9. Na bieżąco udzielanie wykonawcom informacji i sporządzanie wszelkiej korespondencję związanej z zamówieniem.
10.Przygotowywanie umów na realizację zamówień publicznych.
11.Prowadzenie rejestru umów.
12.Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
13.Uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowej,
14.Prowadzenie korespondencji z Urzędem Zamówień Publicznych.
15.Sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych.
4.Wymagane dokumenty:
1. CV
2.list motywacyjny
4. dowód osobisty
5. Dokumenty potwierdzające staż pracy w służbach zatrudnienia minimum 6 miesięcy
6. Dokumenty potwierdzające wykonywanie pracy związanej z przygotowaniem ofert lub organizacją procedury przetargowej.
7. Zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkoleń z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Dyplom ukończenia szkoły wyższej.
9. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( w przypadku zakwalifikowania się na ww. stanowisko wymaga się zaświadczenia o niekaralności z KRK)
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko REFERENT ds. zamówień publicznych – w terminie do dnia 12.09.2007 r. (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP).Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)