Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
XMLTreść
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Ogłasza nabór na 5 wolnych stanowisk pracy
referent ds. szkoleń
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki: administracja, ekonomia, zarządzanie i marketing, pedagogika, psychologia doradztwo zawodowe, socjologia.
2) znajomość: kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, wiedza ogólna na temat przepisów kodeksu cywilnego w zakresie dotyczącym umów cywilno-prawnych, bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym programu Windows oraz pakietu Open Office, Exell, znajomość obsługi urządzeń biurowych.
3) niekaralność
2.Wymagania dodatkowe
1) Samodzielność, systematyczność, odpowiedzialność kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy z ludźmi, dyspozycyjność
2) doświadczenie w pracy w administracji lub instytucjach zajmujących się szkoleniami
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Zadania główne
Realizacja zadań związanych z organizacją szkoleń dla osób bezrobotnych finansowanych ze środków krajowych i unijnych, w tym:
- diagnozowanie zapotrzebowania na zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych
- sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń
- przyjmowanie i kompletowanie wniosków
- wydawanie skierowań na szkolenia
- sporządzanie statystyk z realizacji powierzonych zadań
- dokonywanie odpowiednich zapisów w bazie komputerowej
- popularyzacja informacji o szkoleniach
- ocena efektywności organizowanych szkoleń
- udzielanie pożyczek szkoleniowych
- załatwianie korespondencji
2)Zadania pomocnicze
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz partnerami rynku pracy w celu prawidłowej realizacji powierzonych zadań .
3)Zadania okresowe
Udział w tworzeniu wniosków o dofinansowanie zadań z Funduszu Pracy oraz funduszy europejskich.
4.Wymagane dokumenty:
1) CV
2)list motywacyjny
3)dowód osobisty
4)dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje
5)dyplom ukończenia szkoły wyższej.
6)oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( w przypadku zakwalifikowania się na ww. stanowisko wymaga się zaświadczenia o niekaralności z KRK)
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać w z osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referent do spraw szkoleń – w terminie do dnia 20.03.2008r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 15.00.Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)