Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy - Referent w Dziale Finansowo - Księgowym
XMLTreść
POWIATOWY URZĄD PRACY
W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
referent – stanowisko ds. obsługi finansowej funduszu celowego (nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym, specjalność: finanse, rachunkowość,
b) doświadczenie zawodowe: zatrudnienie minimum 2 lata (przy średnim wykształceniu) lub 1,5 roku (przy wyższym wykształceniu) w urzędzie na pokrewnym stanowisku albo co najmniej 2 lata (przy średnim wykształceniu) lub 1,5 roku
(przy wyższym wykształceniu) poza urzędem przy prowadzeniu ewidencji księgowej,
c) znajomość przepisów: ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o rachunkowości, o podatku dochodowym,
d) obsługa komputera w zakresie programów systemowych.
2. Wymagania dodatkowe
a) umiejętności zawodowe: dokładność, systematyczność, rzetelność,
b) komunikatywność, praca w zespole,
c) znajomość programów użytkowych, finansowo-księgowych,
d) praca w służbie zatrudnienia.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) rozliczenia finansowe dotyczące bezrobotnych,
b) prowadzenie kartotek - dot. zwrotów nienależnie pobranych świadczeń z Funduszu Pracy,
c) wstępna windykacja należności - upomnienia,
d) generacja PIT-11 dla bezrobotnych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dokumentów poświadczający wykształcenie (np. dyplomów),
e) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: referent - stanowisko ds. obsługi
finansowej funduszu celowego w terminie do dnia 18.10.2006 r.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)