Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
XMLTreść
Powiatowy Urząd Pracy
w Częstochowie
Ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
Referent w Dziale Organizacyjno-Administracyjnym
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe administracyjne
2) doświadczenie w pracy w publicznych służbach zatrudnienia co najmniej 1,5 roku
3) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programu operacyjnego Windows
oraz Open Office
4) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach ryku pracy
2.Wymagania dodatkowe
1) obowiązkowość, sumienność, lojalność
2) wysoka samodyscyplina
3) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora Urzędu i jego Zastępcy;
2) Organizowanie narad i spotkań Dyrektora Urzędu i jego Zastępcy;
3) Łączenie rozmów telefonicznych do Dyrektora Urzędu i jego Zastępcy;
4) Obsługa faksu i komputera z dostępem do bazy danych;
5) Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do urzędu oraz jej rozdział zgodnie z dekretacją Dyrektora Urzędu i jego Zastępcy;
6) Przyjmowanie interesantów i kierowanie ich do właściwych stanowisk merytorycznych;
7) Gromadzenie i przechowywanie pism zastrzeżonych dla Dyrektora Urzędu i jego Zastępcy;
8) Gromadzenie kopii pism Dyrektora Urzędu;
9) Wykonywanie innych poleceń Kierownika Działu Organizacyjno-Administracyjnego.
4.Wymagane dokumenty:
1) Curriculum Vitae
2) List motywacyjny
3) Dowód osobisty
4) Dokumenty potwierdzające doświadczenie w pracy w służbach zatrudnienia powyżej 1,5 roku
5) Dyplom ukończenia szkoły wyższej.
6) Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( w przypadku zakwalifikowania się na ww. stanowisko wymaga się zaświadczenia o niekaralności z KRK ).
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko REFERENT w Dziale Organizacyjno-Administracyjnym – w terminie do dnia 23.10.2007r. (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)