Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie ogłasza nabór na stanowisko pracy starszy referent.
XMLTreść
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Ogłasza nabór na stanowisko pracy
Starszy referent
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie : prawnicze, administracyjne, ekonomiczne lub studia podyplomowe w tych zakresach
2) niekaralność,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
4) predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
- wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
5) doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach:
minimum 1 rok stażu pracy w publicznych służbach zatrudnienia,
6) umiejętności zawodowe:
- znajomość kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i o pracownikach samorządowych,
- znajomość ustawy - prawo zamówień publicznych,
- znajomość ustawy o rachunkowości,
- dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.
2. Obligatoryjne uprawnienia: brak
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Zadania główne
- Kontrola i rozliczanie czasu pracy w systemie elektronicznym;
- Dokonywanie zgłoszeń, wyrejestrowań oraz zmian w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;
- Opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz
i informacji dotyczącej zatrudnienia w PUP;
i informacji dotyczącej zatrudnienia w PUP;
- Bieżące kompletowanie dokumentów pracowniczych;
- Obsługa Powiatowej Rady Zatrudnienia;
- Opracowywanie projektów aktów wewnętrznych Urzędu;
- Przygotowywanie dokumentacji dotyczących postępowań przetargowych;
- Gospodarka, ewidencjonowanie druków i formularzy, w tym ścisłego zarachowania;
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
- Wypisywanie dokumentów dotyczących zakupu, przekazania i likwidacji sprzętu np. PR,OT,LT;
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia pracowników;
- Zamawianie pieczęci oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie;
- Prowadzenie korespondencji z organami samorządu terytorialnego i innymi instytucjami krajowymi;
- Ustalanie potrzeb i prowadzenie zaopatrzenia w materiały biurowe, druki, środki techniczne i sprzęt biurowy; zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Wydawanie materiałów biurowych i eksploatacyjnych pracownikom;
- Bieżący nadzór nad przemieszczaniem, naprawą i konserwacją sprzętu;
- Współpraca z Referatem ds. Prawnych i Zamówień publicznych;
2) Zadania okresowe: brak
4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest niższy
od 6%.
od 6%.
5.Wymagane dokumenty:
1) Cv
2) List motywacyjny
3) Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających co najmniej 1 rok stażu pracy w publicznych służbach zatrudnienia
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
5) Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie
z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.
- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.
- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
6) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
7) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458
z późn.zm.)
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458
z późn.zm.)
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko starszy referent – w terminie do dnia 18.03.2013r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 1500. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)