Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie ogłasza nabór na 1 stanowisko pracy specjalista do spraw rekrutacji i organizacji staży
XMLTreść
POWIATOWY URZĄD PRACY W CZĘSTOCHOWIE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I ORGANIZACJI STAŻY
W PROJEKCIE PN.”SZYBKIE REAGOWANIE ŚCIEŻKĄ DO POWROTU NA RYNEK PRACY” REALIZOWANEGO W RAMACH PO KL PRIORYTET VIII „REGIONALNE KADRY GOSPODARKI”, DZIAŁANIE 8.1 „ROZWÓJ PRACOWNIKÓW
I PRZEDSIĘBIORSTW W REGIONIE” PODDZIAŁANIE 8.1.2 „WSPARCIE PROCESÓW ADAPTACYJNYCH I MODERNIZACYJNYCH W REGIONIE”
I PRZEDSIĘBIORSTW W REGIONIE” PODDZIAŁANIE 8.1.2 „WSPARCIE PROCESÓW ADAPTACYJNYCH I MODERNIZACYJNYCH W REGIONIE”
Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy, tj. 0,5 etatu
Umowa na czas określony.
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie,
2) niekaralność,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
4) predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność w organizowaniu i planowaniu działań własnych,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, sumienność, uczciwość, bezstronność,
- wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna,
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
5) doświadczenie zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności – min.1 rok doświadczenia w rekrutacji i organizacji staży, w tym kontakty
z pracodawcami,
z pracodawcami,
6) doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach -
preferowane doświadczenie w pracy w publicznych służbach zatrudnienia,
preferowane doświadczenie w pracy w publicznych służbach zatrudnienia,
7) umiejętności zawodowe:
- znajomość kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i o pracownikach samorządowych,
- znajomość dokumentów programowych PO KL,
- dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych.
2. Obligatoryjne uprawnienia: brak
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Zadania główne:
1) Realizacja zadań ujętych w harmonogramie projektu pn.”Szybkie reagowanie
ścieżką do powrotu na rynek pracy” we współpracy z pozostałymi pracownikami Powiatowego Urzędu Pracy zaangażowanymi w realizację projektu.
ścieżką do powrotu na rynek pracy” we współpracy z pozostałymi pracownikami Powiatowego Urzędu Pracy zaangażowanymi w realizację projektu.
2) Realizacja zadań we współpracy z pracownikami Lidera projektu –Zakładu
Doskonalenia Zawodowego w Katowicach zaangażowanymi w realizację projektu.
Doskonalenia Zawodowego w Katowicach zaangażowanymi w realizację projektu.
3) Rozliczanie merytoryczne projektu w zakresie wynikającym z wniosku
o dofinansowanie dla stanowiska specjalisty ds. rekrutacji i organizacji staży.
o dofinansowanie dla stanowiska specjalisty ds. rekrutacji i organizacji staży.
4) Przyjmowanie dokumentów do realizacji z komórek merytorycznych, sprawdzanie ich pod kątem formalno – merytorycznym, zapewnienie kompletności podpisów.
5) Opisywanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6) Bieżące przekazywanie koordynatorowi projektu informacji o postępie rzeczowym projektu.
7) Sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań wynikających z projektu ”Szybkie
reagowanie ścieżką do powrotu na rynek pracy”.
reagowanie ścieżką do powrotu na rynek pracy”.
2) Zadania okresowe: brak
1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest niższy od 6%.
w Częstochowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia jest niższy od 6%.
5. Wymagane dokumenty:
1) CV.
2) List motywacyjny.
3) Kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających
min.1 rok doświadczenia w rekrutacji i organizacji staży, w tym kontakty
z pracodawcami.
min.1 rok doświadczenia w rekrutacji i organizacji staży, w tym kontakty
z pracodawcami.
4) Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie w pracy w publicznych służbach zatrudnienia.
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
6) Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych
i umiejętnościach.
i umiejętnościach.
7) Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy
o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U.
Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego.
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy
o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U.
Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) - w przypadku wyboru kandydata na w/w stanowisko, będzie wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego.
8) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.- Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
9) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność –
w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia,
o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458
z późn.zm.).
w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia,
o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r., Nr 223, poz. 1458
z późn.zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalista do spraw rekrutacji i organizacji staży – w terminie do dnia 23 stycznia 2014 r.(nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), do godziny 1500. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja
o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15.
o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)